Gå til innhold

Bjellene og narren

Harlekin

Anbefalte innlegg

Gjest andungen

God morgen!

Seksdelt egg må da være superbra! Så moro! Kan :hoppe: litt for deg så lenge jeg, du må bare passe på eggene dine du, ingen hopping! Hihi!

Har en veldig god følelse for dette jeg også, håper inderlig at det går bra! Men som Supramundane sier, prøv og ikke gi opp om det ikke klaffer denne gangen! Sikkert lettere sagt enn gjort, men...

To uker til du kan sjekke nå? Hvor sikkert er det evt da? Vil tro det blir to lange uker... Men du får bare sette deg godt til rette og ruge så godt du kan!

Heier masse på deg! :duskedame::danser:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med 2 egg, Harlekin. :duskedame:

Håper rugetiden går fort og at resultatet om 14 dager er to blå!!! :danser:

Jeg vet at jeg selv hadde vært utålmodig utav en annen verden, så ventetiden akkurat nå misunner jeg deg ikke. (men den kommer vel forhåpentligvis for meg også en eller annen gang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært så spent på å lese hvordan det har gått med deg, og dette var da gode nyheter! :) Nå må du ruge og kose deg så godt du kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Da satser vi på positiv test om et par ukers tid :Nikke:

Kanskje det er to bebiser der?

Hva betyr forresten todelt og seksdelt? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var virkelig gode nyheter!

Ett som var seksdelt! Ja dette må bli bra! Jeg har en skikkelig god følelse, men jeg håper at du ikke gir opp, selv om det ikke skulle gå bra denne gangen. Syns det er så koselig at han snakker til deg i flertall jeg, var litt romantisk. :rødme:

Takk, Supramundane! Jeg har vel egentlig ingen følelse enda, men jeg kan på en måte ikke forstille meg å skulle teste positivt, ettersom jeg ikke har gjort det før. Lever litt i en boble for tiden, på utsiden av verden. Skulle gitt mye for å bare bry meg om vanlige ting, trene, drikke kaffe og rødvin, ta meg en fest eller bytur, ikke ta medikamenter osv. Men jeg tror at deppetheten min bare en en reaksjon på at jeg er sliten og litt "skadeskutt". Jeg har jo ikke tenkt på annet enn prøving de siste månedene, og da er det rart å skulle leve nesten som normalt og bare vente på resultatet. Hm.

Enig, det er koselig med flertall! Jeg er nå "Harlekin og de" :fnise:

God morgen!

Seksdelt egg må da være superbra! Så moro! Kan :hoppe: litt for deg så lenge jeg, du må bare passe på eggene dine du, ingen hopping! Hihi!

Har en veldig god følelse for dette jeg også, håper inderlig at det går bra! Men som Supramundane sier, prøv og ikke gi opp om det ikke klaffer denne gangen! Sikkert lettere sagt enn gjort, men...

To uker til du kan sjekke nå? Hvor sikkert er det evt da? Vil tro det blir to lange uker... Men du får bare sette deg godt til rette og ruge så godt du kan!

Heier masse på deg! :duskedame::danser:

Hei, andungen. Takk for heiing! Nei, vi skal ikke gi opp om det ikke klaffer. Vær trygg på det. Men det blir nok ikke en ny omgang på denne siden av jul ... Det er veldig sikkert å teste om to uker. Det eneste som kan slå ut feil på hjemmetester er kjemisk graviditet, altså at egget streifer livmorveggen, men ikke fester seg. Det kan gi positivt utslag på en graviditetstest, men hcg vil gå fort ned igjen. Blodprøven på sykehuset vil derimot være helt sikker.

Skulle ønske jeg kunne trene litt! Føler jeg bare sitter her og legger på meg (jeg har lett for det, nemlig). Men jeg gikk til jobb i dag, første spaserturen på flere dager. Jeg gikk ganske sent, men jeg kom nå frem. Jeg har avtalt med min søster å gå tur i helgen, det blir herlig med frisk luft og litt moderat mosjon!

Gratulerer med 2 egg, Harlekin. :duskedame:

Håper rugetiden går fort og at resultatet om 14 dager er to blå!!! :danser:

Jeg vet at jeg selv hadde vært utålmodig utav en annen verden, så ventetiden akkurat nå misunner jeg deg ikke. (men den kommer vel forhåpentligvis for meg også en eller annen gang)

Takk, edea! Foreløpig er jeg ikke så utålmodig, bare trøtt og lei. Men tipper jeg kommer til å bli mer utålmodig utover i neste uke ...

Jeg har vært så spent på å lese hvordan det har gått med deg, og dette var da gode nyheter! :) Nå må du ruge og kose deg så godt du kan!

Takk skal du ha, Sisu! Jeg skal anstrenge meg for å ruge godt ... nei, vent litt, jeg skal ikke anstrenge meg, det er ikke bra. Kose meg kan jeg i hvert fall gjøre!

:hoppe:

Da satser vi på positiv test om et par ukers tid :Nikke:

Kanskje det er to bebiser der?

Hva betyr forresten todelt og seksdelt? :klø:

Hei Imli. Når egget er befruktet, begynner det å dele seg. Jo mer det deler seg, jo bedre er det. Derfor vil et seksdelt egg har bedre sjanse til å feste seg enn et tredelt ett. Men for å øke sjansene satte de inn to, for et tredelt egg er ikke av god nok kvalitet til å kunne fryses. Da måtte de bare ha kastet det, og da er det bedre at det får en sjanse inni meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for at du spør, Sisu :klemmer: Jeg er litt sliten og lei for tiden, så jeg orker ikke å skrive så mye. Tror jeg liksom er litt "tom" etter at forsøket er over, for jeg har tenkt bare på det så lenge. Jeg vet jo ikke hvordan det kommer til å gå, men jeg tenker i hver fall så lite på det som jeg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen, Harlekin. :klemmer:

Skjønner at du er lei, og litt tom. Nå kan man jo ikke gjøre noe annet enn å vente. Men jeg venter litt sammen med deg jeg, i ånden i alle fall.

Det var en dame på byen i dag som jeg bare så for meg kunne være deg. Jeg aner jo ikke hvordan du ser ut, så jeg vet jo at det er bare tull. Men man lager seg et bilde på folk når man leser bøker også, så det er nok derfor. Hun var veldig flott i alle fall, så ta det som et kompliment. :klem::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest andungen

Tusen takk for hilsen i boka mi, Harlekin!

Ville bare innom og se hvordan det går med dere, og si at jeg tenker på dere! :klemmer:

Krysser alt jeg har for dere, og håper alt går veien. Skjønner godt du er litt tom etter forsøket, har jo vært en intens periode! Vil tro det er et skikkelig antiklimaks...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blomst:

Takk for bursdagshilsen ;)

Værsågod!

Takk for hilsen, Harlekin. :klemmer:

Skjønner at du er lei, og litt tom. Nå kan man jo ikke gjøre noe annet enn å vente. Men jeg venter litt sammen med deg jeg, i ånden i alle fall.

Det var en dame på byen i dag som jeg bare så for meg kunne være deg. Jeg aner jo ikke hvordan du ser ut, så jeg vet jo at det er bare tull. Men man lager seg et bilde på folk når man leser bøker også, så det er nok derfor. Hun var veldig flott i alle fall, så ta det som et kompliment. :klem::)

Takk for at du venter sammen med meg :klemmer:

Oj, så du en flott dame som du tenkte kunne være meg? Tusen takk for det! Hvordan så hun ut?

(dessverre var det nok ikke meg, for jeg var på jobb, pluss at jeg så ut som et skikkelig takras i dag)

Tusen takk for hilsen i boka mi, Harlekin!

Ville bare innom og se hvordan det går med dere, og si at jeg tenker på dere! :klemmer:

Krysser alt jeg har for dere, og håper alt går veien. Skjønner godt du er litt tom etter forsøket, har jo vært en intens periode! Vil tro det er et skikkelig antiklimaks...

Ja, det er akkurat det det er, et antiklimaks. Måneder med forberedelser, og så plutselig ikke noe å ta seg til enn å vente. Veldig rart det der. Men tiden går nå fort, i hvert fall, allerede på rugedag 6, hvis jeg tar med innsettingsdagen. Jeg har ikke helt bestemt meg om jeg skal teste eller bare vente og se. Jeg får tenke litt på det. Er ikke helt sikker på hva som vil være mest deprimerende, negativ test eller mensen. Håper selvfølgelig på ingen av delene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde mellomlangt brunlig hår, en svart kåpe, og tykt skjerf. Og så hadde hun ganske lange ben. Litt sånn Audrey Hepburn (skrives det sånn?) i ansiktet. Veldig flott. :ler:

Går det bra med deg?

Syns du det er fælt å vente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann! Håper at ventetiden ikke er for ille. Jeg håper på det beste. Og går det ikke veien denne gangen er det bare å prøve igjen (ikke at det er barebare altså!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å holde deg med selskap mens du venter.

Selskap mottas med takk, edea! :klem:

Hun hadde mellomlangt brunlig hår, en svart kåpe, og tykt skjerf. Og så hadde hun ganske lange ben. Litt sånn Audrey Hepburn (skrives det sånn?) i ansiktet. Veldig flott. :ler:

Går det bra med deg?

Syns du det er fælt å vente?

Ooo, hun høres flott ut. Audrey Hepburn, ja, hun var jo nydelig. Ikke heelt lik meg, men jeg kunne godt tenke meg å se sånn ut! Jeg er ganske kort (ca. 1.65) og har mørkt blondt, rødlig hår. Av og til ser jeg personer på gaten som bare er så fine! Én jente jeg går forbi på jobb har rødlig hår med krøller og ligner på Paige i Charmed (Rose McGowan) i ansiktet. Og så har hun så fine klær, kåper, kjoler og skjørt. Sånn vil jeg se ut!

Har du en du vil se ut som?

Litt fælt å vente, men da kan jo vi fordrive tiden med KG (mest med jobb, da)!

Heisann! Håper at ventetiden ikke er for ille. Jeg håper på det beste. Og går det ikke veien denne gangen er det bare å prøve igjen (ikke at det er barebare altså!).

Takk, Caya! Ventetiden er ikke så veldig ikke, mye av tiden tenker jeg ikke på det i det hele tatt. Du har rett, vi skal prøve igjem om det går galt. Klart det ikke er bare-bare, det er faktisk mye-mye :ler: men grusomt var det ikke.

Var det fint i the Big Apple?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest meg gjennom hele boken din nå, og må bare legge igjen et lite spor her. Skikkelig spent på dine vegne her!Håper virkelig det går bra! Er sikker på at dere en dag blir lykkelige foreldre til en skikkelig heldig liten pjokk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Takk, Caya! Ventetiden er ikke så veldig ikke, mye av tiden tenker jeg ikke på det i det hele tatt. Du har rett, vi skal prøve igjem om det går galt. Klart det ikke er bare-bare, det er faktisk mye-mye :ler: men grusomt var det ikke.

Var det fint i the Big Apple?

Det er bra du holder motet oppe!

Jeg hadde det fint ja! Det er gøy å ha vært i en sånn by! Jeg har fått gjort masse, men det er nok ganske mye mer jeg kunne gjort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest meg gjennom hele boken din nå, og må bare legge igjen et lite spor her. Skikkelig spent på dine vegne her!Håper virkelig det går bra! Er sikker på at dere en dag blir lykkelige foreldre til en skikkelig heldig liten pjokk!

Velkommen, Thumbalina (er det Tommelise, det?), og takk for spor. Jeg er også sikker på at vi en gang blir foreldre, men jeg er ikke sikker på at det blir nå ... men jeg håper jo veldig!

Krysser fingrene for at dere har lykkes nå!

*krysserfingrenesmiley*

Tusen takk, Fisken, og i like måte!

Det er bra du holder motet oppe!

Jeg hadde det fint ja! Det er gøy å ha vært i en sånn by! Jeg har fått gjort masse, men det er nok ganske mye mer jeg kunne gjort ;)

New York er nok en såpass stor by at du trenger en stund for å komme igjennom alt den har å by på! Det går sikkert ikke an, når jeg tenker meg om. Men jeg så i dagboken din at du har nok fått gjort en del.

Lykke til med trening (i nye treningsklær) og lesing (i gamle bøker)!

:duskedame: Heier på dere :Nikke:

Tusen takk, Pusilus! Jeg heier også på oss ... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...