Gå til innhold

Bjellene og narren


Harlekin

Anbefalte innlegg

Gjest andungen

Godt å se deg, Harlekin! :klem:

Klart vi liker deg uansett! Ekstra koselig at du stikker innom med livstegn og oppdatering innimellom da :jepp: Håper legen kan gi deg noe mot kvalmen og at alt går bra med både deg og den lille. Kan tenke meg det var godt å få fortalt det til venner og familie, hadde vel blitt sprø av en slik hemmelighet selv!

Her går alt bra, dagene flyr. Var hjemme hos mine foreldre i helga, feiret pappas bursdag. Min bror, svigerinne og nevø tok også turen, så jeg har stort sett sittet på gulvet og lekt med Duplo... Moro! :hoppe: En fantastisk herlig og blid gutt på 15 måneder, tantes store stolthet (som jo gjør at det "klør litt i eggstokkene", må innrømme det...). Men koselig å kunne nyte noen tantetimer da! Og gi drittbleiene til foreldrene :ler: Ellers går det i jobb og trening her, ikke altfor mye spennende å fortelle om...

Kos deg, og ta godt vare på deg selv!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for at dere holder litt liv her selv om jeg ikke er her! :klemmer: Energinivået mitt er så lavt at jeg ikke kan huske å ha hatt så lite energi før. Jeg sov mer enn et halvt døgn i strekk i natt! Jeg har alltid vært flink til å sove (det er jo så deilig :fnise: ), men nå er det altså helt ekstremt. Men jeg tror at det er ganske normalt å sove mye, så det er vel ikke så mye å gjøre med det. Forhåpentligvis får jeg mer energi litt ut i svangerskapet også, har hørt at det er verst de første tre månedene. Nå er jeg jo over halvveis! 8 uker og 2 dager. Jeg får ikke lov til å ta B12-sprøytene mine i svangerskapet, så nå tar jeg en B-vitamintablett og en folat/Omega3-tablett hver dag. Ganske pyton, men det er viktig!

Bestemor ble begravet i dag. Det var faktisk en fin dag, på en måte. Selvfølgelig var det trist, men det var godt å se alle menneskene som kom til begravelsen. Bestemor hadde vært storfornøyd! Hun hadde også skrevet en slags "instruks" om at vi måtte sørge for at slekten fikk mat før de dro hjem til sitt, så det ble endel nødvendig spising også. Så var det flere fine taler, og jeg ble minnet på flere ting jeg hadde glemt om oppveksten sammen med bestemor, og lærte ting jeg ikke hadde visst om livet hennes. Så det var en fin avslutning! Jeg tror bestemor hadde vært fornøyd med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du så innom i boka mi, kjære venn. Håper du vil komme tilbake til gamle energinivåer snart. Alltid utrolig koselig å finne nye innlegg fra deg. Ta vare på deg selv!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Harlekin! Jeg synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for at du ikke er innom her hele tiden! Jeg er i hvert fall mer enn fornøyd med en liten oppdatering i ny og ne sånn at vi vet hvordan det går med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter. Takk for klemmer! En kjapp liten tur innom for å fortelle at jeg er 11 uker på vei i dag, og kvalmen begynner å bedre seg. Heldigvis! Fremdeles "trøtt og grinete", men mamma sa at både kvalmen og energiløsheten ble bedre for henne også utover i svangerskapet, så vi satser på at det går i familien. Bare én uke igjen til den magiske 12-ukers grensen!

Jeg blir nok fremdeles sjelden å se på KG, men føler meg som sagt bedre nå, så da blir det nok litt flere tastetrykk i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest svanungen

Hei Harlekin!

Godt å se at det går bedre med deg, og hyggelig å se et lite livstegn fra deg!

Utrolig, snart 12 ukersgrensen allerede!

En stor :klem: sendes over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempegodt å høre at det går litt bedre med deg, tenker på det jevnlig skjønner du. :klem: Satser på at moren din har rett angående at det blir bedre. Ta vare på deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei jenter. Takk for klemmer! En kjapp liten tur innom for å fortelle at jeg er 11 uker på vei i dag, og kvalmen begynner å bedre seg. Heldigvis! Fremdeles "trøtt og grinete", men mamma sa at både kvalmen og energiløsheten ble bedre for henne også utover i svangerskapet, så vi satser på at det går i familien. Bare én uke igjen til den magiske 12-ukers grensen!

Jeg blir nok fremdeles sjelden å se på KG, men føler meg som sagt bedre nå, så da blir det nok litt flere tastetrykk i fremtiden.

Næmmen, hei!! Så koselig å se deg :klem: Fint du føler deg bedre! Kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest svanungen

:lete:

Hvordan går det med deg, Harlekin? Alt bra? Savner deg her inne!!

Vil bare få ønske deg en super helg, og en helt fantastisk jul!!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...