Gå til innhold

Charterfeber


Rosenrød

Anbefalte innlegg

Jeg har sett en episode.. Og da gikk jeg resten av kvelden med en vond følelse inni meg!

Charterfeber er ren skjær uthenging og mobbing satt i system. Kynisk og hjernedød underholdning. tv3 suxx!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lamia Lenis
Jeg blir ihvertfall flau av å se "bingodamene". Pinlig med den østfolddialekten. Men sarpsborg og Fredrikstad er værst på dialekt. Grusomt å høre på.

Øi!! Fredrikstad har tøff dialekt! :snurt:

Men det er flaut å se på likevel... :sukk:

Det teiteste synes jeg er den nedlatende holdningen de har til stedet de er på! Når dama i resepsjonen snakker engelsk, for eksempel. "Jøss, har du gått på skole?!" Og når de går forbi en gammel mercedes på gata. "SEEE på den gamle bilen der a!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey jenter, skyter bare inn her, jeg kjenner christoffer, (han kortvokste) og han er veldig selvironisk pga hans høyde.. så ikke synes synd på han pga det.. (jeg føler at mange av innleggene her hentyder til det), har snakket med han etter at 1. episode ble vist og han er veldig stolt av hans innsatts over å ha lagt god tv for tv3, og det blir verre har han sagt, så han er fult klar over at han blir driti ut osv. Så vær så snill, le med han, ikke av han!! Han er klar oppi toppen og veit faktisk hva han driver med tro det eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regna med at det blir værre ja....går det an å være stolt av å ha vært med i dette programmet altså?...Eneste som ikke behøver å gremmes i dette programmet er Hilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Enid_*
Jeg syns Svein er så kvalm at jeg blir fysisk dårlig. Ellers er det jo fornøyelig, men platt underholdning..

Helt enig i at Svein er en kvalmende type :(( Den eneste jeg har sans for er Hilde, de andre er rare, ekle osv... Fred Åge og Kristoffer er bare patetiske, huff!! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jadda_*

Og hvem tror dere Svein velger, jeg vedder hatten min på at han velger den unge berta. Jeg har ikke lest hele tråden så det kan jo hende at dere allerede har veddet. :fnise:

Hilde har det bare moro og det tror jeg "typene" hennes har også, de var nok mer klar over hva de gikk til enn "damene" til Svein. Jeg tror ikke han er så morsom og hyggelig som han gir seg ut for å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han velger nok hun unge jenta, men han kysser jo også hun eldre blonde (tror det er henne vi ser på reklamen for charterfeber)

Uansett, jeg tror nå hun unge blonde bare er med for å vinne, dvs. ikke for Svein. Hun har jo sagt at hun har konkuranseinstinkt og ikke liker å tape.

Og ja, Svein virker ufyselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hmm_*

Jeg blir så provosert når jeg ser mange skriver her! Er det seriøst mulig..dere sitter å ser på et program, å går rett på nett for å så klage på personene som er med.. snakk om dobbelt moral? (ikke alle selvfølgelig)

Venneparet er bare så uskyldige, å er på tur for å ha det bra! så ligger dere å disser dem her? jeg blir kvalm..

Menneskene som er med, våger å være seg selv.. og på tv tar de alltid med det som ser "dommest" ut for å få bra tv! det sier jo seg selv.. Jeg synes Svein, Hilde, venneparet, jentejengen å hele flokken er drit kule som vil vær med på programmet for å lage gøialt tv for oss her hjemme:)

Så tenk dere litt om før dere skriver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Er da lov å mene det en vil.

Jeg digger charterfeber og :jepp:

Såklart er det lov å mene hva man vill.. men noen ting kan man holde for seg selv:) eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart er det lov å mene hva man vill.. men noen ting kan man holde for seg selv:) eller hva?

Det er sant. Er desverre få mennesker som klarer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først syntes jeg Svein var kjempemorsom! Eneste grunnen til at jeg så noen episoder Charterfeber i starten... Nå synes jeg bare han er too much og veldig ekkel og mannegrisete....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...