Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #61 Skrevet 6. oktober 2008 Var det ikke sånn at svein var i tvil om sin seksuelle legning også da? Han er uansett bare ekkel.
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 6. oktober 2008 #62 Skrevet 6. oktober 2008 Svein har sine gode sider. Latteren hans får meg alltid til å måtte le. Men når det gjelder det motsatte kjønn virker det som han lever i tenårene fremdeles og konsekvent går etter de peneste og yngste. Han begynner å bli godt voksen og burde klare tenke litt lengre. Jeg skjønner godt at folk som er i selskap med ham blir lei av prompe og bæsjehumor og det at han nesten bare vil ha øyekontakt med unge og pene jenter, voksne kvinner settes liksom litt til side. Han virker rett og slett ekstremt umoden og uansvarlig, men han har noen stunder hvor han iallefall PRØVER å ta seg sammen. Dessverre er det fort tilbake til det negative mønsteret.
Rosenrød Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #64 Skrevet 7. oktober 2008 Det så jo fantastisk gøy ut å være på date med Svein....
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 7. oktober 2008 #65 Skrevet 7. oktober 2008 Det så jo fantastisk gøy ut å være på date med Svein.... Hun så ikke mye glad ut nei..Svein dreit seg loddrett ut, fysj for en ekkel type !!
Rosenrød Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #66 Skrevet 7. oktober 2008 Ja, det der ble bare vemmelig.
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #67 Skrevet 7. oktober 2008 guuud det såg kult ut å hoppe i strikk! digger at jentene ikke er så "prippne" av seg
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #68 Skrevet 7. oktober 2008 Var det noen andre enn meg som måtte holde seg for øynene under daten til Hilde og kavaleren? Det er noe av det absolutt pinligste jeg har sett på reality-tv noensinne (og jeg har sett en del!) Det verste var jo at mannen syntes det gikk bra, må ha vært en fryktelig opplevelse for ham hvis han så sendinga i dag.
Gjest Gjest_hm_* Skrevet 7. oktober 2008 #69 Skrevet 7. oktober 2008 ja, de er skikkelig søte:) "babesa" som raper og styrer på
Gjest Tanita Skrevet 7. oktober 2008 #70 Skrevet 7. oktober 2008 Fikk høre av noen idag at det er laget for å vise hvor teite nordmenn er på charterturer og å gjøre litt narr/parodi på de og at det de gjør på charterfeber er etter manus. Men vet ikke om det er helt sant da. Er jo helt utrolig hvordan de oppfører seg. Daten til Hilde og kavaleren gikk heller dårlig ja.
Visiter Skrevet 8. oktober 2008 #71 Skrevet 8. oktober 2008 guuud det såg kult ut å hoppe i strikk! digger at jentene ikke er så "prippne" av seg ja, de er skikkelig søte:) "babesa" som raper og styrer på Haha, det her er da garantert "babesene" selv (eller noen som kjenner dem) som fisker etter oppmerksomhet. Jeg skjønner godt at ingen nevner dem, gitt. Kjedeligere mennesker har vel sjelden funnet veien til reality-TV tidligere. Det virker som om TV3 antar at de MÅ ha unge jenter med i hver sesong og bare klemmer inn strikkhopping og båtkjøring og halvannet minutt om hvor forferdelig de synes gresk mat er, rett og slett fordi de ikke gjør noe annet underholdende. Jeg er rimelig sikker på at seerne langt heller hadde ledd av Lisbeth og Nansy hvis de hadde fått mer sendetid og vært fornøyd med det enn å måtte se disse jentene fnise hele tiden.
Mischa Skrevet 8. oktober 2008 #72 Skrevet 8. oktober 2008 Haha, det her er da garantert "babesene" selv (eller noen som kjenner dem) som fisker etter oppmerksomhet. Jeg skjønner godt at ingen nevner dem, gitt. Kjedeligere mennesker har vel sjelden funnet veien til reality-TV tidligere. Det virker som om TV3 antar at de MÅ ha unge jenter med i hver sesong og bare klemmer inn strikkhopping og båtkjøring og halvannet minutt om hvor forferdelig de synes gresk mat er, rett og slett fordi de ikke gjør noe annet underholdende. Jeg er rimelig sikker på at seerne langt heller hadde ledd av Lisbeth og Nansy hvis de hadde fått mer sendetid og vært fornøyd med det enn å måtte se disse jentene fnise hele tiden.
Purple Basil Skrevet 8. oktober 2008 #73 Skrevet 8. oktober 2008 Helg enig med deg Visiter! Og de fleste andre om Svein. Go Lisbeth og Nansy
Gjest dalieo Skrevet 8. oktober 2008 #74 Skrevet 8. oktober 2008 Haha, det her er da garantert "babesene" selv (eller noen som kjenner dem) som fisker etter oppmerksomhet. Jeg skjønner godt at ingen nevner dem, gitt. Kjedeligere mennesker har vel sjelden funnet veien til reality-TV tidligere. Det virker som om TV3 antar at de MÅ ha unge jenter med i hver sesong og bare klemmer inn strikkhopping og båtkjøring og halvannet minutt om hvor forferdelig de synes gresk mat er, rett og slett fordi de ikke gjør noe annet underholdende. Jeg er rimelig sikker på at seerne langt heller hadde ledd av Lisbeth og Nansy hvis de hadde fått mer sendetid og vært fornøyd med det enn å måtte se disse jentene fnise hele tiden. Enig. Pluss det blir litt for mye fokus på sex for min del. "Babesa", puppene til hun blonde, skumparty i bikini, og masse zooming på pupper og rumpe.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #75 Skrevet 8. oktober 2008 Det er vel ikke disse jentene sin feil at producerne fokuserer så mye på kroppen deres og stempler de som "babesa". Høres jo helt teit ut hver gang den herrestemmen sier "babesa". Jentene i seg selv er ok. Det er de som lager programmet som vinkler det veldig sært.
Visiter Skrevet 8. oktober 2008 #76 Skrevet 8. oktober 2008 Det er vel ikke disse jentene sin feil at producerne fokuserer så mye på kroppen deres og stempler de som "babesa". Høres jo helt teit ut hver gang den herrestemmen sier "babesa". Jentene i seg selv er ok. Det er de som lager programmet som vinkler det veldig sært. Det har du forsåvidt rett i, men jeg tror ikke noen av oss som har uttalt oss om dem mener noe vondt om disse jentene, og det er det heller ingen som har sagt noe som kan tolkes som. Det er åpenbart produsentene som har bæsjet en smule på leggen når de velger å sende dem på TV-dokumentert ferietur. "Babesene" er sikkert nokså normale, de... bare altfor kjedelige til at jeg gidder å se dem prute på turistaktiviteter i all evighet.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #77 Skrevet 9. oktober 2008 Det har du forsåvidt rett i, men jeg tror ikke noen av oss som har uttalt oss om dem mener noe vondt om disse jentene, og det er det heller ingen som har sagt noe som kan tolkes som. Det er åpenbart produsentene som har bæsjet en smule på leggen når de velger å sende dem på TV-dokumentert ferietur. "Babesene" er sikkert nokså normale, de... bare altfor kjedelige til at jeg gidder å se dem prute på turistaktiviteter i all evighet. Er det noen i denne tråden som har sagt at noen andre her har uttalt seg i vonde ordelag om jentene??? Det er ingen som har sagt at det som sies om jentene i denne tråden kan tolkes vondt. Hva er det du snakker om, egentlig? Helgardering på ett eller annet vis, i tilfelle noen tolker deg i verste mening? Jeg mener produsentene må være ganske ensporede mennesker. Virker som om de tror at fordi de har å gjøre med unge og slanke jenter så MÅ jentene fremstilles som babes og det må zoomes på romper og pupper i hver episode.
Visiter Skrevet 9. oktober 2008 #78 Skrevet 9. oktober 2008 Helgardering på ett eller annet vis, i tilfelle noen tolker deg i verste mening? Ja, rett og slett. Nei, jeg tolket vel bare det en av gjestene sa, noe i nærheten av "jentene i seg selv er helt ok, det er produsentene som er noen tullebukker", som at jeg eller noen andre mente at disse "babesene" er skyld i at de fremstilles så kjipt. For all del, det var vel ikke nødvendigvis sånn det var ment, men jeg er trøtt og tolket det sånn i farten. Forøvrig er jeg jo som tidligere nevnt enig med deg. Det er virkelig trist at produsentene tilsynelatende tror de må vise pupp i hver sesong.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #79 Skrevet 9. oktober 2008 Fikk høre av noen idag at det er laget for å vise hvor teite nordmenn er på charterturer og å gjøre litt narr/parodi på de og at det de gjør på charterfeber er etter manus. Men vet ikke om det er helt sant da. Er jo helt utrolig hvordan de oppfører seg. Daten til Hilde og kavaleren gikk heller dårlig ja. Det er satt på spissen, men det er mye som er litt typisk "nordmenn på chartertur" her.
Gjest j_26 Skrevet 9. oktober 2008 #80 Skrevet 9. oktober 2008 jeg synes også at det er ganske sykt at de absolutt MÅ zoome inn på visse kroppsdeler i hver episode, kan da ikke vær så behagelig for jentene å se i etterkant. Utenom det så er jeg enig med dere, og jentene virker veldig greie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå