Gå til innhold

Neseplastikk

Penny Lane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Til dere som vil klage på Bunæs...se hva han sier i artikkelen i dette bladet

http://www.spa24.no/sitefiles/40/spabeauty...Beauty_2_07.pdf

5 promille i klager...ikke rart at han tror at han er en gud da...

merker jeg blir provoseeeeert!!! han skal ikke få noe takkekort av meg, det er helt sikkert! har vært mange innlegg her fra folk som absolutt ikke er fornøyde med han.. hvor mange er vi egentlig? mange som bruker "gjest" føler jeg... om jeg skriver b1 som navn så kan jo folk fortsette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Gjest
merker jeg blir provoseeeeert!!! han skal ikke få noe takkekort av meg, det er helt sikkert! har vært mange innlegg her fra folk som absolutt ikke er fornøyde med han.. hvor mange er vi egentlig? mange som bruker "gjest" føler jeg... om jeg skriver b1 som navn så kan jo folk fortsette.

Setter meg på som b2 - . Ble operert for 2 år siden, og er misfornøyd- angrer. Har fått en dulp på nesa, og nesa er blitt både lengre og større på tuppen. Kjenner meg igjen i behandlingen han bruker av sine pasienter- som beskrevet ovenfor .

Endel er visst fornøyde, men hva hjelper det når han etterlater like mange dønn ulykkelig over sitt utseende. På tide vi fikk en ny lov iår. Jeg lette etter informasjon om han på nettet for 2 år siden, men fann ingen ting- kritikken ble vel fjernet? Skulle ønske jeg visste mere da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

B3

Jeg har samme opplevelse som deg b2. Jeg har også fått en forhøyning på tuppen og nesen min ser lengre ut enn den var. Han mente at han hadde løftet nesen, jeg mener den ser ut som den tipper mer ned enn den gjorde før.

Jeg tørr ikke smile med den nesen jeg har nå. Er lei og vil gjerne reoperere men er redd for at det skal bli enda værre og jeg enda fattigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Føler med dere som har fått mislykka resultat :(

Men hvilken klinikk skal man så velge (her i Norge), som har fornøyde kunder/pasienter når det kommer til kosmetiske neseoperasjoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Penny Lane_*
Føler med dere som har fått mislykka resultat :(

Men hvilken klinikk skal man så velge (her i Norge), som har fornøyde kunder/pasienter når det kommer til kosmetiske neseoperasjoner?

Jeg snakket med en øre-nese-hals lege som også utfører kirurgi, han mente at det er ganske risiko å operere tidligere enn 3-4 år etter en operasjon. Han sa også at herr. B er den dyktigste i landet, dog en spesiell personlighet så han her legen likte han visst ikke. Dere bør høre litt mer rundt i tilfelle dere vil reoperere. Dere kan bestille konsultasjon uforpliktende hos andre kirurger. Hørt mye bra om Nobel!!

Jeg fikk beskjed av herr. B ar jeg ikke får gjort noe mer grunnet tykk hud på nesa som gjør den vanskelig å forme, noe med brusken etc. Sitter igjen 34.000 kr fattigere men med samme store nesa som jeg hater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan noen vær så snill svare på dette? har operert selv på Nobel Clinic å ser min nese er blitt MYE større også. Tårene renner her:(

hei jenter... jeg har også fått nesen min operert (for ca 2 uker siden). Ser egentlig helt forjævlig ut akkurat nå. er på randen av gråten. Når jeg ser på nesen min i ettertid på bilder angrer jeg ganske mye. Foreløbig. jeg håper det blir bedre da.

Nesen min ser egentlig bare hoven ut forfra.

Nå ser jeg litt mer ut som en gris forfra og fra siden har jeg en "ski-bakke" det ser ganske rart og unaturlig ut. dessuten ser den STØRRE ut enn før. Nesen min gikk nedover før og var litt lang.. etter at de tok av gipsen ble jeg så lei meg at jeg har sittet hjemme så og si hele tiden foran pcen, i håp om å finne noen i samme situasjon. Jeg har funnet en god del sider på engelsk. Mange som opplever at man ser ut som en gris. De sier at nesetippen er den delen av nesen som hovner opp mest og at den tar lengst tid før den blir vanlig igjen. Nesetippen (og resten av nesen) skal vistnok forandre seg MYE de nærmeste 6 månedene. Kan ta opp til ett år ... Nesen blir tynnere og tuppen skal visstnok "synke" litt etter hvert. Noen som vet om dette stemmer?

(dette kunne GODT legen min ha sagt til meg litt tydeligere.. jeg trodde jeg skulle se mer eller mindre normal ut etter 10 dager. Akkurat nå føler jeg at jeg ikke kan gå ut uten plaster på nesen og det er kjempeflaut å si at jeg har brukt 30.000 kr på å se sånn her ut).

Hilsen en litt lei seg jente, som lever i håpet om at nesen kommer til å endre seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_penny lane_*

Hei du! Forstår deg godt hvor fortvilet du er nå. Lette i flere mnd selv etter noen i samme situasjon, men syntes alle så ut til å være fornøyd. Hylgråt foran speilet da jeg kom hjem etter å ha fjernet gispen. Men kjære deg, det er bare gått 2 uker som du sier, det er ingen ting. Nesa mi er fortsatt en stor potet, men de første ukene var den altså _enorm_. Ble helt annerledes etter en stund. Tuppen din vil forandre seg, det garanterer jeg deg. Kan desverre ikke garantere deg et resultat du vil bli fornøyd med, men syns du skal forsøke å slappe litt av inntil videre ihvertfall. Er du også helt sikker på at den er så stor som du tror? Sett ut et bilde med en nese som du syns er tilsvarende din.

Nesa mi har forandret seg gjennom hele året. Var som sagt enorm de første ukene, forså å bli mindre, forså å bli slik den er nå, at skinnet rundt nesebeinet "henger" rundt nesa, som gir en illusjon av at den ser større ut enn det den egentlig er.

Nesa mi er ganske identisk som Scarlett sin før hennes operasjon

http://seriouslyrad.files.wordpress.com/20...lettplastic.jpg

Ps. Jeg fortalte bare mine nærmeste om operasjonen, heldigvis. Dristet meg til å fortelle det til en kollega, men hun kunne ikke skjønne hvorfor den enda var så stor og rund. Er du hårsår; ikke fortell det videre;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. trenger å høre fra de som har operert for mer enn et halvt år siden: har gått et halvt år for meg nå og den første tiden ble nesetippen mindre (heldigvis), fordi hevelsene forsvant. ble faktisk ganske fornøyd. men så har den begynt å vokse veldig, de siste 2,5 mnd kanskje, og nå er den på nivå med det den var før operasjonen! helt fortvila, er redd for at den skal vokse mer. er det noe jeg gjør som gjør at brusken dannes på nytt? jeg har til tider pillet meg en del i nesa (ikke veldig lekkert, men jeg har til dels hatt store problemer med harde snørrklumper som fester seg i neseborene etter operasjonen, får ikke snytt de ut...) kan brusken vokse fordi jeg har tatt for mye bortpå tippen? jeg synes det er ille hvis det er tilfelle og bunæs ikke har sagt noe om det til meg. er det flere enn meg som har hatt vekst av brusk etter operasjonen? når merket du det, og ble det verre enn det det var før? siden jeg fikk beskjed av flere leger om at jeg hadde unormalt mye brusk i tippen føler jeg det veldig ille at jeg er tilbake på det stadiet. for det ble fjernet ganske så mye! er det en mulighet for at hevelsen av en eller annen grunn har blomstret opp igjen? hvor lenge var tippen deres hoven? det burde vel være borte etter et halvt år? mange spørsmål, men jeg synes det er så ille at jeg er tilbake på start...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du! Forstår deg godt hvor fortvilet du er nå. Lette i flere mnd selv etter noen i samme situasjon, men syntes alle så ut til å være fornøyd. Hylgråt foran speilet da jeg kom hjem etter å ha fjernet gispen. Men kjære deg, det er bare gått 2 uker som du sier, det er ingen ting. Nesa mi er fortsatt en stor potet, men de første ukene var den altså _enorm_. Ble helt annerledes etter en stund. Tuppen din vil forandre seg, det garanterer jeg deg.(...)

Nesa mi har forandret seg gjennom hele året. Var som sagt enorm de første ukene, forså å bli mindre,

det er nettopp det da, det er så vanskelig å tro at nesen min skal forandre seg. Den har sett lik ut i en uke, og jeg var ikke helt forberedt på at forandringene skulle ta såååå lang tid. huff å huff. jeg bare venter og venter...

skal reise til mexico om to måneder og vi kommer til å ta masse bilder, så nå gruer jeg meg bare til å dra.. Dårlig planlagt fra min side. trodde liksom jeg kom til å se bra ut etter dette jeg =)

de burde tilby psykologitimer eller gruppetimer for de som har hatt neseoperasjon altså :P heh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_b2_*
hei jenter... jeg har også fått nesen min operert (for ca 2 uker siden). Ser egentlig helt forjævlig ut akkurat nå. er på randen av gråten. Når jeg ser på nesen min i ettertid på bilder angrer jeg ganske mye. Foreløbig. jeg håper det blir bedre da.

Nesen min ser egentlig bare hoven ut forfra.

Nå ser jeg litt mer ut som en gris forfra og fra siden har jeg en "ski-bakke" det ser ganske rart og unaturlig ut. dessuten ser den STØRRE ut enn før. Nesen min gikk nedover før og var litt lang.. etter at de tok av gipsen ble jeg så lei meg at jeg har sittet hjemme så og si hele tiden foran pcen, i håp om å finne noen i samme situasjon. Jeg har funnet en god del sider på engelsk. Mange som opplever at man ser ut som en gris. De sier at nesetippen er den delen av nesen som hovner opp mest og at den tar lengst tid før den blir vanlig igjen. Nesetippen (og resten av nesen) skal vistnok forandre seg MYE de nærmeste 6 månedene. Kan ta opp til ett år ... Nesen blir tynnere og tuppen skal visstnok "synke" litt etter hvert. Noen som vet om dette stemmer?

(dette kunne GODT legen min ha sagt til meg litt tydeligere.. jeg trodde jeg skulle se mer eller mindre normal ut etter 10 dager. Akkurat nå føler jeg at jeg ikke kan gå ut uten plaster på nesen og det er kjempeflaut å si at jeg har brukt 30.000 kr på å se sånn her ut).

Hilsen en litt lei seg jente, som lever i håpet om at nesen kommer til å endre seg...

Du må ikke ta sorgene på forskudd, jente.... Tror ikke du kan vite om operasjonen var vellykket før etter 3 mnd- 1 år. Håper på det beste for deg jeg, klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_b2_*
hei. trenger å høre fra de som har operert for mer enn et halvt år siden: har gått et halvt år for meg nå og den første tiden ble nesetippen mindre (heldigvis), fordi hevelsene forsvant. ble faktisk ganske fornøyd. men så har den begynt å vokse veldig, de siste 2,5 mnd kanskje, og nå er den på nivå med det den var før operasjonen! helt fortvila, er redd for at den skal vokse mer. er det noe jeg gjør som gjør at brusken dannes på nytt? jeg har til tider pillet meg en del i nesa (ikke veldig lekkert, men jeg har til dels hatt store problemer med harde snørrklumper som fester seg i neseborene etter operasjonen, får ikke snytt de ut...) kan brusken vokse fordi jeg har tatt for mye bortpå tippen? jeg synes det er ille hvis det er tilfelle og bunæs ikke har sagt noe om det til meg. er det flere enn meg som har hatt vekst av brusk etter operasjonen? når merket du det, og ble det verre enn det det var før? siden jeg fikk beskjed av flere leger om at jeg hadde unormalt mye brusk i tippen føler jeg det veldig ille at jeg er tilbake på det stadiet. for det ble fjernet ganske så mye! er det en mulighet for at hevelsen av en eller annen grunn har blomstret opp igjen? hvor lenge var tippen deres hoven? det burde vel være borte etter et halvt år? mange spørsmål, men jeg synes det er så ille at jeg er tilbake på start...

Ikke lett for meg å svare på alt. Mener Bunæs at brusken har kommet tilbake? Kan stingene dine ha løsnet rett etter operasjonen? Det gjørde ett sting hos meg. Bunæs sydde det sammen igjen dagen etterpå. Dette gjorde nesen min usymetrisk og stor på det området - nå 2 år etterpå. Tror neppe den blir noe bedre.

Jeg er selv også tilbake til start og vel så det, syns jeg. Bunæs la inn brusk til meg - for å bygge opp - som han sa. Dette for å få den rett. Så ble det fjernet masse fett på sidene. Nesen ble rett, men den ble også stor og lang.I det første halvåret så den stor ut fra siden, men forfra så den kanskje bedre ut. Etter 2 år ser nesen litt bredere og større ut både forfra og fra siden, den er også usymmetrisk etter at stinget løsnet. Jeg tror det er ARRENE og brusken etter operasjonen som gjør nesa mi fysisk større. Jeg har ellers ingen hevelser. Men der det er sydd er det store klumper, som gjør nesen forsatt rett men også stor. Og klumper er det jevnt over i hele nesa. Noen som har samme problemer med arrene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter 2 år ser nesen litt bredere og større ut både forfra og fra siden, den er også usymmetrisk etter at stinget løsnet. Jeg tror det er ARRENE og brusken etter operasjonen som gjør nesa mi fysisk større. Jeg har ellers ingen hevelser. Men der det er sydd er det store klumper, som gjør nesen forsatt rett men også stor. Og klumper er det jevnt over i hele nesa. Noen som har samme problemer med arrene?

Så rart.. trodde jo at nesen skulle bli mindre..

er det NOEN her som har fått fin nese etter alt vi har gått gjennom? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_pasta_*
Så rart.. trodde jo at nesen skulle bli mindre..

er det NOEN her som har fått fin nese etter alt vi har gått gjennom? :P

Joda, han lovte meg en mindre nese.....så man kan jo lure

Jeg har hørt - og tror - det er endel som er fornøyd med hva Bunæs har gjordt. Og det er jo deres skjebne Bunæs legger vekt på.

Jeg tror det er EN måte Bunæs gjør sine operasjoner på. Hos noen blir dette vellykket. Men ingen har lik nese eller ansikt, dermed finnes det mange uheldige. Det er min teori. hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Nose_*

Havnet her etter søk på nettet (har dame som sier hun vil operere nesa) og er ganske så sjokkert etter å ha lest denne tråden. Ikke fordi så mange er misfornøyde, men over hvor mange som faktisk er så tullete at de gidder å legge seg under en kniv!

Som mann vil jeg si at vissheten om at en dame har fått utført plastiske operasjoner på seg er ganske så turn-off. Alle har vi noe vi er misfornøyde med (jeg derimot, synes nesa til dama mi er nydelig..), men ikke alle har guts til å være den de er, utstråle selvtillit og bruke energien sin på viktigere ting enn eget utseende.

Synes dere ikke det er skremmende selv, at det er så natulig for dere å tenke at dere kan eller kanskje allerede har fått utført sånne operasjoner? Det finnes nok menn som er så overflatiske at de er helt med på sånne ting og synes det er fint, men tro meg de er ikke i flertall. Jeg vil ha en naturlig og glad dame som er trygg på seg selv som hun er. Når jeg ser en dame i parken med silikon i tuttene tenker jeg ikke "Wow hun er fin" (selv om hun kanskje er det) men "Hun der vil jeg aldri i verden ha". Tenk over det, damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg vil ha en naturlig og glad dame som er trygg på seg selv som hun er. Når jeg ser en dame i parken med silikon i tuttene tenker jeg ikke "Wow hun er fin" (selv om hun kanskje er det) men "Hun der vil jeg aldri i verden ha". Tenk over det, damer.

Tror veldig mange lider av dårlig selvtilitt. Å få ny nese er litt annerledes enn nye pupper. Nesen sitter rett i ansiktet. Føler man at den ikke er i harmoni med resten av ansiktet så kan det gå utover selvtilitten. Spesielt hvis man har blitt mobbet for det tidligere eller får små kommentarer om nesen sin litt sånn innimellom.

Har du ikke problemer med nesa di og selvtilitten så synes jeg ikke du skal si noe. Jenta di må bestemme det selv og synes du skal støtte henne om hun vil det, men du bør kanskje vise henne denne siden, med alle oss som har opplevd at det er en fæl og vond reise som kanskje aldri tar slutt. Mange får enda dårligere selvtilitt etterpå, og da er det kanskje enda viktigere å ha en som bryr seg rundt seg uansett hva.

Altfor små pupper kan også gå utover selvtilitten for mange, personlig synes jeg små pupper er fine. vil man ha silikoninlegg bør man få lov til det, med mindre du skal opp mange bhstørrelser. Dessuten er det MANGE gutter som vil ha en jente med silikon, eller som synes det er greit at jenta har gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg som b4 her. Har skrevet flere innlegg her, som Gjesten, så er enig i at det blir forvirrende å holde fra alle "Gjestene" her..

Er over et halvt år siden jeg opererte, ikke fornøyd. Den ble ikke så smal og fin som jeg trodde og som herr B lovte.. Har en snikende følelse av at nesen holder på å finne sin gamle form igjen. Tuppen har han senket noe, men siden han ikke har smalnet den i tuppen slik han sa han skulle, ser den like potetnese ut som før. Og som sagt føles det som om den "vokser" til igjen til sin gamle form.. Godt mulig jeg bare er opphengt i det og dermed innbiller meg det, men uansett har den absolutt ikke fått den formen jeg ønsket og ble lovet.

I tillegg meislet han mer på den ene siden enn den andre så i et visst lys vises det.

Så det er jo fint at han selv sier i den artikkelen linket lengre opp i innleggene her at ved klager så har de enten gitt ny operasjon eller gitt pengene tilbake.

Det skal jeg teste, om han faktisk gjør dette når jeg kommer dit med min klage..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, tiden er snart inne for operasjonen :sukk: , skal operere nesen nå til fredag om 2 dager!

Som beskrevet i denne tråden tidligere, legen skal bare senke neseryggen, den er høy hos meg, ellers skal jeg beholde samme neseform, og den er jeg fornøyd med! Har sett blant annet på Før OG Etter bilder hos legen på det inngepet som han har tatt på pasienter, det var bare fantastiske resultater på dem!

Skal betale KUN 20 000,- for denne operasjonen, har forhørt meg en del, fant en klinikk som er rimelig men all viktigst dyktig lege. Har hatt øreoperasjon hos han før 2 uker siden, og er kjempe fornøyd med resultatet, hadde ulik form og størrelse på ørene, men nå er dem helt like. Har rett og slett tillitt til han, stoler på jobben hans. Jeg ser på han, rolig, en god lytter, diskuterer, steresser deg aldri, gir deg god tid og tar spørsmålene dine på alvor! men håper virkelig av denne operasjonen går også flott over!

Det eneste jeg gruer meg til er at hvis jeg skulle tolalt miste gammel utsendet mitt, at jeg blir veldig annerledes, har nettopp derfor bestemt å ikke røre på formen, men heller bare senking av neseryggen! Noen som har bare hatt med neserygg senking tidligere? Hva er det jeg bør være forbredt på?

Hvordan er det med smerter når du begynner å våkne etter nakrosen går ut?

Tips? forbredninger takk!

Hvordan ble resultatet?og hvilken klimikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havnet her etter søk på nettet (har dame som sier hun vil operere nesa) og er ganske så sjokkert etter å ha lest denne tråden. Ikke fordi så mange er misfornøyde, men over hvor mange som faktisk er så tullete at de gidder å legge seg under en kniv!

Som mann vil jeg si at vissheten om at en dame har fått utført plastiske operasjoner på seg er ganske så turn-off. Alle har vi noe vi er misfornøyde med (jeg derimot, synes nesa til dama mi er nydelig..), men ikke alle har guts til å være den de er, utstråle selvtillit og bruke energien sin på viktigere ting enn eget utseende.

Synes dere ikke det er skremmende selv, at det er så natulig for dere å tenke at dere kan eller kanskje allerede har fått utført sånne operasjoner? Det finnes nok menn som er så overflatiske at de er helt med på sånne ting og synes det er fint, men tro meg de er ikke i flertall. Jeg vil ha en naturlig og glad dame som er trygg på seg selv som hun er. Når jeg ser en dame i parken med silikon i tuttene tenker jeg ikke "Wow hun er fin" (selv om hun kanskje er det) men "Hun der vil jeg aldri i verden ha". Tenk over det, damer.

tror de færrste velger å legge seg under kniven for at guttene skal synes hun er penere...jeg for min del la meg under kniven fordi nesen min var sjenerende og stor og ga meg veldig lav selvtillit..etter operasjonen har dette snudd...

jeg synes det er trist, fordømende og patetisk det du sier og veldig uvitende...veldig typisk umoden guttete...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...