Gå til innhold

Charterfeber


Rosenrød

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så lurer jeg på, ikke at det er av så stor betydning, men er ikke hun ene av de som omtales som "babes`a" også med i unge mødre 2, bare da som høygravid? Hmm

Det kan godt stemme! Ser på det nå, og hun ringte nettopp hjem for å ønske sønnen gratulere med dagen eller noe slikt.

Får forresten også vondt i meg av å se på det der venneparet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg ler godt av de to bingovertinnene.

Det ene venneparet derimot (de som ingen ville spille volleyball med) blir jeg bare trist av. Jeg synes nesten det er uetisk av tv3 å ha dem med; det virker ikke helt som de er klar over hva de gjør.

Synes det ser ut som de koser seg jeg, og det er vel koselig? :) De er ihvertfall ikke de første som burde være flaue...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får forresten også vondt i meg av å se på det der venneparet :(

Can you drive me to the grens?

For øvrig var Sveins omgang med "norske pupper" fornøyelig. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det med hu kjerringa Tone? Satt bare og måpte i kveld at det går an at ei voksen dame oppfører seg slik. Så jo at Svein ikke likte det.. håper hun blir sendt hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Jeg fikk ikke med meg første del, hvorfor hadde hun tatt av shortsen til Svein??

Hun dro shortsen av Svein da de bada, og dro den nedpå hodet sitt ..Etterpå "auksjonerte " hun den bort for 3 euro! Synes Tone var tåpelig i dag :(( Og Bingodama hadde en kommentar jeg lo av..; Do you have SUMMETONE?? :skratte: Hjelp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veit dere hva grensa er på engelsk da?...

nei, skjønner ikke at det er noe å mobbe om

Can you drive me to the border.

Tror alle som har hatt engelsk på barne/ungdomsskole og VGS vet at grense = border. I tillegg har vi engelsk tv og musikk rundt oss hele tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"får vondt av det venneparet"

hva faen?! synes at dere er dritfrekke nå. hvorfor i svarte får dere vondt av dem? ser dere på dem som dumme og ikke i stand til å forsvare seg selv?

greit, man ser at de har fysiske handikap, men jeg tror ikke de er det psykisk. derfor bør de ha lov til å delta på lik linje med andre.

kan tenke meg at de hadde blitt trist om de hadde visst.. :(

og dessuten, det er da ikke første gang at handikappede er med. en gjeng med døve var med før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av dem som "får vondt" av dem. Akkurat som om jeg får "vondt" av hun mamman som er på sydentur når ungen har sin første bursdag osv osv. Grunnen til at jeg får vondt av det venneparet er at de for det første at han minste er så drita at det umulig kan være kult for han å se på i ettertid. For det andre så er de så stive og unaturlige foran kamera at det blir komikveld av den grunnen. At de har et handicap er ikke grunnen til at jeg har vondt av dem iallefall. Man må vel søren meg få synse noe om folk med handicap uten at det blir galt vel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir ihvertfall flau av å se "bingodamene". Pinlig med den østfolddialekten. Men sarpsborg og Fredrikstad er værst på dialekt. Grusomt å høre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"får vondt av det venneparet"

hva faen?! synes at dere er dritfrekke nå. hvorfor i svarte får dere vondt av dem? ser dere på dem som dumme og ikke i stand til å forsvare seg selv?

greit, man ser at de har fysiske handikap, men jeg tror ikke de er det psykisk. derfor bør de ha lov til å delta på lik linje med andre.

kan tenke meg at de hadde blitt trist om de hadde visst.. :(

Det verste synes jeg egentlig er når de viser dem bli avvist av alle jentene. Det blir jo bare å stille dem ut til spott og sped; ikke underholdende i det hele tatt.

Og for å være ærlig tror jeg ikke de skjønner helt hva de er med på. Det virker ikke sånn når de snakker. Greit at du er uenig, men jeg mener det uansett ikke vondt. Tvert i mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det heller ikke vondt, det jeg mener er at enkelte personer bør beskyttes mot seg selv når det gjelder reality tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"får vondt av det venneparet"

hva faen?! synes at dere er dritfrekke nå. hvorfor i svarte får dere vondt av dem? ser dere på dem som dumme og ikke i stand til å forsvare seg selv?

greit, man ser at de har fysiske handikap, men jeg tror ikke de er det psykisk. derfor bør de ha lov til å delta på lik linje med andre.

kan tenke meg at de hadde blitt trist om de hadde visst.. :(

og dessuten, det er da ikke første gang at handikappede er med. en gjeng med døve var med før.

Tror du legger noe annet i det begrepet enn de fleste andre som har brukt det her.. Jeg får vondt av å se på dem fordi de blir avvist og ledd av av jentene der, og han kortvokste blir bært rundt på og tullet med av drita ungdommer nettopp fordi han er kortvokst.

Hadde fått like vondt av det hvis det var et vennepar uten handicap som hadde blitt avvist på samme måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det heller ikke vondt, det jeg mener er at enkelte personer bør beskyttes mot seg selv når det gjelder reality tv.

jo, men det er jo ikke første gang at folk driter seg ut på tv. mange som skulle blitt beskyttet, men sånn er det nå en gang ikke.

Tror du legger noe annet i det begrepet enn de fleste andre som har brukt det her.. Jeg får vondt av å se på dem fordi de blir avvist og ledd av av jentene der, og han kortvokste blir bært rundt på og tullet med av drita ungdommer nettopp fordi han er kortvokst.

Hadde fått like vondt av det hvis det var et vennepar uten handicap som hadde blitt avvist på samme måte.

ok, skjønner, da er jeg med!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trolletrine
Jeg synes egentlig bare Lisbeth og Nansy er morsomme. Synes faktisk de er helt geniale, hakke ledd så mye på lenge.

Hehe...enig.De får meg i et fantastisk humør :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...