Gå til innhold

Top Model

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Nei, jeg syns ikke hun lager god tv. Mer spak og monoton stemme skal man lete lenge etter. Høres ut som hun leser opp fra manus.

Signerer denne.

Hun har pauser mellom ord midt i setningene sine, der det ikke skal være noen pause. Det er helt merkelig å høre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Han er nok en slik type. Har dere sett bildene han har tatt før? Det er ganske mye av den alternativ typen bilder også syntes nå jeg hehe.. Hun jeg kjenner som er med ble også skuffet at de ikke tok med at når han hilste på de så komenterte han at bandet hun hadde t-skjorta til var en av yndlingsbanda hans og at de var dritkule..

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske så sikker på at det meste de sier er fra manus.. Greit nok det, men skal man snakke fra manus bør man være en såpass god skuespiller at det blir bittelitt troverdig. Det er så sinnsykt stivt og unaturlig at det nesten gjør vondt å se på.. Litt personlighet er vel ikke såå mye forlangt er det vel??? Og man vet jo at Vendela kanskje ikke er verdens beste skuespiller jmf. "Hei mamma-reklamen..".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Idag skal de ha make over, det er det morsomte med hele programmet :)

ja! Det er gøy ;) Spesielt med de jentene som er så livredde for håret sitt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag skal de ha make over, det er det morsomte med hele programmet :)

Enig. ;) Det må jeg få med meg, selv om jeg ikke følger med programmet denne sesongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...