Gå til innhold

Top Model

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Kuuult! Makeover er alltid gøy å se på. Særlig når de som er tøffest i tryne begynner å grine fordi de ble korte på håret :ler:

Jeg er så enig.

Gleder meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååå, nå tror jeg nesten jeg må droppe det møtet i dag. Må få med meg dagens episode. Make-over er jo så morro.

Eller du kan bare se det på www.tv3.no/topmodell

:)

(trur at alle egene serier går der forresten.. bare bytt put topmodell med sykehuset, charterfeber, robinson osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(trur at alle egene serier går der forresten.. bare bytt put topmodell med sykehuset, charterfeber, robinson osv)

Jeg har ikke tv, og ser derfor på hjemmesidene til tv3. Det fungerer veldig bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke tv, og ser derfor på hjemmesidene til tv3. Det fungerer veldig bra:)

Koster det penger? Det gjør det hos tv2..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe her er det en artikkel om en av jentene som ikke er så glad for å gå til frisøren..

Overskriften er Jentene tvangsendt til frisøren.. HALLOOOO det har ikke vært ett eneste top modell program hverken i USA eller Norge hvor jentene ikke har fått make over. Dette MÅ de skjønne på forhånd at kommer til å skje, og at det til tider vil bli drastisk for noen :)

Nettavisen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan dette kan komme som en "overraskelse" hver eneste gang. Hvis man er så redd for håret sitt bør man ikke melde seg på Top Model. Det er jo bare hår liksom, det vokser ut igjen.. Jeg tviler på at jeg hadde tilta helt, det eneste jeg ikke hadde likt var hvis de tok bort ALT :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er profesjonelle stylister og frisører, tror de ser MYE bedre hva som passer til jentene når det gjelder hår enn dem selv...

(med unntak av playmoboben til saleisha i forrige ANTM)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er profesjonelle stylister og frisører, tror de ser MYE bedre hva som passer til jentene når det gjelder hår enn dem selv...

(med unntak av playmoboben til saleisha i forrige ANTM)

Jentene skjønner ikke det selv, vøtt... Lite selvinnsikt har dem om. Men de er jo bare 17 stakkars.

Playmoboben til Saleisha? :hoho: Helt enig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Christine blei hot med den rødfargen! Woah!

Teite, barnslige Sasha... Det er bare hår! Men digga det JT sa om at "jeg tror ikke du er erfaren nok til å vite hva som er best for deg" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke hun Sasha så noe anderledes ut jeg.. Hadde jeg fått sjansen til å virkelig få en makeover av proffe stylister hadde jeg grepet den med begge henda. Blir det ikke bra kan man jo bare forandre det når Top Model er over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...