Supramundane Skrevet 18. september 2008 #81 Del Skrevet 18. september 2008 Nei, jeg syns ikke hun lager god tv. Mer spak og monoton stemme skal man lete lenge etter. Høres ut som hun leser opp fra manus. Signerer denne. Hun har pauser mellom ord midt i setningene sine, der det ikke skal være noen pause. Det er helt merkelig å høre på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 18. september 2008 #82 Del Skrevet 18. september 2008 ... Hun leser jo manus! (Og ikke spesielt bra. Tenk på den grufulle hårfargereklamen!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 18. september 2008 #83 Del Skrevet 18. september 2008 En liten bloggpost fra fotografen... http://www.smuglesning.no/view.aspx?postID=2181 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 19. september 2008 #84 Del Skrevet 19. september 2008 Hahah, den bloggposten der var utrolig morsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 19. september 2008 #85 Del Skrevet 19. september 2008 Jøss, hadde ikke trodd at han var så morsom!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 19. september 2008 #86 Del Skrevet 19. september 2008 Syns ikke han var spesielt morsom...Misliker hele fyren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 19. september 2008 #87 Del Skrevet 19. september 2008 Syns ikke han var spesielt morsom...Misliker hele fyren Samme her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 20. september 2008 #88 Del Skrevet 20. september 2008 Samme her. og samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 20. september 2008 #89 Del Skrevet 20. september 2008 Men det er vel ikke han selv som har skrevet dette?... Det trodde ikke jeg i da jeg leste det i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 20. september 2008 #90 Del Skrevet 20. september 2008 Nei, det er vel en slags parodi, liksom at det liksom skal være han men er ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. september 2008 #91 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Han er nok en slik type. Har dere sett bildene han har tatt før? Det er ganske mye av den alternativ typen bilder også syntes nå jeg hehe.. Hun jeg kjenner som er med ble også skuffet at de ikke tok med at når han hilste på de så komenterte han at bandet hun hadde t-skjorta til var en av yndlingsbanda hans og at de var dritkule.. Endret 20. september 2008 av Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 21. september 2008 #92 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg er ganske så sikker på at det meste de sier er fra manus.. Greit nok det, men skal man snakke fra manus bør man være en såpass god skuespiller at det blir bittelitt troverdig. Det er så sinnsykt stivt og unaturlig at det nesten gjør vondt å se på.. Litt personlighet er vel ikke såå mye forlangt er det vel??? Og man vet jo at Vendela kanskje ikke er verdens beste skuespiller jmf. "Hei mamma-reklamen..". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 21. september 2008 #93 Del Skrevet 21. september 2008 Ugh, fant nettopp ut at hun Ida er fra min nabokommune... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSiri Skrevet 21. september 2008 #94 Del Skrevet 21. september 2008 Mandag i morgen! *Glede seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. september 2008 #95 Del Skrevet 22. september 2008 Neeeeeeeiii, jeg skal jo på kattemøte hmph.. Men det er 19, om jeg drar kvart over åtte så rekker jeg det sikkert hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shayla Skrevet 22. september 2008 #96 Del Skrevet 22. september 2008 Idag skal de ha make over, det er det morsomte med hele programmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 22. september 2008 #97 Del Skrevet 22. september 2008 Idag skal de ha make over, det er det morsomte med hele programmet ja! Det er gøy Spesielt med de jentene som er så livredde for håret sitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 22. september 2008 #98 Del Skrevet 22. september 2008 Idag skal de ha make over, det er det morsomte med hele programmet Enig. Det må jeg få med meg, selv om jeg ikke følger med programmet denne sesongen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 22. september 2008 #99 Del Skrevet 22. september 2008 Åhh ja make-over er gøy *glede seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 22. september 2008 #100 Del Skrevet 22. september 2008 Kuuult! Makeover er alltid gøy å se på. Særlig når de som er tøffest i tryne begynner å grine fordi de ble korte på håret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå