Gå til innhold

Samboer -> Gift -> Hva nå?

Nique

Anbefalte innlegg

Regn, regn og atter regn... :regn:

Jeg tror kanskje jeg må la sykkelen stå på jobb i dag, og ta trikk til kjøreskolen etter jobb, ellers vil jeg være gjennomvåt før jeg har kommet halvveis dit.

Det regnet ikke i det hele tatt når jeg syklet til jobben, det var derimot ganske så pent :klø:

Værvarselet har lurt meg igjen :kjempesinna:

Jeg holder da på å gjøre Oslos gater utrygge for alle andre, personligf synes jeg det er litt uggent å kjøre bil igjen, men det går seg til har jeg fått vite. Må bare få tibake troen på meg selv som sjåfør.

Hepp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ~Milla~

Jeg har ikke lappen, men samboern har. Han tok lappen, og jeg kjøpte alt av innbo til leiligheten da vi flyttet sammen, så det var en grei ordning. Hadde ikke hatt råd til begge deler så ;)

Spennende med prøvekjøring, er det nervepirrende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lappen, men samboern har. Han tok lappen, og jeg kjøpte alt av innbo til leiligheten da vi flyttet sammen, så det var en grei ordning. Hadde ikke hatt råd til begge deler så ;)

Spennende med prøvekjøring, er det nervepirrende?

I begynnelsen er det det, men jeg blir mer avslappet etterhvert, så mye man kan bli avslappet når man kjører :fnise:

Men jeg har en flink lærer, veldig rolig og kontrollert.

Endret av Nique
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei :)

Hvordan er det med de nygifte?

De nygifte har det bra, men venter utålmodig på ferien de skal ha (snaaart), søndag er det avgårde til Gardemoen :nigo:

Det har vært litt mye i det siste, vi hadde søster boende hjemme hos oss siste uken før hun reiste til andre siden av jorden, aka Down Under, hun skal være der til frem til jul.

Kjenner jeg fremdeles ikke er helt glad for at hun har reist så langt, men det er et eventyr som for henne er vel fortjent :)

Kjøreopplæringen min tar en del tid nå, ved siden av jobben. Blir mye lesing og mental forberedelse, og i morgen skal jeg til doms, da er det teoriprøven som skal unnagjøres.

Som kjørelæreren min sa, hvis jeg stryker, så har jeg 2 uker karantenetid, så når jeg kommer hjem fra ferien, så kan jeg prøve på nytt.

Jeg er skitnervøs, for å si det pent.

Går alt etter planen til læreren min, så skal jeg ha oppkjøring i september.

Nytt strikkeprosjekt som jeg holder på med i tillegg, en japaninspirert kjole/tunika til min bestevenninnes datter (10 år). Jeg skal prøve å få den fferdig i ferien :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers har jeg tatt opp et tips fra ~Milla~, nemlig grapefruktjuice.

Det smaker ikke nevneverdig godt, kan man si, men det har forventet effekt. :fnise:

Nå venter ihvertfall jeg i spenning, så får vi se om en ukes tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teoriprøve i morgen ja...

Idag har jeg gjennomført flere tester på teoritentamen.no, og så langt ligger jeg nå på mellom 3-5 feil, av 45. Klarer jeg det samme i morgen, så har jeg bestått helt fint.

Det ultimate hadde vært 0 feil så klart, men-men.

Vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Spennende med teorien, jeg krysser fingrene for deg :)

Grapefruktjuice, ja guri for en hesslig smak. Måtte bare ta det store glasset på styrten, klarte ikke kjenne etter på smaken :ler:

Om det virket tja... jeg ble gravid den mnd jeg drakk det, så kanskje ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Her er alt vel, siste uken med ferie nå.

Ikke så mye annet å melde for tiden.

Ferdig med enda et strikkeprosjekt, så nå er det en skolejente sok skal få kle seg i ny tunika, som hun selv har valgt farge® til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Imponert over strikkingen din, burde kanskje vurdere å finne meg en enkel oppskrift på noe jeg kan strikke til den lille i magen etterhvert... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tidlig oppe og får ikke sove en lørdags morgen.

Idag har jeg avtale med et piercing-studio, skal få 2 nye piercinger, og jeg er da rimelig spent, og en smule nervøs :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...