Gå til innhold

Neseplastikk


Penny Lane

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg ser hverken ned på eller dømmer noen som får utført et kosmetisk inngrep.

Det jeg mener er at det går an å akseptere utseende sitt og leve som man er, ved å forandre tankesettet og måten man oppfatter seg selv på.

I gamle dager fantes det ikke noe som het skjønnhetsoperasjoner, men folk var kanskje lykkelig uvitende om hvilke teknologiske fremskritt de gikk glipp av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anastina

Dere som har blitt misfornøyde, er det nesetuppen som har blitt dårlig?? Jeg skal bare smalne nesen, altså gjøre den mer markert. Tror dere det lite krevende av kirurgen, altså at det er større sjanse for at man blir fornøyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi shit! der var det virkelig noen som kunne tippkirurgi. for ikke snakke om å fjerne kuler og gjøre nesen rett uten å gjøre så den virker lengre, heller kortere. ser at mange av nesetypene er ganske lik min, nærmest er vel nederste bilde på side 14, og herregud.... tenk å få noen av de resultatene som er vist. de første bildene er jo helt fantastiske. og person nr 2 på s 10 også bl.a. er det en klinikk i romania? sikkert billigere enn i norge også. pappa foreslo østeuropa/utlandet til meg men jeg var skeptisk. av en eller annen grunn tenker man jo at norge er så trygt, men... spørs om jeg hadde blitt mer fornøyd med denne klinikken enn med mr.b ja. hadde vært interessant, dersom det var lov i norge å legge ut bilder på nettsidene, å ha sett hvilke bilder dr.b hadde lagt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klinikken ligger i moskva, russland. det er dr. levin som operer, en mange mener er en av de beste i europa. han har bl.a. operert brystene til pink. han er ganske dyr, ca 60-70 tusen, men spør du meg så er det verdt det. jeg vurderer å kanskje dra ti moskva for å gjøre det hos han, om bare mailen min kommer frem (får delivery failure hele tiden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
klinikken ligger i moskva, russland. det er dr. levin som operer, en mange mener er en av de beste i europa. han har bl.a. operert brystene til pink. han er ganske dyr, ca 60-70 tusen, men spør du meg så er det verdt det. jeg vurderer å kanskje dra ti moskva for å gjøre det hos han, om bare mailen min kommer frem (får delivery failure hele tiden)

Hvordan finner man frem til kontaktinformasjon på den siden da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss-Nosie
Jeg skriver også under på dette. Hele nesebente mitt er skjevt og jeg har fått en kul jeg aldri har hatt midt oppå nesetuppen.. Har ruglete nesen på ene siden og litt ørnenese på andre siden. Noe jeg ikke hatt tidligere. Jeg så meg på et bilde her om dagen og ble skremt. Jeg må reoperere, men jeg vet ikke om jeg tørr å gå tilbake dit og bruke enda mer penger der. Men går jeg til en annen må jeg ut med en stor sum på nytt. Det har jeg ikke penger til. Er så fortvila.

Slik har jeg 'og det !

Er 2 år+ siden jeg opererte nesen og er IKKE storfornøyd nei...

Nesen ser klumpete, lang,slapp ut på ene siden og på den andre er den FLOTT, men når jeg tar på den er tuppen veldig løs og det har spriket mellom nesebenet og brusken. Jeg har også det "søkket" som blir omtalt her.

Skal uten tvil opereres igjen, men lurer litt på om jeg skal prøve Nobel Clinic?!

Denne gangen skal jeg operere tuppen i og med at selve neserota og nesebenet er likt på begge sider, men det er selve tuppen og brusken som gjør at den ser merkelig ut fra siden og foran.

Ser dette SPESIELT godt på bilder !

Det er ikke noe spesielt pent.. men jeg har holdt ut til nå for nå har jeg ofte vondt i nesetuppen og i området mellom nesebenet og brusken.. er en kul der som er vond.

Vet dere om gode kirurger som ikke tar all verden for en tupp-korreksjon?

Betaler IKKE 30 000 kr for en tupp-korreksjon!!!

Jeg har ikke operert tuppen forresten.. meislet ned nesebenet og rørte ikke tuppen... for jeg ville ikke se operert ut, men kirurken har rørt brusken...tatt øvre del av brusken og ikke nedre del. Det er tydeligvis det som har ført til ujevnhetene og klumpene i nesen min...............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har som sagt tro på Igor i Sverige og har planer om å reise dit så snart jeg har råd. Fra 14-22 000 nok for full neseplastikk.

Kan møte opp til kons. å få ev. op. dagen etter. Og visstnok reise hjem etter to dager og få instrukser i hvordan en selv fjerner gipsen/plastskinnen..

http://www.lidingokliniken.se/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_b2_*
Jeg ser hverken ned på eller dømmer noen som får utført et kosmetisk inngrep.

Det jeg mener er at det går an å akseptere utseende sitt og leve som man er, ved å forandre tankesettet og måten man oppfatter seg selv på.

I gamle dager fantes det ikke noe som het skjønnhetsoperasjoner, men folk var kanskje lykkelig uvitende om hvilke teknologiske fremskritt de gikk glipp av.

