Gjest TittTitt Skrevet 9. mars 2009 #1041 Del Skrevet 9. mars 2009 Etter mye banning og steiking så skjønner jeg litt mer av dette blogingen. Jeg skjønte ikke hvorfor du og en venninne ikke sto under "følger" innpå siden min, men det er vist de som følger meg.. Kan du forklare hva blogg er? Jeg syntes det er det samme som dagboken min jeg Jeg er forresten Bloggeliten (vanskelig å finne navn ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #1042 Del Skrevet 9. mars 2009 Gossip, gossip! Jeg har fått blogg. Men jeg skjønner ikke det. Kan du se meg? Kordan gjorde du slik at du måtte godta de som vil gå inn på den? Etter mye banning og steiking så skjønner jeg litt mer av dette blogingen. Jeg skjønte ikke hvorfor du og en venninne ikke sto under "følger" innpå siden min, men det er vist de som følger meg.. Kan du forklare hva blogg er? Jeg syntes det er det samme som dagboken min jeg Jeg er forresten Bloggeliten (vanskelig å finne navn ) Du har opprettet blogg på blogspot ikke KG. Blogspot er åpent for alle, mens kg kan du lage en privat klubb. Så du bør slette den du har laget på bloggspot og heller lage en på KG vist du vil ha den mer privat. Vist du trenger mer hjelp så send en PM heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 9. mars 2009 #1043 Del Skrevet 9. mars 2009 Så flink du er å trimme da !!! Og nytt intervju på gang også , så spennende !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 9. mars 2009 #1044 Del Skrevet 9. mars 2009 o har jeg ordnet det, Gossip. Så no må jeg bare finne ut hvordan jeg velger hvem som skal få komme inn på bloggen Vanskelig å få blogg tydeligvis. Når jg finner ut av det, skal du få tilgang til den, så må du ta på at du følger meg, sånn at jeg år venner der inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #1045 Del Skrevet 9. mars 2009 o har jeg ordnet det, Gossip. Så no må jeg bare finne ut hvordan jeg velger hvem som skal få komme inn på bloggen Vanskelig å få blogg tydeligvis. Når jg finner ut av det, skal du få tilgang til den, så må du ta på at du følger meg, sånn at jeg år venner der inne Står som følger på din blog på blogspot, men du har ikke ordnet deg KG blogg ut fra det jeg ser på bloggoversikten?! Men en liten ting i følge bloggen min på bloggspot, viktig å ikke nevne KG eller mitt brukernavn her i den bloggen, vil jo ikke at folk skal lete meg opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #1046 Del Skrevet 9. mars 2009 Så flink du er å trimme da !!! Og nytt intervju på gang også , så spennende !!!! Takk takk! ******************** Å tittTitt fant den nå, tror ikek du har privat blogg foreløpig for jeg kom inn på den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 9. mars 2009 #1047 Del Skrevet 9. mars 2009 Ja, men jeg gjorde sånn at du kunne komme inn.. Tror den er privat.. :klø: Det får jeg aldri vite, med mindre noen andre sjekker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #1048 Del Skrevet 9. mars 2009 Ja, men jeg gjorde sånn at du kunne komme inn.. Tror den er privat.. :klø: Det får jeg aldri vite, med mindre noen andre sjekker okei, men vist du har hukket av på boksen med "Private Blog?" på instillingene så er den privat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #1049 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Har sittet på skolen fra kl 09-18, er hele 9 timer det Vært flink student Nå er oppgaven gått fra 300 ord til 2374 spiste middag også på skolen, er så enkelt, godt og rimelig Endret 9. mars 2009 av Gossip girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 9. mars 2009 #1050 Del Skrevet 9. mars 2009 Hurra! Så flink du har vært! Nå kan du nyte resten av kvelden og kose deg med god samvittighet. Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tyttebær Skrevet 9. mars 2009 #1051 Del Skrevet 9. mars 2009 Har sittet på skolen fra kl 09-18, er hele 9 timer det Vært flink student Nå er oppgaven gått fra 300 ord til 2374 spiste middag også på skolen, er så enkelt, godt og rimelig Wow! Flink du er! Har fått gjort litt på oppgåva då! Det er jo kjempebra! Godt med ferdig middag på skulen då! Så no kan du nyta kvelden - rekner med du kjem til å gjera det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 9. mars 2009 #1052 Del Skrevet 9. mars 2009 Du er jammen meg kjempeflink! Hvor mange sider skal egentlig en slik oppgave være på? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #1053 Del Skrevet 9. mars 2009 Hurra! Så flink du har vært! Nå kan du nyte resten av kvelden og kose deg med god samvittighet. Ha en fin kveld! Takk takk Wow! Flink du er! Har fått gjort litt på oppgåva då! Det er jo kjempebra! Godt med ferdig middag på skulen då! Så no kan du nyta kvelden - rekner med du kjem til å gjera det! Ligge strak ut på sofan, men skal gjøre litt mer på oppgaven, skal sendes til veileder i kveld. Du er jammen meg kjempeflink! Hvor mange sider skal egentlig en slik oppgave være på? :klø: aner ikke antall sider men max 9000 ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 9. mars 2009 #1054 Del Skrevet 9. mars 2009 Bacherloroppgave du skriver ja? Har ikke skrevet det selv, men her er et tips: Når en skriver oppgaver som skal inneholde mange ord er det veldig lett for å skrive lange og tungt formulerte setninger i starten. For å "fylle ut". Mulig dette kan bli et problem senere når du har funnet mye å skrive om. Hehe.. Har iallefall erfart at det plutselig blir på grensen til max antall ord selv om jeg ville skrive så lite som mulig. Hehe.. Men lykke til da! Dette klarer du nok bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 9. mars 2009 #1055 Del Skrevet 9. mars 2009 Så flink du er :hopppe: Da får du slappe av i kveld med god samvittighet. Det har forøvrig jeg tenkt til selv om jeg ikke har vært like flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 9. mars 2009 #1056 Del Skrevet 9. mars 2009 Så du skal begynne på Pergo, får virkelig håpe det gjør susen for dere da!! Jeg hadde "bare" hodepine hver dag etter 12.00 og hetetokter, ikke så verst egentlig. I alle fall ikke om det gir resultater. Men så fikk jeg jo problemer med underlivet og det var ekstremt plagsomt. Men det er også ekstremt sjeldent Får håpe du slipper lett unna Kjekt at du får innkalling til jobbintervjuer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 9. mars 2009 #1057 Del Skrevet 9. mars 2009 Da har vi vært hos legen. Jeg har ikke eggløsninger Å settes derfor på Pergo Flott at dere har funnet ut hvorfor dere ikke har blitt gravide, nå får dere riktig hjelp Det er jo kjempefint. Blitt innkalt på enda et jobb intervju i neste uke 3 ulike stillinger: to nattevakt stillinger og en miljøarbeider stilling for jobbintervju. Krysser fingrene for deg I dag kom det i posten enda en innkallelse til intervju Så ser ut som det er muligheter for bolig hvertfall Nå har vi trent her i Gossip huset 1,8 trimpoeng, men bare 5,4 trimpoeng for hele uka Ble litt lite pga eksamen Men mulig jeg klare å komme opp i 7 har jo en dag igjen av uka :hoppe Oi, enda et intervju. Du er ettertraktet Flink du er med trimpoengene. Går du på GR kurs? Har sittet på skolen fra kl 09-18, er hele 9 timer det Vært flink student Nå er oppgaven gått fra 300 ord til 2374 spiste middag også på skolen, er så enkelt, godt og rimelig Flink du er. Deilig å få kommet ordentlig i gang med oppgaver. Hvor mange ord bør du ha til sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #1058 Del Skrevet 10. mars 2009 Bacherloroppgave du skriver ja? Har ikke skrevet det selv, men her er et tips: Når en skriver oppgaver som skal inneholde mange ord er det veldig lett for å skrive lange og tungt formulerte setninger i starten. For å "fylle ut". Mulig dette kan bli et problem senere når du har funnet mye å skrive om. Hehe.. Har iallefall erfart at det plutselig blir på grensen til max antall ord selv om jeg ville skrive så lite som mulig. Hehe.. Men lykke til da! Dette klarer du nok bra! Takk takk Men heldigvis har vi ikke noe nedre grense så trenger ikke fylle den opp, var har bare max grense Så flink du er :hopppe: Da får du slappe av i kveld med god samvittighet. Det har forøvrig jeg tenkt til selv om jeg ikke har vært like flink Så du skal begynne på Pergo, får virkelig håpe det gjør susen for dere da!! Jeg hadde "bare" hodepine hver dag etter 12.00 og hetetokter, ikke så verst egentlig. I alle fall ikke om det gir resultater. Men så fikk jeg jo problemer med underlivet og det var ekstremt plagsomt. Men det er også ekstremt sjeldent Får håpe du slipper lett unna Kjekt at du får innkalling til jobbintervjuer!! Takk for info om dien plager, er plagene jeg er redd for. syns så mange blri troll og har hetetokter. Tåli kjedelig å bli slik vist jeg begynner i ny jobb Oi, enda et intervju. Du er ettertraktet Flink du er med trimpoengene. Går du på GR kurs? Flink du er. Deilig å få kommet ordentlig i gang med oppgaver. Hvor mange ord bør du ha til sammen? Veldig ettertraktet Nesten utrolig siden jeg ikke er ferdig! Jeg har en max grense på 9000 ord Går ikke på GR kurs men føler GR kosthold og trening Hvordan går dte med di trening? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. mars 2009 #1059 Del Skrevet 10. mars 2009 innom med litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 10. mars 2009 #1060 Del Skrevet 10. mars 2009 Eh, ikke så veldig bra. Teller babysvømming? tihi Men med nesten 3000 ord så er du 1/3 på vei og det er jo bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå