Rosenrød Skrevet 9. september 2008 #21 Skrevet 9. september 2008 Hvem har dere troen på da? Vet at det er vanskelig å si så tidlig.... Ser i hvert fall for meg at Marita oh kanskje Mona Lisa blir de bitchete.
Gjest neeeei! Skrevet 9. september 2008 #22 Skrevet 9. september 2008 Huff, jeg klarer bare ikke å se denne runden. Og det skyldes utelukkende mr. Jan Thomas og Vendela, jeg fikser dem bare ikke. Grunne og overfladiske, ingen varme i det hele tatt. Da foretrekker jeg Tyra og hennes medhjelpere, han Jay Manuel har mye mer varme i seg enn Jan Thomas noen gang kommer til å få.
Gjest Portis Skrevet 9. september 2008 #23 Skrevet 9. september 2008 Norske TopModel - spesiellt årets utgave - er et desperat forsök på å "spice" ting opp. De regelrett lager intriger og krangler, Vendela har snudd fra å väre söt og snill småbarnsmor som alle likte, til å bli en bitch...merkelig at forandringen skjedde sammen med skilsmissen? Neh Jan Thomas liker jeg faktisk. Syns han er morsom og söt, han sier ting som ofte kommer litt feil ut, men alle kan jo drite seg ut nå og da. Kommer garantert til å fölge med på TopModel siden jeg har sett alt av det tidligere, men må si meg enig med enkelte andre her...den amerikanske og canadiske TopModel er mye bedre...
Gjest Lilleulv Skrevet 9. september 2008 #24 Skrevet 9. september 2008 Jeg har sansen for Jan Thomas jeg. Synes han var veldig snill og omsorgsfull i forrige runde av top model. Men Vendela er grusom
Gjest Lilleulv Skrevet 9. september 2008 #25 Skrevet 9. september 2008 det er enda en grunn til at jeg aldri kunne vært med på top model forresten. Jeg hadde ikke klart å hyle og hvine og hoppe rundt og klappe i hendene :/
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2008 #26 Skrevet 9. september 2008 Jeg har sett alle de norske sesongene av Top Model og har syntes det var kjempemorsomt! Nå har jeg sett en episode og allerede bestemt meg for at det blir den siste. Etter at Vendela og Jan Thomas tok over etter Kathrine har det blitt så vanvittig mye fokus på de to i stedet for modellene og selve fotograferingene og utfordringene. Så mye av episoden går med til å filme Jan Thomas' kostholdstips, Jan Thomas' treningsråd og så videre. I den amerikanske er det mer om fotograferingene (og eventuelt forholdet jentene imellom), og det er mye mer spennende. I tillegg blir jeg irritert over Vendelas endeløse kritikk av jentene. Hva med konstruktive tilbakemeldinger? I stedet for å gi råd da jentene gikk catwalk for første gang, sto hun og lo og gjorde narr av dem sammen med de to designerne. Hvordan skal man bli bedre hvis man ikke vet hva man gjør galt? Nei, dette programmet er blitt helt håpløst! Synd, for det kan være veldig god underholdning når de får det til!
Gjest Portis Skrevet 9. september 2008 #27 Skrevet 9. september 2008 Ja det var catwalken jeg også reagert mest på. I den amerikanske så hender det jo at han MissJ ler og ruller med öynene, men på en helt annen måte. Han hjelper jo jentene til å gå som de skal også. Vendela stod der som en fjortis og hånlo av jentene ...
Gjest neeei!! Skrevet 9. september 2008 #28 Skrevet 9. september 2008 Norske TopModel - spesiellt årets utgave - er et desperat forsök på å "spice" ting opp. De regelrett lager intriger og krangler, Vendela har snudd fra å väre söt og snill småbarnsmor som alle likte, til å bli en bitch...merkelig at forandringen skjedde sammen med skilsmissen? Neh Jan Thomas liker jeg faktisk. Syns han er morsom og söt, han sier ting som ofte kommer litt feil ut, men alle kan jo drite seg ut nå og da. Kommer garantert til å fölge med på TopModel siden jeg har sett alt av det tidligere, men må si meg enig med enkelte andre her...den amerikanske og canadiske TopModel er mye bedre... Jeg likte ikke Vendela før heller, hun virker kunstig men bevares hun er jo pen - det kan ingen ta fra henne.
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2008 #29 Skrevet 9. september 2008 det er enda en grunn til at jeg aldri kunne vært med på top model forresten. Jeg hadde ikke klart å hyle og hvine og hoppe rundt og klappe i hendene :/ Det er bare å øve, så får du det til. Wiiiiiiii, bare tenk at du skal på skybar med Jan Thomas! Oh my God, lixom!
Bomullstrusa Skrevet 11. september 2008 #30 Skrevet 11. september 2008 Vendela er fæl... Og hun er ikke sååååååååå nydelig som folk skal ha det til. Irriterende gebrokkentnorsk snakker hun også..
LilleSiri Skrevet 12. september 2008 #31 Skrevet 12. september 2008 Vendela er helt forferdelig! også syntes jeg det var utrlog slemt å gjøre narr av jentene når de gikk catwalk! Man kan jo ingenting før man har lært det... Men se på det må jeg
trulta_ Skrevet 13. september 2008 #32 Skrevet 13. september 2008 Reklamen for topmodel i Woman, det er bilde av Vandela og Jan Thomas, hvorfor ikke ett gruppebilde av jentene som faktisk er med?? Litt rart :klø:
lulle Skrevet 13. september 2008 #33 Skrevet 13. september 2008 Liker heller ikke Vendela, hun klarer ikke å fylle rollen på samme måte som Tyra Banks. Tyra klarer å være både streng og snill, Vendela er bare bitchete! Og etter et intervju jeg hørte med henne og JT på radioen, fremsto hun bare som overfladisk... Ble helt flau på hennes vegne...
Gjest Skrevet 13. september 2008 #34 Skrevet 13. september 2008 Jeg ser på, rett og slett fordi noen jeg kjenner/vet hvem er med Håper virkelig hun blir med, var hun som var helt svart når de prøve gikk på catwalken, så da må jeg jo heie litt. Og hun er den eneste som er nogenlunde "normal". Intressene hennes er jo av typen laiv (rollespill), nintendo spill, hatter, rare danser også er hun i gother miljøet hehe. Morsomt at noen av de også havner inne der. Og de jentene er nok like fnisete i virkeligheten fikk jeg beskjed om, men man ble vist vant til det etterhvert
Supramundane Skrevet 13. september 2008 #35 Skrevet 13. september 2008 Jan Thomas må man bare ta for det han er. Han gjør meg ingenting. Han sier så utrolig mye rart at det er bare vittig. Vendela virker for meg litt tankeløs noen ganger. Litt enkel, rett og slett.
Gjest Miley Skrevet 13. september 2008 #36 Skrevet 13. september 2008 Vendela er kjent får fake hårfarge. Bør ikke hun rett og slett jekke seg ned noen hakk..
pittie Skrevet 13. september 2008 #37 Skrevet 13. september 2008 Jeg ler så hardt når Vendela skal liksom være slem! "Nå ligger du jævlig tynt ann!" hahaha søtt.. Jeg tror jeg ville ledd av henne om hun hadde sagt det slik til meg. Jeg og følger med pga bekjent. Eller.. jeg følger litt med på hvem som ryker ut etc, ikke på selve programmet.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2008 #38 Skrevet 14. september 2008 Noen som vet om top model går i reprise noen dag?
Mischa Skrevet 15. september 2008 #39 Skrevet 15. september 2008 Noen som vet om top model går i reprise noen dag? Ja reprisen går kl 16:00 på søndager..
Gjest Bloodless Skrevet 15. september 2008 #40 Skrevet 15. september 2008 Begynte å se første episode, men måtte bare skifte kanal. Vendela er latterlig, på en veldig negativ måte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå