Nique Skrevet 16. november 2009 Forfatter #261 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg har funnet dem...pulsvarmerene. Selvfølgelig på et sted jeg har lett 10 ganger. Fant dem inni em gammel lue på hattehyllen. Litt usikker på hva jeg egentlig har tenkt på når jeg la dem der, men-men I kveld er det kino igjen, og jeg gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 16. november 2009 #262 Del Skrevet 16. november 2009 Hva skal dere se??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 16. november 2009 Forfatter #263 Del Skrevet 16. november 2009 vi skal se A christmas carol 3D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 16. november 2009 #264 Del Skrevet 16. november 2009 Koselig da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 16. november 2009 Forfatter #265 Del Skrevet 16. november 2009 Da kan man lage en ny liste med "Filmer som må sees på kino" ; Law-abiding citizen Avatar (Første trailer sett i dag ) Alice in wonderland. Tim Burton film med Depp som the mad hatter Om jeg liker Johnny Depp? Kanskje litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 16. november 2009 #266 Del Skrevet 16. november 2009 Da kan man lage en ny liste med "Filmer som må sees på kino" ; Law-abiding citizen Avatar (Første trailer sett i dag ) Alice in wonderland. Tim Burton film med Depp som the mad hatter Om jeg liker Johnny Depp? Kanskje litt *Signeres* Takk for i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 26. november 2009 Forfatter #267 Del Skrevet 26. november 2009 Vært litt stressa i det siste kjenner jeg. TR skulle dukket opp på fredag forrige uke, men bestemte seg visst for å droppe det denne måneden, kan skje ved pille-bruk har jeg funnet ut. Men var noe stressa på mandag kan man si. Syke drømmer, som ikke akkurat hjelper på når man bare klarer å sove en halvtime/time om gangen, og tidligvakt i tillegg. så jeg kjøpte likegodt en CB-test mandag etter jobb, negativt resultat heldigvis. Men av alt dette stresset kom det fram noen positive holdninger fra sambo. Vi er jo enige om å vente med slikt til etter bryllupet, men han forstod tegninga mandags morgen, og sendte meg melding på jobb om at skulle det ha skjedd nå, så beholder vi, for å fjerne 6 mnd før vi planlegger å starte er bare for dumt. osv-osv. Og jeg må innse at tanken på å avbryte ikke er aktuell i mitt hodet, skal jeg tolke meg selv riktig. Dette ble veldig rotete, men sånn har tankene mine vært i det siste. Også har sambo fått frem at han er klar som ett egg for familieliv, det er ikke bare noe han sier Men jeg er lettet (og bittelittegrann skuffet) er det mulig, jeg må le av meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 26. november 2009 Forfatter #268 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg lager noen pulsvarmere med flettemønster og de blir kjempefine. Så de vil jeg anbefale deg å prøve. Oppskrift på pulsvarmere Disse har jeg forøvrig tenkt å prøve meg på, takk for tipset, de er kjempefine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 26. november 2009 #269 Del Skrevet 26. november 2009 Disse har jeg forøvrig tenkt å prøve meg på, takk for tipset, de er kjempefine De er kjempefine, og veldig deilige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 26. november 2009 Forfatter #270 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Gleder meg til lørdag, men sliter med å finne antrekk. Litt typisk, men skal dra hjelp av søster som kommentator og kritiker, så dukker jeg nok opp i noe fint. Jeg stoler for lite på min egen smak egentlig, og er ikke flink å prøve nye ting i klesveien. Skulle kjøpe en kjole på egenhånd i sommer, og etter 3 kvarter i butikken med nøling, frem og tilbake, prøving flere ganger ( dette var av en og samme kjole), så måtte jeg ringe søster, som på det tidspunktet var på ferie i Spania, og få råd, etter å ha beskrevet form/farge, likhet osv. Morsomt å lese dette nå, men der og da så var det kjipt rett og slett. Jeg så meg selv med kjolen på, syntes det var fint, men å stole på et det jeg syntes var "riktig", nei, det skulle jeg ikke klare. Uansett, lørdag, fine dagen Endret 26. november 2009 av Nique Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 26. november 2009 Forfatter #271 Del Skrevet 26. november 2009 De er kjempefine, og veldig deilige sitter og funderer på hvilket garn og farge det skal prøves i. Myke, gode og varme skal de bli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 26. november 2009 #272 Del Skrevet 26. november 2009 sitter og funderer på hvilket garn og farge det skal prøves i. Myke, gode og varme skal de bli Jeg har fått lilla i Sandnesgarn Farge 5229. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. november 2009 #273 Del Skrevet 26. november 2009 Disse har jeg forøvrig tenkt å prøve meg på, takk for tipset, de er kjempefine Jeg har strikket min del av de nå, holder på med et par akkurat nå faktisk. Og lurer på om jeg skal lage de litt kortere enn de andre, rett og slett fordi jeg er drittlei av dem. *Enigma*: synes det er kjempekos at du liker de så godt. Skjønner godt tankene dine rundt det med å være gravid/ikke være gravid. Har hatt de selv, før vi begynte å prøve. Også er det jo da godt å få en bekreftelse på at sambo også er klar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 27. november 2009 Forfatter #274 Del Skrevet 27. november 2009 Idag, så fort jeg er ferdig på jobb, tenkte jeg å ta fatt på prosjektet jeg skulle gjøre forrige uke; rydde rote-rommet vårt. Her skal det sorteres og kastes, skal igjennom kasser som har stått siden vi flyttet inn. Det tilhørende kottet blir morsomt, et lite kott med skråtak før en rett vegg, (selve husveggen, ikke isolert, bare stein), mistenker at det er noen edderkopper som vil løpe rundt og skremme vettet av meg Er ikke så kjempeglad i edderkopper, og disse store som kommer løpende over gulvet i 100km/t kan jeg klare meg uten (tapp-tapp-tapp-iiik) For ikke å snakke om de du oppdager oppå kassen du nettopp har løftet opp, der de sakte begynner å bevege seg *grøss* Nå høres det ut som om vi bor i en edderkoppbefengt leilighet, men det er ikke helt slik, dette er mer basert på min motvilje mot små kravlere som du aldri vet hvor dukker opp, og hvor de forsvinner henne etterpå. Så da så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 27. november 2009 Forfatter #275 Del Skrevet 27. november 2009 snart helg nå, bare 45 min igjen på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 27. november 2009 #276 Del Skrevet 27. november 2009 Det er deilig med helg. Har hatt helg siden i går jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 27. november 2009 Forfatter #277 Del Skrevet 27. november 2009 Det er deilig med helg. Har hatt helg siden i går jeg. Noen er heldig denne uken skjønner jeg. Det er deilig med langhelger. jeg er heldig på mandag, da går jeg over på kveldsvaktuke, så da begynner jeg ikke før etter 14:00, og det er jeg vel fornøyd med. *teller minutter til helg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 27. november 2009 #278 Del Skrevet 27. november 2009 Noen er heldig denne uken skjønner jeg. Det er deilig med langhelger. jeg er heldig på mandag, da går jeg over på kveldsvaktuke, så da begynner jeg ikke før etter 14:00, og det er jeg vel fornøyd med. *teller minutter til helg* Nå er vel jeg så heldig hver helg for øyeblikket siden jeg ikke jobber på fredager og er aktivt sykemeldt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 27. november 2009 #279 Del Skrevet 27. november 2009 God helg! Gleder meg til å se deg i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. november 2009 #280 Del Skrevet 27. november 2009 "Noen" skal ha langhelg neste helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå