Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det reprise litt tidlig på dagen en annen dag? Synes dette programmet er morsomt, men for meg så blir det litt sent på kvelden :(

Videoannonse
Annonse
Gjest _Leela_
Skrevet
Er det reprise litt tidlig på dagen en annen dag? Synes dette programmet er morsomt, men for meg så blir det litt sent på kvelden :(

Ligger ute på TV3 nett og nett-tven til TV3 er gratis, så det er vel muligheten til å se det litt tidligere på dagen.

Skrevet

Er dette programmet der det er med harry østfoldinger som er overvektige og kun drikker alkohol i syden?

• 2 uker senere...
Skrevet
Er dette programmet der det er med harry østfoldinger som er overvektige og kun drikker alkohol i syden?

Ikke bare harry østfoldinger, men harry nordmenn! Drikker folk fra Østfold bare når de er i syden da? Tvilsomt... Men Hilde (hun med badedyra) drikker ikke :jepp: Vel, jeg skal se på i kveld :popcorn: Må følge med på galskapen.. Men det er litt for mye zoooming på pupper og sånn :gjeiper:

Skrevet

Han ene gamlingen fra forrige episode var hysterisk morsom:

"Hvor er kofferten din a? Har du satt fra deg kofferten din du a? Du har satt fra deg kofferten din du! "

Holdt på å le meg ihjel :hoho:

Bare 5 min igjen nå.... gleder meg!

Skrevet

Ååååååå, herregud!

Javisst er det klippet sammen for virkelig fremheve det noe *kremt* spesielle særpreget til de medvirkende. Men hællemåne for noen fortapte mennesker...

Samtidig er jeg imponert hvis de faktisk er klar over hvordan de blir fremstilt, og har selvironi nok til å ikke bli flaue.

Skrevet

De to bestevenninnene var helt utrolige :ler:

Men, fy fader så irriterende at de hele tiden med hes stemme sier yeah! til alt...

Gleder meg til å følge videre med på dem

Skrevet

Syns det var best med de eldre menneskene som skulle ta ut penger i minibanken jeg hehe. De trykte feil hver gang.

Skrevet

Hvordan går det med datingen til Svein og hun andre da??

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

lurer på om Lisbeth finner sydenkjæresten sin!

Er det ikke litt naivt å tro at han fremdeles er singel etter 22 år eller hva det er?

edit: feil navn

Endret av trixis
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
lurer på om Lisbeth finner sydenkjæresten sin!

Er det ikke litt naivt å tro at han fremdeles er singel etter 22 år eller hva det er?

edit: feil navn

Joda ,hun fant ham, men han var ikke singel.. Var blitt far for 2 gang. Men Lisbeth syns han virka gammel! Vel , hun har sikkert ikke blitt yngre sjøl :goodbye: Dagens replikk var " I am so svett"!! Sagt av de to venninnene Maria og ?? Blir flau :skratte:

Skrevet

For ikke å snakke om "my mind" :ler:

Skrevet (endret)

Syns det var tragisk når de venninnene var inne i "spøkelseshuset" jeg. De var jo livredde :fnise: Og etterpå sa de at "Det ikke var så ille"? :ler:

Og det med Lisbeth og han sydenkjæresten; Jeg syns faktisk hu ser mye eldre ut enn han gjorde! :fnise: Hadde han fortsatt vært singel hadde hun nok ikke sagt det samme.

Endret av Kakee
Gjest Gjest_Marian_*
Skrevet

Jeg synes jo at han Svein burde beskyttes mot seg selv.

Når han legger seg på gulvet og hyler og skriker og vrir seg og liksom deklamerer et dikt eller noe - fordi hu på daten ville ha litt vann..... Noen burde jo fortelle mannen at han er en trussel mot seg selv.

Eller er det bare morsomt og herlig å se at folk kan være helt uten grenser og fint at folke er som de er (litt anderledes)?

Skrevet
Syns det var tragisk når de venninnene var inne i "spøkelseshuset" jeg. De var jo livredde :fnise: Og etterpå sa de at "Det ikke var så ille"? :ler:

Og det med Lisbeth og han sydenkjæresten; Jeg syns faktisk hu ser mye eldre ut enn han gjorde! :fnise: Hadde han fortsatt vært singel hadde hun nok ikke sagt det samme.

han var 42 år gammel.

hva er hun? ser ut som 52 ,,,,

Gjest Gjest_Beate_*
Skrevet
han var 42 år gammel.

Slik kan det gå når man kjederøyker og reiser til Syden på årlig basis for å grille seg i UV-stråler.

Skrevet

hehe..

Men lurer på hva som skjer med de datene? Skal Svein og Hilde velge seg en til slutt eller? Synes man har fått ganske lite informasjon underveis :P

Så flott at hu brunhåra til Svein har massevis av mannfolk som vil ha henne som hun er..! Da er det kanskje lite vits å søke på "ungkaren" på charterfeber..

Skrevet
han var 42 år gammel.

Eeeeh, jeg er 53 og jeg ser ikke SÅ gammal ut som Lisbeth! Men så har jeg ikke stekt meg i Syden hvert år heller :gjeiper: Mener å ha lest et sted at hun er under 50...Tro hva han ex-fyren syns om henne da?? Lurte nok på hva han hadde sett i den gamle kjerringa :ler:
  • 2 uker senere...
Gjest hettegenser
Skrevet
Såklart er det lov å mene hva man vill.. men noen ting kan man holde for seg selv:) eller hva?

Om naboen's nye frisyre kanskje ja, men når man velger å henges ut på TV3, iall offentlighet, så kommer det vel ikke som noe sjokk at det blir kommentert av oss seerne, som programmet faktisk er laget for. Skulle bare mangle at man ikke fikk duskusjoner onkring deltakere i relity. Skulle jo tro det var derfor folk valgte p være med in the first place. Reality er jo ikke et nytt konsept akkurat...

Gjest hettegenser
Skrevet
Om naboen's nye frisyre kanskje ja, men når man velger å henges ut på TV3, iall offentlighet, så kommer det vel ikke som noe sjokk at det blir kommentert av oss seerne, som programmet faktisk er laget for. Skulle bare mangle at man ikke fikk duskusjoner onkring deltakere i relity. Skulle jo tro det var derfor folk valgte p være med in the first place. Reality er jo ikke et nytt konsept akkurat...

Oi huffda gikk litt fort i svingene, beklager alle skrivefeilene ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...