Er enig med jente24 også. I tillegg kan kjærlighetslivet til en som er mindre pen være brutalt. For mange menn betyr utseende mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_alpro_*

Kanskje litt teit, men har noen her vist frem bilder på konsultasjon på hvordan de vil at nesa skal se ut, f. eks. av kjendiser? Jeg vil gjerne at nesa mi skal se litt ut som Megan Fox sin, men det er jo ikke sånn at jeg tror jeg får akkurat den, men viser litt hvordan jeg vil ha det. Er redd jeg ikke blir tatt seriøst om jeg kommer med bilde av en kjendis :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med jente24, kjenner meg helt igjen i det du skriver. Har aldri fått ærlige svar på om nesen min er stygg, for de fleste tør ikke å være ærlige. De sier " nææ, har ikke merker noe spesielt gærnt med den" mens de tenker noe helt annet inni seg. Men jeg har hørt fra enkelte at den er stygg og at jeg er uheldig med den, men fra folk jeg aldri trodde skulle kommentere den negativt, f.eks da nabodamen da jeg var rundt 11 år.

Har fått arvet pappas nese, den er så stygg at jeg enda ikke har funnet noen som har likedan. Når jeg står foran speilet så presser jeg tuppen innover for å se for meg hvordan jeg hadde sett ut med kortere nese, men til og med da ser jeg rar ut. Er usikker på om jeg tør å fikse den, er redd for å se enda verre ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_alpro_*

Nesene hos Levin ble jo bare sååå bra da! Herregud :O Noen andre som har operert seg hos han? Det er bare en ting jeg synes er litt rart; jeg finner ikke noe om han på Google :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_b2_*

Jeg har også tenkt å oppsøke Lidingokliniken i Stockholm.

Hvis noen har negative erfaringer derfra vil jeg sette pris på om de skrev om det her. Det blir for dyrt for meg å reise til Russland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg har også vurdert lidingöklinikken men har lest et par negative erfaringer på nettet, nok til at jeg egentlig ikke vil lenger. virker som om han enten er superbra eller dritdårlig

her er noe hvertfall http://www.kosmedics.se/foretagsinfo.php?BusinessID=114

og her http://debatt.passagen.se/show.fcgi?catego...500000005178251

dessuten synes jeg alle nesene som har hatt kul på neseryggen har fått MYE rundere nesetupp i profil. alle nesene blir liksom like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Penny Lane_*
Kanskje litt teit, men har noen her vist frem bilder på konsultasjon på hvordan de vil at nesa skal se ut, f. eks. av kjendiser? Jeg vil gjerne at nesa mi skal se litt ut som Megan Fox sin, men det er jo ikke sånn at jeg tror jeg får akkurat den, men viser litt hvordan jeg vil ha det. Er redd jeg ikke blir tatt seriøst om jeg kommer med bilde av en kjendis :S

Noen vil være tolerante over å ta med bilde, dette er visst vanlig i Amerika. Men vet at noen klinikker tar deg useriøst om du medbringer kjendisbilder. Herr B har tidligere uttalt at han ikke opererer de. Er jo litt leit, siden de færreste har sånn simulatorprogram på pc kan de ikke få vite helt hva man vil! Kan du ikke høre på telefon allerede når du bestiller konsultasjonstime om det er vanlig på vedkommendes klinikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_b2_*
jeg har også vurdert lidingöklinikken men har lest et par negative erfaringer på nettet, nok til at jeg egentlig ikke vil lenger. virker som om han enten er superbra eller dritdårlig

her er noe hvertfall http://www.kosmedics.se/foretagsinfo.php?BusinessID=114

og her http://debatt.passagen.se/show.fcgi?catego...500000005178251

dessuten synes jeg alle nesene som har hatt kul på neseryggen har fått MYE rundere nesetupp i profil. alle nesene blir liksom like.

Tusen takk for opplysning!

Jeg fann ikke dette selv på nettet, så jeg er veldig takknemlig for svaret ditt :)

Det er tydelig at han har kun lagt ut bilder av sine mest vellykkede operasjoner. Men jeg tar ikke sjansen på å la han operere meg, tror jeg.

Så nå har jeg kommet like langt og vet ikke hva jeg skal gjøre.

Det er jo dyrt å dra til den overnevnte kirurgen i Russland, dessuten forstår vi ikke det russiske språk. Hvordan kan man da vite om det er skrevet noe negativt om han på nettet?

Like dyrt blir det vel å dra til Amerika. Har blitt anbefalt noen kirurger derfra tidligere i linken her - og disse kan jeg ikke finne noen negativt om på nettet.

Kanskje jeg får råd en gang likevel.....er stadig åpen for muligheter, jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring med Igor så kangt er veldig god- han er behjelpelig med spørsmål og har laget gratis manipulasjon av evt. resultat (noe som vanligvis gjøres på betalt konsultasjon.) Så langt så vel! Kan oppdatere når jeg har tatt turen :)

Har også funnet noe negativt om han på nettet, men de aller fleste er positive.

Jeg har heller ikke penger til å reise lenger eller betale mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...