Gå til innhold

Charterfeber


Rosenrød

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg holdt på å le meg ihjel da jeg så det! Hun med den store badeanda og han hypre morro-fyren som alltid er med, er jo bare noen komiske artige figurer da! Og herre... de andre som er med er også litt av noen typer! Glemte jeg å si... Harry? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_julie_*

Fantastisk bra program!!! :skratte: eller er vel mer riktig å si arti!! Herregud, blir nesten flau av noen av de typene der jeg..hehe..topp underholdning! Vil se nå, hadde det bare ikke vært for møkka canal digital, som har nettet nede!! :kjefte:

PÅ en tirsdag!! er jo beste tv-dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, syntes litt synd på kristoffer og Fred Åga da ingen ville spille volleyball med dem.... Men de tok det heldigvis igjen rundt svingstanga!

Vet ikke helt hvem jeg synes tar kaka.... Bingovertinnene eller Karaoke from Hell, hoho!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, nei det er nok ikke bare du TS. Selv var jeg i Napa rett etter dem, og jeg vil nesten påstå at Charterfeber viser et "mildt" bilde av Ayia Napa. Møe rart av folk som var der nede :fnise:

Ler spesielt av de to rare guttene, for ett vennepar:P :fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være det mest håpløse programmet jeg noen gang har sett, dvs jeg har jo egentlig ikke sett det. Fikk mer enn nok av forhåndsreklamen. Man kan jo nesten bli flau bare av å si at man skal til Kanariøyene når nordmenn som dem har vært der før....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gøy, men jeg blir så flau jeg... Virker nesten som det er et krav å være dårlig i engelsk for å være med ;)

Men syns de er tøffe som gir så mye av selv og tør å drite seg ut på tv! Det skal de ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_jente21_*

Jeg synes programmet er drit kult! Folk må vel få lov å være seg selv uten av folk skal ligge å snakke drit.. Jeg synes alle som er med er herligge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Enid_*

Ja jeg både ler og og er flau, særlig av de bingodamene sin engelsk! Hadde jeg vært like dårlig hadde jeg ikke opna kjeften.. Så jeg er faktisk imponert også:)) De er iallfall ikke sjenerte :gjeiper: Tror at denne gjengen er den rareste som har vært med!! Synes De to, Fred Åge og Kristoffer(??) er litt søte på en måte, sånn troskyldige..... :sjenert: Karaokegutta er bare nifse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler spesielt av de to rare guttene, for ett vennepar:P :fnise::fnise:

Jeg har oppriktig vondt av dem. Virkelig.

De to damene fra Østfold derimot :ler: Where is the watercooker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De sa noe annet som var enda dårligere. Har prøvd å komme på hva det var i hele dag, det var i hvert fall helt klassisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, jeg liker charterfeber, virkelig!! heheh, og jeg blir litt sydensyk av det :sjenert:

Blir skikkelig i godt humør av hun Hilde, av Svein også igrunn, er så godt å se folk som er så frigjorte, som koser seg, og som er glade og positive!

Så lurer jeg på, ikke at det er av så stor betydning, men er ikke hun ene av de som omtales som "babes`a" også med i unge mødre 2, bare da som høygravid? Hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg ler godt av de to bingovertinnene.

Det ene venneparet derimot (de som ingen ville spille volleyball med) blir jeg bare trist av. Jeg synes nesten det er uetisk av tv3 å ha dem med; det virker ikke helt som de er klar over hva de gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...