Gå til innhold

Livet i Avonlea


Gjest AnneShirley

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest AnneShirley

Så hyggelig med besøk, da :)

Hvem er så du tro fru potet? Hmm.. ;)

Jeg har akkurat vært på en drøy ukes ferie og synes ryggsmertene har holdt seg greit i sjakk, så selv om jeg er rimelig sikker på at dette har med bekkenløsning å gjøre, så har det i alle fall holdt seg på et begrenset nivå i det siste. Og det er i alle fall noe. For å slippe helt unna er jo litt mye å håpe på for min del, så å holde det på et så lavt nivå er jeg godt fornøyd med. Må passe meg framover nå.

Nærmer meg 12 uker med stormskritt nå. Utrolig. Sist syntes jeg det tok en evighet å nå den milepælen og nå var vi "plutselig" nesten der.

Har benyttet ferien til å supplerer gravidklær-garderoben min. Gøy med litt nytt der også. Lilla tunikaer og gravid-leggings f.eks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å se deg her. :hug:

Godt at ryggen holder seg stabil, selv om den ikke burde vært vond i det hele tatt... og klesshopping er aldri feil. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Klesshopping er gøy -om kanskje ikke nødvendigvis akkurat på sitt mest morsomme når man er "bare litt gravid". Man er allerede litt tykkere rundt magen (jeg i alle fall) og føler seg oppblåst og klumpete. Samtidig så har man absolutt ingen gravidmage å kle gravidklær på.

Så her går det i kjoler for tida -godt det er sommer. Og når høsten kommer er jeg nok orntlig i gang med gravidklærne.

I dag pleier jeg syk mann og liten gutt med tenner på veg gjennom. Det er ferien sin ;)

Nei, da.. Jeg nyter faktisk å være hjemme uten å ha store planer. Ganske annerledes enn før jeg fikk barn. Da måtte jeg ha planer for enhver langhelg og å ta ferie uten å ha et reisemål og mange planer var ikke aktuelt en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Sønn og mann er begge litt småforkjølet, men jeg er likevel i ferd med å pakke bilen for helgetur til fjells. Å fyre i peisen og ha taco er gøy for småsnufsete gutter også :)

Ønsker dere alle en riktig god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnneShirley

Det var en nyyyydelig helg å være på fjellet. Sol og varmt vær.

I dag har jeg og lillegutt kost oss hjemme. Plaskebasseng i hagen. Mannen har vært tilbake på jobb. Om ei uke må jeg i gang igjen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Siste hverdag før jeg skal ha en lang høst med kun jobbing.

Men bortsett fra det med fult kjør på jobb og ingen ferie igjen, så gleder jeg meg til høsten. Jeg ELSKER høstfargene og "høstklærne" passer meg bedre enn "typisk sommertøy". Og ikke minst er høsten tida for å dra til fjells og nyte fargene og ta et glass vin foran peisen (dvs. det blir kakao på meg denne høsten, da ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Barnehagetilvenning er hardt for en "stakkars mamma", kjenner jeg.. Sitter på jobb og skulle så gjerne vist hvordan den lille gutten min har det :(

Ja, ja.. Vi venner oss vel til det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Ja, han virker til å ha det veldig gøy der. Men det blir jo også litt knall, fall og sammenstøt.

Men i dag skal han bare ha en superkort dag mens pappa får gjort litt papirarbeider, så skal de to gutta mine kose seg sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

I dag startet vi andre uka i barnehagen med en litt småsnufsete gutt. Så har jeg "skikkelig flaks" blir det hjemme med sykt barn i morgen (noe som passer skrekkelig dårlig på jobb. sjefen har byttet møtedag til i morgen for å ha oppstartssamtale på et nytt prosjekt med meg, så ender jeg opp med å ikke komme da havner jeg nok ennå mer "i unåde" på jobb)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

I dag skal jeg til jordmor :) Gleder meg veldig til å få høre hjerteslagene. Da blir det med ett mye lettere å tro på at det faktisk "er noen der". Snart bare en time igjen nå.. Får prøve å konsentrere meg litt på jobb først..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnneShirley

IKEA-katalog bestilt. Supert at de nå har denne enkle måten å bestille på. Da vi først flyttet "utenfor katalogområdet" måtte vi dra på varehuset og "stjele" oss en katalog. Verden går framover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor innenfor katalogområdet, men har ikke fått noen katalog. Men jeg har også bestilt på ikea.no og håper jo at den før eller senere dukker opp i posten. :fnise:

Håper alt er bra på Bjørkely?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AnneShirley

Så morsomt at du skal ha enda en så fort! Gratulerer!

Du forsvant etter fødselen sist, så det er godt å ha deg tilbake :nigo:

Takk, takk.

Ja, vi ble lenge på sykehuset pga diverse og kom hjem med en "bær meg eller la meg sove på deg"-baby ;) Denne gangen skal jeg kjøpe meg bærbar PC før babyen kommer, så kanskje det blir litt KG ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...