dreia Skrevet 26. oktober 2008 #141 Del Skrevet 26. oktober 2008 Gratulerer med ny bil og nytt servise. Håper du til tross for jobbehelg får god tid til kos med mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 27. oktober 2008 #142 Del Skrevet 27. oktober 2008 Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #143 Del Skrevet 27. oktober 2008 UKEPLAN: Mandag: Gruppearbeid fra kl 9-15 Husk å bestille blomster til Bestemor L (vært på sykehuset) Tirsdag: Fri fra skolen Rydde, vaske Trene? klargjøre oppgaven Onsdag: Framleggelse på skolen fra 9-15 rydde papirene og gjøre klart til eksamen Torsdag: Forbredelse til eksamen på skolen Fredag: utlevering av eksamen kl 10 Oppklarnings runde kl 11.30 Jobb fra 15-22.30 Lørdag til fredag jobbe med eksamen, innlevering fredag 7/11. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 27. oktober 2008 #144 Del Skrevet 27. oktober 2008 Herlig å være ferdig med en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 27. oktober 2008 #145 Del Skrevet 27. oktober 2008 Gratulerer med bil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #146 Del Skrevet 27. oktober 2008 Supert å ha bil. Deilig at jeg er ferdig med alt for i dag. Bestemor av mannen ble kjempe rørt når blomsterbilen kom på døren hennes. kjenner jeg gleder meg til å reise hjem til bygda igjen, denne gangen kan vi kjøre selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 27. oktober 2008 #147 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hvordan går det med prøvingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 28. oktober 2008 #148 Del Skrevet 28. oktober 2008 Oi, her skjer det masse. Inne og strør om meg med beibiss-støv så det skal klaffe for dere. Da vil vi får sommer -09 barn begge to Har også vært på IKEA i det siste, og det er såå lett å bruke masse penger der. Jeg trøster meg med at det er bra for verdensøkonomien å bruke penger i nedgangstider, så sånn sett gjør jo jeg en good gjerning Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #149 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hvordan går det med prøvingen? Prøvingen går det bra med, men begynner å bli lei. (for de som ikke har fått det med seg er dette andre gangen vi prøver, vi var prøvere rett etter bryllupet i 6 PP) Blir liksom aldri vår tur Blir nesten små snurt av de som blir gravide på 1-2-3, men vel å merke at det ikke gjelder deg flikan. Ble super happy når jeg hørte om deg Har nok noe med røttende våre langt tilbake å gjøre Men tror dere forstår disse folkene man ikke kjenner som blir gravide i hytt å pine. El er nok i dag eller var i går. Mannen er sliten etter denne PP. I går sa han når jeg ville ha han til sengs "å skulle ønske vi bare var gravide" Oi, her skjer det masse. Inne og strør om meg med beibiss-støv så det skal klaffe for dere. Da vil vi får sommer -09 barn begge to Har også vært på IKEA i det siste, og det er såå lett å bruke masse penger der. Jeg trøster meg med at det er bra for verdensøkonomien å bruke penger i nedgangstider, så sånn sett gjør jo jeg en good gjerning Håper du får en fin dag :hopper: i babystøv Likte den grunnen til å handle Shopping her kommer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 28. oktober 2008 #150 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg skulle også ønske dere bare var gravide nå snart *krysser fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 28. oktober 2008 #151 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hva betyr alle disse P'ene? P1 og P2 osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #152 Del Skrevet 28. oktober 2008 PP står for prøveperiode. Altså hvor mange sykluser man har prøvd i. Det vil si meg og mannen prøvde 6 sykluser tilsvarende ca 6 mnd etter bryllupet. Tok en pause fra prøvingen og er nå på syklus 3 i den nye prøveperioden vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 28. oktober 2008 #153 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ååh, skjønte sånn passe litt av det Er prøveperioden noe med menstrasjonen? Så og så mange dager etter du har hatt mensen og sånt, er da du kan bli gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #154 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ååh, skjønte sånn passe litt av det Er prøveperioden noe med menstrasjonen? Så og så mange dager etter du har hatt mensen og sånt, er da du kan bli gravid? Ja på en måte. Etter mensen går det et vis antall dager hvor man ikke kan bli gravid, så kommer fruktbarhetsperioden rundt EL som er veldig få dager desverre, så kommer den kjedelige ventetiden fram til IKM (Ikke Kommende Mensen). Alt dette er en PP. Min PP er på 28-30 dager så det tilsvarer ca en PP per mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 28. oktober 2008 #155 Del Skrevet 28. oktober 2008 Innom og hilser på igjen!! Krysser fingrene for at dette har vært en fruktbar fruktbarhetsperiode!!! Grattis med bil!! Så deilig! Lykke til på kommende eksamen - håper det går bra!! Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #156 Del Skrevet 29. oktober 2008 UKEPLAN: Mandag: Gruppearbeid fra kl 9-15 Husk å bestille blomster til Bestemor L (vært på sykehuset) Tirsdag: Fri fra skolen Rydde, vaske Trene? klargjøre oppgaven Onsdag: Framleggelse på skolen fra 9-15 rydde papirene og gjøre klart til eksamen Torsdag: Forbredelse til eksamen på skolen? Ta blodprøve? Fredag: utlevering av eksamen kl 10 Oppklarnings runde kl 11.30 Jobb fra 15-22.30 Lørdag til fredag jobbe med eksamen, innlevering fredag 7/11. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #157 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jaja, da var det torsdag igjen, syns dagene går veldig fort I går var en litt sinna/nedfor-dag! Jeg har noen "venninner" i klassen som rett å slett må være de værste venninnene man kan ha. Mannen har sakt det i alle år at jeg må droppe de, men litt vanskelig når man bor i en by der man nesten bare kjenner folk fra klassen. Men i går tippet begeret litt over. Tror jeg klarer meg bedre uten venner i denne byen enn med venner som det. Jaja, undervisningen er ferdig i februar, bare Bacheloroppgave ut studiet da. *tenke positivt* Har jo tross alt mannen min :rødme: Er frost på bakken og bilen vår har dårlige vinter dekk på, så tror jeg dropper den blodprøven i dag. Mannen skal legge om dekk i løpet av helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstjenta Skrevet 30. oktober 2008 #158 Del Skrevet 30. oktober 2008 Kjipt med slike venner. Høres ut som de ikke verdt ditt vennskap og bruk av tid på dem.... Men skjønner godt at det er vanskelig å bare kutte dem ut når man ikke har så mange andre. Kos deg med mannen og gled deg til oppgaveskrivingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 30. oktober 2008 #159 Del Skrevet 30. oktober 2008 Kjipt med dårlige venner. Jeg har opp gjennom årene kuttet kontakten med en del venner jeg ikke lenger har noe felles med. man vokser rett og slett litt fra hverandre med årene. Ikke noe galt i det egentlig, og man må ikke være venner med alle har jeg funnet ut. Men det er jo kjipt når man går skole sammen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. oktober 2008 #160 Del Skrevet 30. oktober 2008 Kjedelig med slike venner Gossip, vanskelig er det også når det er noen man ser ofte.. (har selv "vokst" fra barndomsveninna mi som jeg har kjent i over 25 år, ganske trist i grunnen Vi ses av og til men det er så innmari kunstig da...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå