Gjest AnneShirley Skrevet 3. februar 2010 #321 Skrevet 3. februar 2010 Har forhåndsbestilt fra mammutsalg hos Haugenbok. Noe til meg, noe til mannen og noen barnebøker Lurer litt på når jeg skal få tid til å lese med full jobb og en liten gutt på 10 måneder, men.... Bøker må man ha
Skravla Skrevet 3. februar 2010 #322 Skrevet 3. februar 2010 Mammut ja.... jeg har bladd i katalogen og nå gjenstår det bare å fjerne halvparten av ønskelisten. Alt vel hos deg?
Gjest AnneShirley Skrevet 3. februar 2010 #323 Skrevet 3. februar 2010 Jeg fikk kuttet meg ned til 8 bøker (totalt ca 900 kr). Godt fornøyd. Ellers er ting bra. Jobben er riktignok like ille som jeg husker den som, men jeg jobber med den saken på to fronter; ser etter ny jobb og prøver å bli gravid igjen. Så får vi se hva som ordner seg først Har to nyttårsforsetter: trening/helse og å være/bli mer sosial. Det å være sosial er noe jeg må jobbe med. Har ikke så lett for å "gli inn på sosiale arenaer" og må pushe meg selv for å ikke trekke meg inn i "skallet" ved minste motstand eller dårlige følelse. Men samtidig har jeg jo veldig lyst til å ha et nettverk og å komme meg ut på gøy og moro, så jeg får jobbe med saken
Gjest imli Skrevet 3. februar 2010 #324 Skrevet 3. februar 2010 Koselig å høyre frå deg igjen Alt vel?
Gjest AnneShirley Skrevet 4. februar 2010 #325 Skrevet 4. februar 2010 Hei på deg også Imli! Veldig hyggelig med besøk i dagboken. Har du dagbok for tiden, forresten? Har ikke "funnet" en.. Jo, ting er bra. Stor omveltning å begynne å jobbe igjen og overlate lillegutt til pappa hele dagen. Men den lille har det i alle fall veldig bra og mannen nyter å være hjemme med sønnen sin
Gjest imli Skrevet 4. februar 2010 #326 Skrevet 4. februar 2010 Har ikkje dagbok lenger Bra mannen din trivast i permisjon då! Kor lenge skal ha vere heime? Skal han begynne i bhg? (ungen altså )
Gjest AnneShirley Skrevet 7. februar 2010 #327 Skrevet 7. februar 2010 Det forklarer hvorfor jeg ikke finner dagboken din (regnet med det, da.. men tenkte jeg skulle spørre). Ja, vi har søkt barnehageplass fra høsten. Mannen skal i utgangspunktet ha 12 uker permisjon, men vi må "mikse litt" for å klare å dekke oss inn til barnehagestart, så det blir nok litt ekstra på oss begge til sommeren (i tillegg til ferie og oppspart avspassering).
Gjest AnneShirley Skrevet 19. februar 2010 #328 Skrevet 19. februar 2010 Kjenner at det er godt det er fredag. Synes det er hardt å jobbe 100% og ha en liten gutt, jeg. Og det er nå som pappaen er hjemme. Gruer meg til høsten og barnehagestart.
Skravla Skrevet 19. februar 2010 #329 Skrevet 19. februar 2010 God helg, Anne. Regner med at du skal slappe av og kose deg masse.
Gjest AnneShirley Skrevet 22. februar 2010 #330 Skrevet 22. februar 2010 Mye kos i helga, ja.. Om ikke akkurat avslapping I dag er jeg klar for en liten sving innom Mammutsalget etter jobb. Har forhåndsbestilt både hos Capris og Haugenbok, men må jo ta en liten runde til de lokale bokhandlene også.
Skravla Skrevet 22. februar 2010 #331 Skrevet 22. februar 2010 Jeg skal hente forhåndsbestilte bøker jeg også. Men jeg vet ikke om det blir i dag eller i morgen. Dessuten ligger det en bokpakke og venter på posthuset.
Gjest AnneShirley Skrevet 23. februar 2010 #332 Skrevet 23. februar 2010 Ble ingen bøker i går. Var lite imponert over de lokale bokhandlene fra før, og det endret seg ikke. Det er godt vi har nettbutikker Lurer på om jeg får en bokpakke i dag?
Skravla Skrevet 23. februar 2010 #333 Skrevet 23. februar 2010 Jeg har hentet bøker i dag, men jeg orket ikke gå innom posthuset etter pakkene der. Det snør her og det er kjipt.
Gjest AnneShirley Skrevet 24. februar 2010 #334 Skrevet 24. februar 2010 Ingen bokpakker foreløpig. Men k-k-kaldt vær og vedfyring.. Så en bok hadde gjort seg Men strikketøyet er ikke så dumt det heller.. Skal begynne på et nytt prosjekt denne uka, tenker jeg.. Men hvilket? (har garn til flere prosjekter liggende klart ) Et par av bøkene jeg venter er strikke-bøker, så det blir vel ennå flere ting jeg gjerne skulle laget etter å ha lest dem, tenker jeg..
Gjest AnneShirley Skrevet 24. februar 2010 #336 Skrevet 24. februar 2010 Strikkebøkene jeg har bestilt er "Maskeball" av Tine Solheim og "Strikk og tov" av Gerd Fjellanger. Pakken fra Haugenbok er altså "funnet" og ligger klar på posthuset. Så da sprørst det bare med den andre pakken. Der fungerer heller ikke pakkesporingen. Når jeg tenker meg om så kan jeg faktisk ikke huske at slik pakkesporing egentlig pleier å fungerer.. Nokså håpløse greier. Viser gjerne "ingen pakke registrert" selv når man har fått hentelapp i postkassen. Men, men.. Så lenge ting kommer fra, skal en vel ikke klage.
Gjest AnneShirley Skrevet 8. mars 2010 #337 Skrevet 8. mars 2010 Bokpakkene er for lengst mottatt -en av bøkene er til og med lest Nytt strikkeprosjekt er i gang, men det ser ut til at jeg burde strikket str M og ikke str L (jeg strikker ganske løst), så jeg må vurdere å rekke opp igjen.. De siste ukene har det vært hektisk både på privaten og på jobb, så nå gleder jeg meg til tre (forhåpentligvis) rolige uker frem mot påske. Lillegutt nærmer seg ettårsdagen med stormskritt
Gjest AnneShirley Skrevet 9. mars 2010 #338 Skrevet 9. mars 2010 Hvorfor mener noen at "alle skjønner at da er det ikke trening" bare fordi skoleelever og lærere har ferie? For meg var det bare en tilfeldighet at jeg fikk vite at det ikke var trening i forrige uke. Ja, ja.. Denne uka er det bare å sett i gang igjen Og jeg kan (stolt ) si at jeg trente faktisk litt i forrige uke også. Ha!
Gjest AnneShirley Skrevet 11. mars 2010 #339 Skrevet 11. mars 2010 I går klippet jeg rett og slett av noen gamle persienner. Har lenge tenkt at jeg skulle skru dem ned, men i går fant jeg saksa og klippet dem vekk. Det ble mye penere bare av det. Og jeg kan jo fremdeles få skrudd ned "toppfestet" senere -men nå slipper jeg å se på de stygge persiennene i mellomtida
Gjest AnneShirley Skrevet 12. mars 2010 #340 Skrevet 12. mars 2010 Fredag! Og jeg har bestilt meg nytt treningstøy på nettbutikk! Gleder meg til å få det (om 2-3 uker, som det stod).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå