Gå til innhold

Neseplastikk


Penny Lane

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Såpass, 3 mnd siden! Ikke si det da, jeg skal gigte meg til 27,juni, håper det ser bra ut til der og da :fnise: ! Men hva gjode du med nesa di? Hvor mye arbeid hadde legen med den? Fornøyd med resultatet? hvor opererte du evnt?

Hvor får jeg kjøpt saltsprayvann? jeg har ikke den hjemme, og får heller ikke tak i den idag! Hva kan jeg gjøre med den idag? Det føles at jeg skal kveles, den har nesten blitt full :(. Hva om jeg putter inn noe våt bomul el lignende for å se om det hjelper å få noe ut! eller var det et dumt forslag :lur:

du får kjøpt saltvannspray på apoteket. rart ingen nevnte det for deg der du opererte. jeg ville heller kokt opp no vann og avkjølt det, for så å sprøyta det inn på en eller annen måte, enn sånn bomullsdott... skal være litt salta, husker ikke hvor mye men går an å søke det opp sikkert. tye ganske likt saltinnhold som det er i vannet fra kroppen (tårer f.eks). ville lagt meg med hodet godt tilbakelent og la vannet virke en stund hvis det er hardt. så går det kanskje an å bruke en qtip forsiktig helt ytterst. legen min sa hvertfall at jeg kunne bruke qtip da jeg var på etterkontroll. men da hadde det jo gått lenger tid enn et par dager da.

jeg er ikke særlig synlig hoven tror jeg, bare merker at tuppen fortsatt er litt hard og stiv. den er uansett mindre enn den var før operasjonen. var på skolen igjen 2,5 uker etter og ingen har påpekt det. var forøvrig på fest 2 dager etter jeg tok av bandasjen og ingen påpekte no da heller. er nok bare vi som tror at nesen er så synlig for alle andre og at de tenker over den! jeg bare sminka bort blåveisen og dro jeg. sikker på at du vil se fin ut til bryllupet :)

jeg tok bort en kul på neseryggen og senket generellt hele ryggen, samt fjernet endel brusk i nesetippen (jeg hadde "unormalt mye" iflg flere leger, jeg var ikke akkurat uenig! skikkelig potetnese). nei, jeg er ikke helt fornøyd for legen lytta ikke til hvordan jeg ville ha det, så er ikke fornøyd med profilen + fått et søkk i beinet. men det er nå bedre enn det var. bunæs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_gjest_*
nei, jeg er ikke helt fornøyd for legen lytta ikke til hvordan jeg ville ha det, så er ikke fornøyd med profilen + fått et søkk i beinet. men det er nå bedre enn det var. bunæs

Kunne gjettet det ja, altså hvilken klinikk:)

Fått en skikkelig søkk i nesebeinet, men kjennes heldigvis bedre enn den synes..

Men angrer sååå på valg av klinikk, B her og!

Ikke blitt bra i det hele tatt, tror ikke engang han visste/ husker hva jeg ønsket gjort da jeg lå på operasjonsbordet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Leyla_*

6 dager siden nå siden jeg opererte nesa. Skal til legen igjen imorn for å ta av plasteret. Gleder og gruer meg samtidig!

Hevelsene gjenstår 20% i ansiktet mitt, og har fått litt grann sånn gul og blå farge under øyene. Men en ting, legen har brukt tråd å sydd inni nesa med, det ble jeg overrasket over, hva md dere da? Legen mente at jeg kunne jobbe igjen etter 10 dager, altså fra mandag, men spørs om ting vil ordne seg til der og da! Jeg har fått annerledes smil da siden nesa er litt stiv. Hvor lang tid var dere sykemeldt? Tror dere folk setter finger på neseoperasjonen de første dagene man begynner på jobb igjen?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Leyla_*

Vel, 8 dager siden jeg operte nesen, var hos legen igår og tok av tapen, resultatet er ganske bra, men jeg hadde en el hevelse igjen, og det pleier ikke å være etter en uke sa han, men jeg hadde nok ligget litt lav md hodet etter 3 dagen, så jeg må ligge litt høyt i løpet av en uke til sånn at hevelsen blir borte, noe vil bli igjen ja, men ikke så mye som jeg har nå. Når jeg ser meg i speilet forfra så ser det hovent ut, kan ikke bedømme allerede, men fra siden, ser utrolig bra ut, neseryggen er mye lavere, uvant å se meg med sånn fin nese :fnise: , reagerer ikke på å bli sett fra side lenger, det var det vesste jeg viste om tidligere. I tillegg har jeg fått sånn rund ansikt hehe, mamma syntes det kledde meg så godt at jeg burde gå opp i vekta igjen.

Foreløpig er jeg fornøyd ja, men jeg forventer meg at det ser mye bedre og lettere ut til neste uke, håper jeg :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Penny Lane utlogget

Ja, dette var jo litt av en selvtillitsboost må jeg si :tristbla: Hadde i utgangspunktet en jævelig dag på jobb.. Snakket uansett med en kollega som har tatt neseoperasjon ganske nylig, med radikalt og flott resultat bare få uker etter. Da jeg fortalte om min operasjon ble hun forundret over hvorfor den fortsatt er så stor, rund og skjev. Jeg visste ikke at den var skjev en gang!! Men ser det jo nå. Skal snart til Herr.B, men blir helt dårlig ved tanke på at han nekter. Orker ikke se meg i speilet lenger med det monsteret plassert midt i ansiktet. Har ikke ord for hvor mye jeg misunner dere med en liten nese som kan snakke klart og åpent med noen uten å bekymre, observere og tenke på hvordan de stirrer på nesa, dere er virkelig heldige!

Noen som har vært å klaget enda? Eller noen som vet om hvor lenge man må vente før man kan ta en evt justering? Er 7 mnd siden operasjonen! Hååper noen vet noe :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Leyla_*

4 uker siden jeg opererte nesa, hevelsen er nesten helt borte. Jeg er veldig fornøyd, i utgangspunktet så har ikke jeg en bitte liten nese nei, men det er jo det som kler meg for å være 172 høy og 62 kilo, jeg rørte ikke nesetippen, men bare senket neseryggen, NO problemer med å bli sett fra siden lenger :fnise: passe stor til mitt ansikt. Jeg har fortalt det til få mennesker på jobben, jeg har blitt penere, men har ikke fått så stor forkjell at folk klarer å sette finger på. Jeg dame jeg jobbet med sa at jeg hadde blitt vakrere i ansiktet og på kinnet men hun viste ikke hva som var forandra..

Det eneste som er, når jeg tar bilde av nesen nedefra med fokus på nesehulene, så er nesa litt grann skjev ut, men du ser det hverken forfra eller på sidene, veldig usynlig, merker det kun på bilder, vet ikke hva jeg bør gjøre, noen som har no tips? en sånn liten feil som egentlig ikke er synlig, hva bør jeg gjøre. klage eller? min man merker det i liggestilling når jeg sover, men ellers ikke mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal også operere nesen, kjempespent :)

Til Gjest Leyla, skjevheten kan godt bare være hevelse etter så kort tid! :)

Neste fredag skal jeg på konsultasjon, gleder meg veldig! Jeg har lager en egen tråd der jeg lurer på om noen har erfaring med nesekirurger i Bergen, men spør her også.. Blir VELDIG glad for svar. Jeg vil gjøre tuppen mindre og mer definert. Må man transplantere brusk for å få til dette?

Har foreøbig bestilt konsultasjon hos Nordgaard og Bugge. Erfaringer med disse??

Og til dere som har fått se datamanipulasjon av resultatet, stemte dette nogenlunde med resultatet?

Hilsen snartnynese :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_Camilla_*

Hei.

jeg tok neseoperasjon den 22april, tok av bandasjen idag 29april,

tok denne operasjon pga jeg har en stor nese og alltid sliti med selvtilliten pga nesen.

og idag når han tok av bandasjen, rant tårene, nesen var diger og så ikke ut i det hele tatt, den passet ikke inn i ansiktet:/

er dette vanlig?

huff, vet ikke hva jeg skal gjøre ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

jeg tok neseoperasjon den 22april, tok av bandasjen idag 29april,

tok denne operasjon pga jeg har en stor nese og alltid sliti med selvtilliten pga nesen.

og idag når han tok av bandasjen, rant tårene, nesen var diger og så ikke ut i det hele tatt, den passet ikke inn i ansiktet:/

er dette vanlig?

huff, vet ikke hva jeg skal gjøre ..

det har bare gått en uke, så nesen din er garantert veldig hoven fortsatt! bare tenk på hva den har gått igjennom! er over 4 mnd siden jeg opererte og har fortsatt litt hevelse i nesetippen. Dersom legen har fjernet ben/brusk fra nesa di skal det mye til for at den ved ferdig resultat er større enn den var. bare ta tiden til hjelp :) jeg fikk også sjokk da jeg tok av bandasjen, det er helt naturlig når du ser noe annet i speilet enn du er vant til. Etterhvert ser du forhåpentligvis at den passer inn i ansiktet likevel, og etter lang nok tid vil du ha glemt din gamle nese (..jeg tar fortsatt bilder av meg sjøl i profil for å sjekke og er enda litt rart, hehe...)

Vær litt tålmodig. den første tida kan være hard og litt rar, men jeg håper du blir fornøyd etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som er, når jeg tar bilde av nesen nedefra med fokus på nesehulene, så er nesa litt grann skjev ut.

Da kan du faktisk klage. Du betalte vel for et pent og perfekt resultat, ingen skjevhet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Leyla_*
Da kan du faktisk klage. Du betalte vel for et pent og perfekt resultat, ingen skjevhet?

Mhmmm, nok sant det! Men hva blir kravene mine her? få tilbake noe av pengene, eller evnt ny operasjon? Men greia er at jeg tør ikke å ta ny operasjon, og vil heller ikke det , selv om den er litt sjev når du ser nedenfra ja, og det ser man klar som en solskinn og spess på bilder, for da er det ingen bevegelser!

Noen som har erfaringer med lignende situasjon?

Håper på svar fra dere. Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Antonia24

jeg var til konsultasjon hos Bunæs for en stund siden og fikk avtalt time nå i juni.. men har vært i tvil-og enda mer nå som jeg leser hva dere skriver. Tingen er at jeg egentlig ikke har sååå mye å fikse på. Jeg har på INGEN måte noe som er perfekt i ansiktet mitt,nesen min er ikke liten og søt, ingenting er perfekt i mitt ansikt tenker jeg, men alt er veldig symetrisk, sånn at (uten å skryte-men vi snakker om plastisk kirurgi) folk tenker "pen" når de ser meg. Jeg tenker det altså ikke om meg selv. Men jeg har alltid fått gode kommentarer på utseende mitt, og jeg kan til en viss grad se det selv også. Bunæs sa det kun blir en liten forandring, og han mente at nesen min ikke var ille-men at jeg " godt kunne gjøre det". Konsultasjonen gikk kjemperaskt og jeg hadde vel ikke forberedt meg så veldig- tenkte at han kom til å ta ansvaret og få meg til å føle meg trygg, -men det syns jeg ikke han gjorde. Jeg er sykepleier selv og må si at jeg hadde forventet at han tok seg litt mer tid når det for meg faktisk er en stooor avgjørelse!! jeg er nå bare så i tvil om jeg skal gjøre dette. Da han så på nesen min momlet han liksom med seg selv og virket i tvil om han kunne gjøre det. Og han sa flere ganger at "dette blir en liten justering". Jeg spurte-naiv som jeg sikkert virket-om han hadde hatt noen mislykkede operasjoner, og da sa han rett ut at han aldri hadde hatt det! Han sa også at han hadde operert alle modellene i norge,-og min operasjon skulle bli lik det-altså en liten justering. jeg vet ikke jeg---han snakket om å heve tippen,-men jeg føler IKKE jeg kommer til å passe det. Dette hørte han ikke på-han var fast bestemt på å heve den litt.. jeg føler hele utrykket i ansiktet mitt vil endre seg da. Hva syns dere??? det heller vel mest til at jeg IKKE skal gjøre det..men likevel..hadde vært deilig å få en perfekt nese også! det kan liksom gå begge veier--men gambler man med dette er det utrolig kipt hvis det går galt!! Hva syns dere????? jeg er rådvill!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
jeg var til konsultasjon hos Bunæs for en stund siden og fikk avtalt time nå i juni.. men har vært i tvil-og enda mer nå som jeg leser hva dere skriver. Tingen er at jeg egentlig ikke har sååå mye å fikse på. Jeg har på INGEN måte noe som er perfekt i ansiktet mitt,nesen min er ikke liten og søt, ingenting er perfekt i mitt ansikt tenker jeg, men alt er veldig symetrisk, sånn at (uten å skryte-men vi snakker om plastisk kirurgi) folk tenker "pen" når de ser meg. Jeg tenker det altså ikke om meg selv. Men jeg har alltid fått gode kommentarer på utseende mitt, og jeg kan til en viss grad se det selv også. Bunæs sa det kun blir en liten forandring, og han mente at nesen min ikke var ille-men at jeg " godt kunne gjøre det". Konsultasjonen gikk kjemperaskt og jeg hadde vel ikke forberedt meg så veldig- tenkte at han kom til å ta ansvaret og få meg til å føle meg trygg, -men det syns jeg ikke han gjorde. Jeg er sykepleier selv og må si at jeg hadde forventet at han tok seg litt mer tid når det for meg faktisk er en stooor avgjørelse!! jeg er nå bare så i tvil om jeg skal gjøre dette. Da han så på nesen min momlet han liksom med seg selv og virket i tvil om han kunne gjøre det. Og han sa flere ganger at "dette blir en liten justering". Jeg spurte-naiv som jeg sikkert virket-om han hadde hatt noen mislykkede operasjoner, og da sa han rett ut at han aldri hadde hatt det! Han sa også at han hadde operert alle modellene i norge,-og min operasjon skulle bli lik det-altså en liten justering. jeg vet ikke jeg---han snakket om å heve tippen,-men jeg føler IKKE jeg kommer til å passe det. Dette hørte han ikke på-han var fast bestemt på å heve den litt.. jeg føler hele utrykket i ansiktet mitt vil endre seg da. Hva syns dere??? det heller vel mest til at jeg IKKE skal gjøre det..men likevel..hadde vært deilig å få en perfekt nese også! det kan liksom gå begge veier--men gambler man med dette er det utrolig kipt hvis det går galt!! Hva syns dere????? jeg er rådvill!!!

IKKE la han operere deg! Det er mitt gode råd! Har vært hos ham selv, og må si jeg angrer inn i margen på at jeg lot ham operere meg.

. Han husket ikke engang hva han skulle gjøre under operasjonen da jeg lå der, så mens jeg lå der halvveis nedopa så spurte han om han skulle fjerne en "kul" øverst ved neseroten.. Jeg visste ikke engang at jeg hadde en "kul" der, og det ble heller ikke nevnt under konsultasjonen. I tillegg opererte han det jeg ønsket å få gjort, som jeg sa under konsultasjonen, men under konsultasjonen sa han noe helt annet og skulle ikke operere det jeg ønsket. Likevel gjorde han det under operasjonen, som jeg selvfølglig ble glad for siden det var det jeg ville, men det hele forteller meg at han har ikke hørt på meg, og heller ikke forberedt seg til operasjonen. Det syns jeg er forkastelig. Men det han selv sa under konsultasjonen som han ville gjøre, kan jeg ikke se at han har gjort. Nesen har ikke blitt slik jeg forventet, han har tatt mer på den ene siden enn den andre (meislet sidene på nesebeinet) slik at det i et visst lys vises og nesen ser "hoven" ut på den ene siden.. Det er 7 mndr siden jeg gjorde det, og jeg skal klage.

Så jeg ville heller undersøkt med en annen klinikk i Oslo enn herr B.

Det er nå mitt råd basert på min erfaring.

Lykke til.

Endret av Pasha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

jeg kan også underskrive på det siste innlegget. for all del ikke gå til bunæs. han bruker, som du selv har merket, alt for liten tid på hver enkelt pasient, han hører ikke på hva du sier og husker ikke hva som har blitt sagt på konsultasjon når det kommer til operasjonen. om det ikke er verre enn at du vil "rette bittelitt" og målet ditt er "en perfekt nese" så vær så snill ikke gjør noe. nesen min har blitt forbedret siden utgangspunktet var svært dårlig (min mor har til og med innrømmet i ettertid at hun helt klart hadde gjort det samme selv om hun hadde vært meg..), men har også fått nye ujevnheter etter operasjon, blandt annet groper og sprekker i nesebeinet. + jeg sitter med en råtten følelse fordi jeg aldri har blitt behandla så dårlig noen gang og denne fyren har jeg gitt alle sparepengene mine til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
jeg kan også underskrive på det siste innlegget. for all del ikke gå til bunæs. han bruker, som du selv har merket, alt for liten tid på hver enkelt pasient, han hører ikke på hva du sier og husker ikke hva som har blitt sagt på konsultasjon når det kommer til operasjonen. om det ikke er verre enn at du vil "rette bittelitt" og målet ditt er "en perfekt nese" så vær så snill ikke gjør noe. nesen min har blitt forbedret siden utgangspunktet var svært dårlig (min mor har til og med innrømmet i ettertid at hun helt klart hadde gjort det samme selv om hun hadde vært meg..), men har også fått nye ujevnheter etter operasjon, blandt annet groper og sprekker i nesebeinet. + jeg sitter med en råtten følelse fordi jeg aldri har blitt behandla så dårlig noen gang og denne fyren har jeg gitt alle sparepengene mine til..

Jeg skriver også under på dette. Hele nesebente mitt er skjevt og jeg har fått en kul jeg aldri har hatt midt oppå nesetuppen.. Har ruglete nesen på ene siden og litt ørnenese på andre siden. Noe jeg ikke hatt tidligere. Jeg så meg på et bilde her om dagen og ble skremt. Jeg må reoperere, men jeg vet ikke om jeg tørr å gå tilbake dit og bruke enda mer penger der. Men går jeg til en annen må jeg ut med en stor sum på nytt. Det har jeg ikke penger til. Er så fortvila.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Antonia24

Tusen takk for svar! ting er litt klarere.jeg ringer å avbestiller hos bunæs imorgen. Selvfølgelig tar jeg imot svar når det gjelder hvilken kirurg man evt skal bruke HVIS jeg bestemmer meg for å gjøre noe likevel! er ikke mye--men det irriterer meg litt!- Jeg tror kanskje jeg bør gå til flere kirurger å høre hva de sier... Jeg syns problemet med bunæs var at han på konsultasjonen lovte gull og grønne skoger. Da jeg spurte om han hadde hatt noen dårlige operasjoner avfeide han dette,-og da ble jeg skeptisk fordi det ikke virker seriøst å si noe slikt-samme hvor flink man er! Jeg savnet også at han ikke overhodet nevnte noe som KUNNE gå galt. Hadde han presentert hva han tenkte og forklart litt bedre hvilke muligheter jeg har og diskutert litt realistisk hva jeg kunne forvente så hadde jeg faktisk blitt mer beroliget..dette uansett om han hadde sagt at resultatet kunne bli dårlig. det er noe med å skape tillit. Jeg følte at han tok meg litt "tilfeldig",-og jeg vil IKKE at dette skal være tilfeldig, og at han i verste fall ødelegger hele symetrien i ansiktet mitt!! Bunæs forklarte jo hva han skulle gjøre.men jeg tror jeg vil ha det ennå mer konkret -og nøye forklart! Men hvis noen har en kirurg å anbefale tar jeg imot råd;) har jo litt lyst til å gjøre dette også da:)

-Antonia-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Gjest_sara_*

Kjenner til hvordan det er å ha en nese man HATER! og som gjør ansiktet mindre pent..Flere erfaringer her angående Bunæs ser jeg..jeg og søstern min operterte nesene våre hos han for 2 år siden,men er ikke fornøyd! Det har blitt mye bedre det skal han ha for.men synes som flere her sier at han lovte gull og grønne skoger på konsultasjonen, også ble det ikke slik!vi hadde i utgangspunktet ørneneser som du kaller det, og nå har de blitt ganske rette.Likevel er det en liten skjevhet hos begge 2, og nesa ser litt forskjellig ut fra den ene siden til den andre.De stikker fortsatt veldig ut av ansiktet.Jeg viste hundre bilder av en kjendis med slik nese jeg og søstern min ville ha(før hadde hun slik nese som vi ble født med,men etter en neseoperasjon ble jenta kjempepen!) så det var overhodet ingen urealistisk nese å få til! itillegg sier bunæs at vi kan få hvilken nese vi vil på konsultasjonen.Resultatet er absolutt ikke det ønskede selv om det er bedre.Begge ønsker nå en ny operasjon.Har fått time til konsultasjon,men gruer oss!! noen råd til hva vi burde gjøre?vil jo ikke beatle tusenvis av kr.igjen, eller gå til en helt annen å betale tusenvis.La bort over 60 000 på dette, og nesene har plaget oss hele livet(har alltid skjult oss i profil ol.)Synes det var UTROLIG dårlig gjort av Bunæs og ikke bruke mer tid på oss,og faktisk gjøre nesene slik han lovte de ville bli når det er snakk om en så avgjørende og dyr operasjon. Vil heller ikke anbefale Nobel klinikken, fikk vite av Bunæs at de faktisk sender flere til han derfra for å opperere nesene, fordi han har mer erfaring.Bunæs skryter jo av å være landets beste, og hvis jeg ikke tar feil var det han som startet opp neseplastikk i norge! burde vi ikke blitt fornøyd da, og ikke FORTSATT gått og vært misfornøyd?takknemmelig for svar! VELDIG frustrerende og fortvilende det her..:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg slenger meg innom denne tråden igjen...skal på konsultasjon på Nobel om noen få dager, og gleder meg. Endelig skal jeg få gjort noe med det problemet jeg har midt i trynet :)

Men....jeg så på overforstående innlegg at Bunæs tok i mot pasienter fra Nobel??? Hva er dette, da? Etter den researchen jeg har gjort, skulle Nobel være det tryggeste valget for neseplastikk... Så når lurer jeg på om det er et "forretningstriks" av denne kirurgen å si at han mottar misfornøyde pasienter fra andre klinikker, eller om det er fakta i det han sier. Ihverfall blir jeg veldig skeptisk til denne operasjonen. Jeg vet, basert på alle negative erfaringer jeg har lest, at jeg aldri vil kunne komme til å bruke Bunæs. Så hvorfor har jeg ikke lest om enstydende negative erfaringer fra andre klinikker om denne type operasjon? Nå begynner jeg å bli skeptisk her. Får kalde føtter.

Please, er det noen som har direkte erfaring med Nobel og neseplastikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
fikk vite av Bunæs at de faktisk sender flere til han derfra for å opperere nesene, fordi han har mer erfaring.Bunæs skryter jo av å være landets beste, og hvis jeg ikke tar feil var det han som startet opp neseplastikk i norge!

Hvis det er Bunæs selv som sa dette ville jeg tatt det med en STOR klype salt. Det er meg bekjent INGEN som sender kunder til sine konkurrenter, så det tror jeg er ren løgn fra ham.

Du som vurderer Nobel, hvorfor ikke ringe Nobel og spør dem direkte om dette stemmer, og samtidig fortell dem at Bunæs har sagt dette og om de kan bekrefte det?

Jeg valgte dessverre Bunæs, uten at jeg var klar over alle de negative erfaringene folk har hatt med ham. Så jeg kan bare underskrive på alt det negative som har kommet frem her, både om hans oppførsel og at jeg er misfornøyd med resultatet. Skal klage.

Jeg ble tipset om Akademia klinikken i Stockholm (tror jeg det er), og at de skal være blant de aller fremste innen kosmetisk kirurgi. De har bl.a. vært med på Extreme Makeover, og hadde jeg visst om dem tidligere så hadde jeg definitivt valgt å dra dit! Du kan maile bilder til dem som de vurderer og gir deg svar slik at du slipper å dra dit for konsultasjon først.

Bare som tips for de som vurderer inngrep og er usikre hvem de skal velge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...