Bettie Skrevet 23. desember 2008 #181 Del Skrevet 23. desember 2008 Ønsker deg en riktig god jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 24. desember 2008 #182 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Innom for å ønske deg en riktig god jul Endret 24. desember 2008 av Trulselinemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. desember 2008 #183 Del Skrevet 24. desember 2008 GOD JUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 24. desember 2008 #184 Del Skrevet 24. desember 2008 Håper du får en kjempefin julaften! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 1. januar 2009 #185 Del Skrevet 1. januar 2009 Et nytt år har startet. Takk for mange hyggelige ord i dagboka mi for 2008. Jeg håper å se seg i min nye dagbok også. Og så vil jeg ønske deg Et riktig godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 5. januar 2009 #186 Del Skrevet 5. januar 2009 Godt nytt år! Da er jeg tilbake -nesten. Sitter på jobb og dingler. Ble syk i natt.. Noe som går.. Noe med spying og diare -moro! Problemet er at jeg skal reise på kurs i dag. Et kurs jeg virkelig TRENGER. Så derfor sitter jeg her og surrer.. Og lurer på hvordan jeg skal holde ut. Har vært her i 45 minutter og tatt 5 turer til toalettet, så jeg synes ikke det er spesielt lovende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 5. januar 2009 #187 Del Skrevet 5. januar 2009 Godt nytt år. Uff så kjedelig med oppkast og diare da. Håper det gir seg fort slik at du får med deg kurset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. januar 2009 #188 Del Skrevet 5. januar 2009 Håper magen roer seg fort, slik at du får gjennomført kurset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 5. januar 2009 #189 Del Skrevet 5. januar 2009 Godt nytt år! Ikke bra kombinasjon med kurs og diare/oppkast. Håper det gir seg og at formen stiger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninen Skrevet 5. januar 2009 #190 Del Skrevet 5. januar 2009 Godt nytt år! Håper formen har kommet seg og at du fikk noe ut av kurset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 7. januar 2009 #191 Del Skrevet 7. januar 2009 Som de skarpeste sikkert alt har gjettet ble det ikke noe kurs på meg. Ca ti minutter etter at jeg skrev forrige innlegg i dagboka mi, hang jeg over en utslagsvask å spydde. Først nå har jeg karret meg såpass opp av senga at jeg har skrudd på PCen litt igjen (og det sier det meste). Ja, ja.. Ikke noe å få gjort med det. Får karre meg på jobb igjen i morgen å høre om sjefen har noen geniale ideer til hvordan vi kan få dyttet i meg noen kunnskaper uten dette kurset Det er ennå drøyt 8 uker igjen til jeg går ut i permisjon, så det er best jeg finner en måte å gjøre nytte for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 8. januar 2009 #192 Del Skrevet 8. januar 2009 Morn igjen folkens! Da er jeg i alle fall tilbake på jobb. Noe redusert, men oppegående Har fått kursdokumentasjon av snille kollegaer og sitter og "selvstuderer" litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 8. januar 2009 #193 Del Skrevet 8. januar 2009 Så bra du er oppegående igjen. Håper det går greit med selvstudium. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 8. januar 2009 #194 Del Skrevet 8. januar 2009 til deg også skravla Nå har jeg inntatt en lunch bestående av hele to klementiner og en banan Og er tilbake til bøkene.. Får prøve å konsentrere meg her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. januar 2009 #195 Del Skrevet 8. januar 2009 Bare innom med en jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 9. januar 2009 #196 Del Skrevet 9. januar 2009 Det er fredag!! Og jeg er uslitt etter en todagers arbeidsuke, så nå skal det bli godt med helg! Gleder meg til energien (forhåpentligvis) vender tilbake snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. januar 2009 #197 Del Skrevet 9. januar 2009 Du får kose deg og nyte helgen i fulle drag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 9. januar 2009 #198 Del Skrevet 9. januar 2009 Måtte innom en tur og hilse på deg Du er jo over i siste trimester nå du! Når er termin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 9. januar 2009 #199 Del Skrevet 9. januar 2009 Så hyggelig med besøk av deg også Imli Termin er 3. april Synes det er ganske sprøtt å ha kommet til tredje trimester.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 9. januar 2009 #200 Del Skrevet 9. januar 2009 Hei, Jeg vet ikke om tanken har slått deg også, men jeg har tenkt "tenk om babyen blir en aprilsnarr?" Kjipt å lese om at du var syk. Oppkast med diare er ille nok når man ikke er gravid... God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå