Nique Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #541 Del Skrevet 15. juli 2010 Regn, regn og atter regn... Jeg tror kanskje jeg må la sykkelen stå på jobb i dag, og ta trikk til kjøreskolen etter jobb, ellers vil jeg være gjennomvåt før jeg har kommet halvveis dit. Det regnet ikke i det hele tatt når jeg syklet til jobben, det var derimot ganske så pent :klø: Værvarselet har lurt meg igjen Jeg holder da på å gjøre Oslos gater utrygge for alle andre, personligf synes jeg det er litt uggent å kjøre bil igjen, men det går seg til har jeg fått vite. Må bare få tibake troen på meg selv som sjåfør. Hepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 15. juli 2010 #542 Del Skrevet 15. juli 2010 Jeg har ikke lappen, men samboern har. Han tok lappen, og jeg kjøpte alt av innbo til leiligheten da vi flyttet sammen, så det var en grei ordning. Hadde ikke hatt råd til begge deler så Spennende med prøvekjøring, er det nervepirrende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #543 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Jeg har ikke lappen, men samboern har. Han tok lappen, og jeg kjøpte alt av innbo til leiligheten da vi flyttet sammen, så det var en grei ordning. Hadde ikke hatt råd til begge deler så Spennende med prøvekjøring, er det nervepirrende? I begynnelsen er det det, men jeg blir mer avslappet etterhvert, så mye man kan bli avslappet når man kjører Men jeg har en flink lærer, veldig rolig og kontrollert. Endret 15. juli 2010 av Nique Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. juli 2010 #544 Del Skrevet 25. juli 2010 Hei Hvordan er det med de nygifte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #545 Del Skrevet 29. juli 2010 Hei Hvordan er det med de nygifte? De nygifte har det bra, men venter utålmodig på ferien de skal ha (snaaart), søndag er det avgårde til Gardemoen Det har vært litt mye i det siste, vi hadde søster boende hjemme hos oss siste uken før hun reiste til andre siden av jorden, aka Down Under, hun skal være der til frem til jul. Kjenner jeg fremdeles ikke er helt glad for at hun har reist så langt, men det er et eventyr som for henne er vel fortjent Kjøreopplæringen min tar en del tid nå, ved siden av jobben. Blir mye lesing og mental forberedelse, og i morgen skal jeg til doms, da er det teoriprøven som skal unnagjøres. Som kjørelæreren min sa, hvis jeg stryker, så har jeg 2 uker karantenetid, så når jeg kommer hjem fra ferien, så kan jeg prøve på nytt. Jeg er skitnervøs, for å si det pent. Går alt etter planen til læreren min, så skal jeg ha oppkjøring i september. Nytt strikkeprosjekt som jeg holder på med i tillegg, en japaninspirert kjole/tunika til min bestevenninnes datter (10 år). Jeg skal prøve å få den fferdig i ferien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #546 Del Skrevet 29. juli 2010 Ellers har jeg tatt opp et tips fra ~Milla~, nemlig grapefruktjuice. Det smaker ikke nevneverdig godt, kan man si, men det har forventet effekt. Nå venter ihvertfall jeg i spenning, så får vi se om en ukes tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #547 Del Skrevet 29. juli 2010 Teoriprøve i morgen ja... Idag har jeg gjennomført flere tester på teoritentamen.no, og så langt ligger jeg nå på mellom 3-5 feil, av 45. Klarer jeg det samme i morgen, så har jeg bestått helt fint. Det ultimate hadde vært 0 feil så klart, men-men. Vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 29. juli 2010 #548 Del Skrevet 29. juli 2010 Spennende med teorien, jeg krysser fingrene for deg Grapefruktjuice, ja guri for en hesslig smak. Måtte bare ta det store glasset på styrten, klarte ikke kjenne etter på smaken Om det virket tja... jeg ble gravid den mnd jeg drakk det, så kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 30. juli 2010 Forfatter #549 Del Skrevet 30. juli 2010 Da har jeg bestått teorien, men 0 feil Avreise søndag, med god samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 30. juli 2010 #550 Del Skrevet 30. juli 2010 Gratulerer, og god ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 30. juli 2010 #551 Del Skrevet 30. juli 2010 Gratulerer med 0 feil og bestått teori. God ferie, må dere kose dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 30. juli 2010 #552 Del Skrevet 30. juli 2010 Gratulerer med bestått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. august 2010 #553 Del Skrevet 17. august 2010 Og enda en bok som var falt ut av mine innlegg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 17. august 2010 #554 Del Skrevet 17. august 2010 Hvordan står det til her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 19. august 2010 Forfatter #555 Del Skrevet 19. august 2010 Her er alt vel, siste uken med ferie nå. Ikke så mye annet å melde for tiden. Ferdig med enda et strikkeprosjekt, så nå er det en skolejente sok skal få kle seg i ny tunika, som hun selv har valgt farge® til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. august 2010 #556 Del Skrevet 19. august 2010 Imponert over strikkingen din, burde kanskje vurdere å finne meg en enkel oppskrift på noe jeg kan strikke til den lille i magen etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 19. august 2010 #557 Del Skrevet 19. august 2010 Spennende å lese om dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 21. august 2010 Forfatter #558 Del Skrevet 21. august 2010 Tidlig oppe og får ikke sove en lørdags morgen. Idag har jeg avtale med et piercing-studio, skal få 2 nye piercinger, og jeg er da rimelig spent, og en smule nervøs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 21. august 2010 #559 Del Skrevet 21. august 2010 2 ny piercinger?! Hvor da??? *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 21. august 2010 #560 Del Skrevet 21. august 2010 Så kult, hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå