Gå til innhold

Bjellene og narren


Harlekin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper det blir tvillinger på begge to jeg ! En hel gjeng med herlige babyer som lukter kjempegodt! :ler:

Rolig :ler:

Ååå de lukter så utrolig himmelsk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir mer dårlig med tvillinger vet du :lur:

åååå da har jeg bare en heldigvis :ler:

Men det spøker for Harlekin! Jeg er jo litt klarsynt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest andungen

God morgen!

Bare innom med en liten :klem: og sjekker hvordan du har det.

Går det bra?

UL i morra, blir spennende! Kanskje får vi endelig svar på det ALLE lurer på her inne? Hvor mange søte små ruger Harlekin på? :ler:

:babygutt: og :babyjente: eller bare en av de? Hihi!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten rapport fra dagens UL: Vi fikk se en liten bønne med en knøttliten bankende minibønne i midten - det er barnet vårt! Ja, det ser nok ut som det er en, ikke to ... Heldigvis så alt bra ut, spiren vokser og gror og er riktig størrelse "for alderen". Det var veldig rart å se det på skjermen, men veldig fint også. Spiren heter nå "jellybean" på mannen sin jobb :fnise:

Jeg fikk navnet på et kvalmedempende medikament som jeg skal kjøpe i morgen. Håper det kan hjelpe litt slik at jeg kan leve normal igjen! Legetime er også bestilt, og er om en ukes tid. Legen på KK skulle også "booke" time til oss hos medisinsk genetikk, slik at vi får tatt blodprøve og nakkefoldsprøve når den tid kommer (dette pga. en veldig liten fare for trisomi 13, som jeg har nevnt).

Så sånn er livet nå! Da skal vi snart fortelle det til foreldrene mine. Det er litt rart i familien vår nå, for bestemoren min døde i går :tristbla: Hun hadde brukket lårhalsen og fikk allverdens komplikasjoner. Det er selvfølgelig veldig trist, men jeg synes også det var det beste for henne, for livet hennes var ikke noe godt nå. Derfor var det godt at hun fikk slippe å plages mer! Nå har hun det i hvert fall ikke vondt mer, og det er en trøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug: Det var triste nyheter om bestemoren din Harlekin.

Men som du sier hun har det sikkert bedre nå! Håper hun har levd et langt og godt liv.

Det var da rart at du bare får et barn?? :hakeslepp: Har vi tatt sååå feil :ler:

Gøy å se! Kan du sjekke nakkefold uten å ta fostervannsprøve?

Du kan glede deg å fortelle folk det, var veldig hyggelig å høre så glad folket ble. Folk er i gang å strikke nå :ler:

Håper du snart føler deg bedre. Jeg er ikke kvalm, bare bilsyk som jeg kaller det. Småuggen! Veldig i perioder, så skal nok få i meg middag i dag. Matlysten er ikke den beste.

Lykke til Harlekin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så trist med bestemoren din. Kondolerer :dagens-rose:

Bare en bebis? :overrasket:

:ler:

Neida, så flott med en perfekt liten bønne med bankende hjerte! :hjerte:

Hvor langt er du på vei nå da ca? Husker jeg fikk UL i uke 8, da var det også bønne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Harlekin, jeg er så lei meg for å høre om bestemoren din. Men som du sier så har hun det kanskje bedre nå, selv om det gjerne er en mager trøst. Kanskje den lille spiren i magen din kan være med å spre glede i sorgen også. :klem:

Høres enormt spennende ut med UL egentlig, selv om jeg har "noia" for den geleen. Aner ikke hvor det kommer fra men.. Må si jeg er sjokkert over at det var bare en - men det er kanskje like greit? :ler:

Håper den kvalmedempende medisinen hjelper, for sånn er det jo ikke noe kjekt å ha det!

Ha en fantastisk kveld, min venn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest andungen

Søte Harlekin!

Trist å høre om din bestemor, men godt at du klarer å tenke at det nok var det beste for henne :klem: Mistet selv min farmor i sommer, og det var tøft, men nesten litt godt også. Endelig fikk hun slippe, etter en hard runde med kreft. Håper dere kommer dere greit gjennom de neste dagene, blir gjerne litt bedre etter at begravelsen er overstått. Da kan hverdagen begynne igjen... Livet er fullt av overraskelser, din bestemor må ta farvel med livet, mens du er i gang med å bære frem nytt liv... :klemmer:

Godt å høre at det gikk bra på UL! Skal se at dette tvillingmaset gir seg nå :fnise: Tror dere får en helskjønn baby jeg, en skikkelig hjerteknuser! Kjønn er jo alltid vanskelig da, men har liksom fått det for meg at det blir gutt... (og vips er en ny diskusjon i gang tenker jeg). :ler:

Ha en kjempefin kveld!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En :klem: fra meg og. Det fælt å miste noen familien.

Gleder meg til å høre mer om hvordan det er å være gravid med den lille bønna di ;) Håper kvalmemedisinen fungerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei jenter. Jeg fortsetter å være en litt av-og-på Harlekin. Håper dere liker meg for det :gjeiper: Fremdeles uggen og sliten og sånn, så derfor kommer jeg meg ikke så ofte på KG. Men jeg følger fremdeles med på dere, altså!

Takk for kondolanser angående bestemor. Ja, jeg tror virkelig hun har det bedre nå. Hun ble nesten nitti, så hun har hatt en langt liv. Kvinnene lever lenge i familien vår, så det lover godt for meg også ;) Rett før hun døde hadde vi et kjempefint bursdagsselskap for henne, der hun tydeligvis stortrivdes. Vi er alle veldig glad for at vi fikk gjort det for henne. Slekt og familie var veldig viktig for bestemor, og det kommer veldig mange mennesker i begravelsen, så det er jeg sikker på at hun hadde satt pris på.

Den kvalmedempende medisinen må jeg nok vente litt på, for den kunne jeg bare få på resept. Rart at ikke legen på sykehuset nevnte det! Men jeg skal til lege på fredag, så det går sikkert til da.

Nå har vi forresten fortalt det til familien! De ble veldig glade :jepp: Jeg følte at vi hadde gjort en skikkelig god gjerning! Utrolig godt å ha fortalt det, det er jammen slitsomt å holde på hemmeligheter.

Lissi: Ja, rart det der med "bare" ett barn! Men jeg synes det holder med ett, jeg. Så ser vi hvordan det går før det evt. blir flere :ler: De anbefaler oss ikke å ta fostervannsprøve nettopp på grunn av risikoen, men de sier de kan sjekke nakkefolden likevel. Jeg trodde heller ikke det gikk an, men de har kanskje en ny metode?

Hvordan går det med deg nå da, kvalm eller i god form?

Imli: Nå er jeg åtte uker på vei!

Supramundane, andungen, Sisu og Caya: :klem: Takk for at dere bryr deg. Hvordan har dere det selv for tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Harlekin :)

Her er formen skiftende, stor sett bra. Litt uggen inni mellom.

Det som er verst er at legen ikke gikk gjennom medisinene mine (allergi) så jeg tar nå medisiner jeg ikke skal ta. Syns det er litt amatørmessig.

Jeg har småblødd litt men så lite at jeg tar det helt med ro. Er sikkert bare såre slimhimmer eller noe. Hvertfall så lite at det ikke bekymrer meg, enda!

Jeg er jo livredd for å miste, selv om jeg vet at OM jeg mister så er det noe feil med fosteret. Tror det er viktig å prøve å tenke sånn, men kanskje ikke så lett når man har ønsket å bli gravid siden man var 7 :ler:

God bedring til deg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempekjekt å se deg Harlekin! Håper du får tak i de medisinene snart og at de vil hjelpe! :):klem: Jeg liker deg forresten masse selv om du ikke er her hele tiden - selvfølgelig! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...