Gjest ~Milla~ Skrevet 8. september 2010 #581 Del Skrevet 8. september 2010 Hmm, 15kg på 3uker? Det hørtes mistenksomt ut... det er utrolig mye. Sikker på at alt er som det skal være med kroppen? Mener ikke å uroe deg, men blir faktisk bekymret når jeg leser sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 9. september 2010 #582 Del Skrevet 9. september 2010 Det synes jeg var for mye på 3 uker, du burde nok få sjekket dette ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 9. september 2010 #583 Del Skrevet 9. september 2010 Hvis du ikke har gjort noe spesielt for å gå ned, så synes jeg 15 kg på 3 uker er skremmende mye. Tror som de andre her at du burde få det sjekket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 10. september 2010 Forfatter #584 Del Skrevet 10. september 2010 Tror ikke vekten jeg har hjemme er helt korrekt nei. I dag viser den 5 kilo mer enn sist. Får bare holde et øye med ting fremover tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 10. september 2010 #585 Del Skrevet 10. september 2010 Det bør du absolutt gjøre ja. Skal bli fint å se deg i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 10. september 2010 Forfatter #586 Del Skrevet 10. september 2010 Da er det på tide å komme seg ut døren, møte Nótt for lunsj Blir bra det :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. september 2010 #587 Del Skrevet 18. september 2010 Bare innom for å si hei.. så.. HEI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #588 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Det regner og jeg skal på tidligvakt urk Endret 4. oktober 2010 av Nique Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #589 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Oktober allerede. 2 uker med jobb nå, så har vi en uke ferie, både mannen og meg. Da får vi besøk av svigerinne og svoger en uke, og vi skal på tur. Tenkte å vise dem litt mer enn bare Oslo denne gangen, så vi har bestillt hytte på Voss for anledningen. Mye for vår egen del også da, så får vi sett mer enn bare Oslo Vi skal også på en Kiel-tur, det har vi villet gjøre siden bryllupet. Litt mer tid for oss å fjase rundt, og slippe å bekymre oss for alle andres ve og vel Vekten har ikke gått noe mere ned ihvertfall, det er nå bra, eller den kan godt gå ned, bare litt mere kontrollert :gjeiper: Nå går jeg rundt og venter på TR som ikke dukker opp. 2 negative tester, så jeg har ikke de største forhåpningene. Men, man vet aldri. Tickeren min er ihvertfall på bærtur nå, siden jeg ikke vet hva som skjer. Litt usikker på hva gjøre videre. Vente en måned og se om TR dukker opp igjen, eller ta en tur til legen om en ukes tid? da vil det være 2 uker over IKM. Om ikke annet kan jeg jo alltids ta en ny test om ett par dager. Endret 4. oktober 2010 av Nique Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. oktober 2010 #590 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg ville kanskje tatt en tur til legen om ikke mensen dukker opp innen en uke, særlig med tanke på den uforklarlige vektnedgangen din. Håper du får en fin dag på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #591 Del Skrevet 4. oktober 2010 Du har nok rett Nótt Ellers kan jeg fortelle noe litt morsomt; Vi måtte jo kjøpe nytt kjøleskap for 1. års tid siden. Det gamle vi hadde hadde vi prøvd å plassere i ett hjørne ved siden av komfyren, men det var for høyt, så det måtte stå på kortveggen istedet. Det morsomme er at når vi da fikk det nye kjøleskapet, så tenkte vi ikke på på prøve hjørneplasseringen, men bare satt det der hvor det gamle stod. I går derimot, så gikk det et lys opp for begge om at, aha; inn ved siden av komfyren kanskje. Så nå virker kjøkkenet mye større. Deilig Kan bare ikke fatte at vi ikke har tenkt på det før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #592 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Kan man si "dobbelt så billig" ? Er en reklame som går på radioen, og den irriterer meg grenseløst, for det høres ikke riktig ut. Dobbelt så billig... så hvis noe koster X på tilbud hos A, så koster det 2X hos de som prøver å fremstå som rimeligere? For det er jo det som vil være det dobbelte. Hadde det ikke vært bedre med "hos oss koster varen halvparten av A's tilbud" eller kanskje "hos oss er prisen 50% lavere"? sånn, da har jeg fått ut irritasjonen over det :gjeiper: Endret 4. oktober 2010 av Nique Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. oktober 2010 #593 Del Skrevet 4. oktober 2010 Helt enig om det med "dobbelt så billig". Det irriterer meg også når folk sier "kjempeliten". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 4. oktober 2010 #594 Del Skrevet 4. oktober 2010 Så rart med ingen TR... det er absolutt lov å håpe at det er en liten spire som har bosatt seg der inne Men hvis ikke noe skjer, ville jeg nok også tatt en tur til legen, slik som Nøtt sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #595 Del Skrevet 7. oktober 2010 Fremdeles ingenting Tok test mandag, den var negativ. Nå er det snart helg , bare 2 små arbeidsdager igjen. Skal prøve å få unna litt klesvask og husrydding før helgen, orker ikke å bruke lørdag og søndag på det. En uke til jeg skal ha glattkjøring nå, både gleder og gruer meg litt kjenner jeg. Men det blir nok bra det og. Har kjørt med en veninne 2 dager denne uken, og jeg trenger nok litt mer øvelse Gikk helt fint i perioder, også roter jeg det til igjen. Jaja, øvelse gjør mester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #596 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Siden jeg da sitter i en resepsjon til vanlig, så opplever jeg diverse ting, og møter mye forskjellige mennesker. Alt i fra dress m/skjorte og slips, samt mansjettknapper, til renovajonsarbeidere. Jeg liker samtlige av dem, med noen unntak. Ett av unntakene kom i dag; pent kledd selger, som står og slafser tyggegummi mens hun snakker, ikke med meg, men _til_ meg. "slafs-slafs- jeg skal-slafs- til-slafs-XXX-slafs-slafs" En ting er tyggegummi, helt greit, men med vidåpen munn mens du snakker med folk? hurra for å gjøre dårlig inntrykk spør du meg. Endret 7. oktober 2010 av Nique Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #597 Del Skrevet 7. oktober 2010 Kom hjem, sjekket posten, og der lå det et brev fra ett advokatfirma...da fikk jeg litt vondt i magen gitt. Åpner, og brevet begynner med "vedrørende deres leieforhold i XXXXXXX. Også kommer det, vi har visst betalt for mye i husleie siden leien ble satt opp, ergo vil de nå neste måned sette ned husleien like mye. Javel, sier ikke neitakk jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 7. oktober 2010 #598 Del Skrevet 7. oktober 2010 Tyggisslafsende folk, nei takk Så flott med husleien. Kan jeg spørre hvor mye dere betaler/str på leiligheten? Bare litt nyskjerrig.. vi har sett oss litt rundt etter annet sted å bo før den lille komme til verden, men vet ikke helt.. trives godt her vi bor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #599 Del Skrevet 8. oktober 2010 Tyggisslafsende folk, nei takk Så flott med husleien. Kan jeg spørre hvor mye dere betaler/str på leiligheten? Bare litt nyskjerrig.. vi har sett oss litt rundt etter annet sted å bo før den lille komme til verden, men vet ikke helt.. trives godt her vi bor. vi leier via bekjente, betaler rett under 6400,- for 60kvm tror jeg det er. 10 min gange fra oslo s og bussterminalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #600 Del Skrevet 8. oktober 2010 Da har jeg vært hos legen, fortrinnsvis for å sjekke ene kneet mitt, har fått en stygg blodutredelse samt endel smerter som de vil sjekke med MR; og ba samtidig om blodprøve for sjekk om graviditet. Ingen medisiner for kneet ennå, voltaren er fy-fy hvis jeg er gravid, så det må vente til etter tirsdag. Da kommer nemlig prøveresultatet. SÅ da er det bare å smøre seg med mere tålmod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå