Gjest Golden Girl Skrevet 22. februar 2009 #841 Del Skrevet 22. februar 2009 Så deilig med ferdig oppgave da! Ha en fiin helg i bygda di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 22. februar 2009 #842 Del Skrevet 22. februar 2009 Kos deg heime! Håpar prøvane ser bra ut. Når får dåke svar på dei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #843 Del Skrevet 22. februar 2009 Kos deg i bygda i helga!! Ha en toppers helg! Kos deg i bygda Takk Så flott at oppgaven er levert, tipper det vil gå supert. Har inntrykk av at du er flink på skolen Må kose deg på bygda Men du må ikke glemme oss, sant? Ikke oppgaven som var levert, Den skal leveres i mai. Det var blodprøvene til legetimen i mars som ble levert Dere er ikke glemt Goood helg! Gooood tur Gossip og kos deg en masse i helgen. *krysser fingrene for prøvene* Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #844 Del Skrevet 22. februar 2009 Håper alt gikk greit med oppgaven din. Blir spennende å høre hvordan det går fremover med prøvene og utredningen. Alt blir nok veldig bra. Om ikke lenge sitter du nok og stryker deg ømt over en voksende mage skal du se :rødme: God tur til bygda ( veldig nysjerrig på hvor det er ) Og ha en koselig helg Takk takk, men hvor bygda er kan jeg nok ikke si Lita bygd så ved å si det blir jeg fort røpt Men er på sørlandet! Så deilig med ferdig oppgave da! Ha en fiin helg i bygda di! Var nok ikke ferdig oppgave, guri det haded vært greit, men ikke begynt å skrive på den ei gang Kos deg heime! Håpar prøvane ser bra ut. Når får dåke svar på dei? Skal ha legetime 5 mars så da får vi vite på svarene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 22. februar 2009 #845 Del Skrevet 22. februar 2009 Ikke helt våken idag jeg har jeg skjønt, har lest så mye feil idag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 23. februar 2009 #846 Del Skrevet 23. februar 2009 Kikker innom tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #847 Del Skrevet 23. februar 2009 Da var jeg tilbake i Stavanger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 23. februar 2009 #848 Del Skrevet 23. februar 2009 Bare innom og oppdaterer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 23. februar 2009 #849 Del Skrevet 23. februar 2009 Velkommen hjem Fortell hvordan du har hatt det da. Hva du har gjort på Har mannen din vært med også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #850 Del Skrevet 23. februar 2009 Bare innom og oppdaterer meg. Velkommen hjem Fortell hvordan du har hatt det da. Hva du har gjort på Har mannen din vært med også? Har hatt det veldig greit. Var å handla litt klær til den kommende tanteungen Svigerinnen min har virkelig babymage nå Gikk egentlig veldig greit denne gangen å være med henne. Ellers har vi vært på besøk hos ulike venner og familie ************* Opprettet en blogg som noen av dere prøvere/og gravide jeg "kjenner" best har tilgang til. Bare gi beskjed vist det er noen som ellers ønsker tilgang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 23. februar 2009 #851 Del Skrevet 23. februar 2009 Kan jeg få lov å få tilgang til bloggen din???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 23. februar 2009 #852 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg vil ihvertfall ha tilgang, vis jeg får lov Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 23. februar 2009 #853 Del Skrevet 23. februar 2009 Meg og, meg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 23. februar 2009 #854 Del Skrevet 23. februar 2009 Tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 23. februar 2009 #855 Del Skrevet 23. februar 2009 meg også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #856 Del Skrevet 23. februar 2009 Kan jeg få lov å få tilgang til bloggen din???? Meg og, meg og Tusen takk. meg også!! Dere har alle tilgang alt tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #857 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg vil ihvertfall ha tilgang, vis jeg får lov Hehe Du er lagt til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 23. februar 2009 #858 Del Skrevet 23. februar 2009 Ja så det Takk Men hva er blogg egentlig? Jeg kan ikke sånt. Er det liksom litt mer privat sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #859 Del Skrevet 23. februar 2009 Ja så det Takk Men hva er blogg egentlig? Jeg kan ikke sånt. Er det liksom litt mer privat sted? Ja litt mer privat, man bestemmer hvem som ser den, dagboken kan alle i hele verden lese! Men blogg brukes også ofte he rpå Kg til lister og lignende man ønsker å ha kontroll på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drømmer Skrevet 24. februar 2009 #860 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg er selv fra en liten bygd Gossip, så jeg vet hvordan det er Er vel litt derfor jeg ikke helt klarer å utlevere meg helt i dagboka mi enda. Men kjenner jeg blir tryggere etterhvert. Norge er vel stort nok til at man ikke blir gjenkjent tenker jeg Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå