Gå til innhold

Bjellene og narren

Harlekin

Anbefalte innlegg

Hei Harlekin!

Hjemme hos meg forsvant nettet, så jeg har vært rimelig isolert fra "verden". Har føltes slik i alle fall. :)

Da jeg var liten hadde jeg veldig lyst til å se ut som dama på barne-tv, men jeg aaner ikke hva hun heter. Langt, tykt krøllete hår. Har alltid hatt lyst på krøller, men det kommer jeg nok ikke til å få.. :sukk:

Hvordan går det med ventingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Harlekin!

Hjemme hos meg forsvant nettet, så jeg har vært rimelig isolert fra "verden". Har føltes slik i alle fall. :)

Da jeg var liten hadde jeg veldig lyst til å se ut som dama på barne-tv, men jeg aaner ikke hva hun heter. Langt, tykt krøllete hår. Har alltid hatt lyst på krøller, men det kommer jeg nok ikke til å få.. :sukk:

Hvordan går det med ventingen?

Det skjønner jeg godt. Jeg blir også "helt alene" uten Internett. Som på en øde øy. Har du fått det tilbake nå, eller må du bruke datamaskinen på jobb?

Nja, jeg tenker ikke så mye på det, egentlig. Deilig. Jeg gleder meg til jeg kan få et svar på alt dette, enten det blir det ene eller det andre. Jeg håper selvsagt det blir det ene og ikke det andre ... :ler:

Uansett liker jeg ikke å gå rundt som jeg gjør nå, og ikke vite. Dessuten kan jeg ikke fordra å lyve og komme med unnskyldninger til venner og familie om f.eks. hvorfor jeg ikke kan trene eller drikke rødvin. Det er utrolig kjipt å ikke snakke sant til dem man er glad i. Dersom vi må gå igjennom flere runder med dette, vil jeg være åpen om det. Det må da være bedre enn dette hemmelighetskremmeriet.

Håper det går bra med dere. Heier masse...

Takk Sisu, heiing trenger vi mye av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker PCen på jobb, men jeg håper at det er i orden igjen når jeg kommer hjem.. Blir så rart uten. :)

Så flott at du klarer å ikke tenke på det hele tiden. Tror det er lurt å skyve det litt til siden, spesielt siden man ikke har noen kontroll på hva som skjer. I alle mulige sammenhenger er det det å ikke vite som er det verste.

Skjønner hva du mener med å holde det hemmelig. Selv om det kanskje er vondt at de vet hvis det ikke skulle gå som man ønsker, så er det kanskje også en lettelse å "få det ut"? Så tar jo alle de automatisk mer hensyn til din situasjon også. De kan vise seg å være en uvuderlig støtte. :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommelise her ja =)

Ja skjønner du føler det er bedre å come clean overfor venner og familie.. er nok slitsomt å bære "byrden" alene bare dere to sammen.... godt det finnes anonyme sider som KG hvor en kan få ut litt "dritt" av og til...!

Vi har ikke engang begynt å prøve, men kommer til å si til de nærmeste at "nå er pillene kastet i søpla" den dagen vi begynner.. rett og slett fordi at det er litt slitsomt med diverse hvite løgner og mas om barnebarn etc. og skulle det ta tid eller gå galt et par ganger så har du folk rundt deg som forstår og trøster.. i stedet for å komme med betimelige spørsmål som : Skal ikke dere snart ha en liten?? en er vel sårbar nok i en sånn situasjon om ikke en skal få direkte sårende spørsmål i tillegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest andungen

Hei Harlekin!

Innom og sier hei en torsdag morgen. Må jo se hvordan det går med deg vet du! Går det bra? Formen er fin og eggene koser seg? :)

Her går det bra, selv om døgnet har altfor få timer nå. Vurderer å sende inn søknad om 30 timers døgn... Hadde gjort seg! Men er jo moro at det skjer litt da :hoppe: Scrappekurs i dag, samt trening. Og torsdagen håper jeg er en like bra treningsdag som vanlig :rødme: Begynner å bli lenge siden nå synes jeg (siden fredag), så er veldig klar for litt mysing... :sjenert: Huff!

Krysser alt jeg har for deg, Harlekin!

Gode :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen Harlekin!

Håper du får en fantastisk flott dag her i Bergen.. Var ikke noe regn i morges, det er jo en god start! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jenter, jeg er en dårlig dagbokholder :rodme::tristbla: Jeg har ikke skrevet så mye her inne i det siste. Jeg har liksom all min hyre å klare meg i det virkelige livet, at jeg ikke har så mye ork til å skrive på KG. Fy skamme meg!

Tusen takk for alle innleggene deres - det er så herlig å vite at noen bryr seg :klem: Dere er noen knupper!

Ellers er jeg på 10. rugedag nå. Jeg vet egentlig ikke hvordan det kommer til å gå: Jeg har øyeblikk der jeg tror jeg har bolle i ovnen :fnise: , og andre øyeblikk der jeg tenker at vi har jo aldri klart det før, så hvorfor skal vi klare det nå? Det er jo slik at det kun er 30 prosent sjanse for graviditet med prøverør, mot 20 prosent i vanlige sykluser. Men, så tenker jeg at det er 20 prosents sjanse for normalt fertile, ikke for folk som har problemer, sånn som oss. Dermed må en jo si at sjansen vår er økt ganske betydelig! Sånn, der hadde jeg det riktige perspektivet på det.

Ellers er jeg litt redd for mannen dersom vi ikke skulle klare det. Det virker som han har så lyst til at jeg skal bli gravid, og han virker så lei seg ved tanken på at det ikke skulle gå. Er redd for hvordan han tar det dersom alt går rett vest. Men det er jo ikke noe jeg kan gjøre med det, annet enn å takle en eventuell nedtur sammen med ham. Han er det aller viktigste i livet for meg! Fine gutten min :rødme:

Jeg har kjøpt to tester i dag (dyre greier, dette her også :sukk:, men hva gjør en ikke for et svar?). Har ikke helt bestemt meg for når jeg skal teste, men det blir kanskje en gang i løpet av helgen eller mandag. Blodprøven er på torsdag, men det er litt for lenge å vente på.

Ellers skal vi kose oss i helgen sammen (inspirert av Supramundane og hennes utkårede ;) ), og prøve å ikke tenke negative tanker.

Ha en flott helg, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest andungen

Hei Harlekin!

Håper det går bra med dere, og at dere får kosa dere masse i helga!

Kan tenke meg du er spent på testingen ja...

:danser:

Håper virkelig dere lykkes nå!

Ha en fin søndag videre

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Harlekin! :klem:

Jeg har troen på dette her jeg, håper det går bra når du/dere bestemmer dere for å teste. Følger spent med!

Skjønner godt han kommer til å bli veldig lei seg hvis dere ikke skulle ha hellet med dere denne gangen, men da står dere sammen - og kan se frem mot neste forsøk. Uansett hva som skjer så har dere hverandre!

Fint at vi kunne inspirere til en koselig helg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du har hatt en fin helg Harlekin! Jeg må innrømme at jeg er ganske spent selv på hva resultatet av testen blir. Men om det ikke blir som du ønsker så er vi her fremdeles for å støtte og danse eggmodningsdanser vet du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for støtte, Caya, Supramundane og andungen! Det har vært en fin og spennende helg.

Jeg tok en test i går som var svakt positiv. Altså, testlinjen var mye svakere enn kontrollinjen, men det var en tydelig strek. Så tok jeg en ny test i dag morges, og på den var litt sterkere (litt vanskelig å sammenligne streker, for det var to forskjellige typer tester). Så det kan se ut som jeg er gravid! Jeg er ikke hundre prosent sikker enda, ettersom det var ganske svake streker, men det er uansett det første positive resultatet jeg har fått på en graviditetstest, og det er fantastisk! Skal ta en test til i morgen (jeg er visst blitt testoman), og så er det blodprøve på onsdag. Da får vi vite det sikkert.

Frem til da teller jeg timer og krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi!!!!

Det var jammen fantastiske nyheter!

Vet det ikke er hogget i stein enda, men det er jo langt bedre enn å teste nå og få en negativ test! Herlighet Harlekin, så fantastisk det hadde vært !!!

:danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Strek er strek, som man sier i prøve-kretser! Jeg fikk også svak strek da jeg testa positivt.

Håper håper håper og tror du er gravid nå!

:bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...