Gå til innhold

Neseplastikk


Penny Lane

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_alpro_*
Nei han har ikke rørt øynene mine. Håper du har rett :)

Det er jo litt lurt å snakke med en kirurg også, du jo kan spørre om det du lurer på, og kanskje du får noen tips også. Spør hva han ka gjøre osv. Min nese kunne de feks. ikke gjøre så mye mindre, det sa legen i Iran også. Men ikke si noe om at du vurderer å operere i utlandet. Bare si at du skal tenke mer på det, og at du kontakter han hvis/når du bestemmer deg for å gjøre det. Kanskje litt sleipt...? :D

Lykke til du også, si ifra hvis du drar på konsultasjon

Enig, jeg har ikke tenkt å si at jeg skal gjøre det utenlands :P Men ja, det kan jo være lurt å høre hva han har å si. Lurer litt på å ta med et bilde av en nese jeg drømmer om, men blir dette litt teit? Føler at allers er det kanskje litt vanskelig å forklare hva jeg mener :S

Tusen takk, skal oppdatere her jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men synes ikke profilen min er så ille, bortsett fra øverst på nesen, der går det litt innover før panna begynner, og det er noe av det jeg vil fikse (om det går an)... Vet at nesen bare er en liten del, men det er nettopp nesa, øyebryna og leppene som gjør at jeg misliker ansiktet mitt, og alle tre tingene har jeg tenkt å fikse på (skal ta restylane i leppene til uken). Kunne dessuten ønske at kjeven var litt mer markert. Vet du om dr. Sailor klarer det?

Markering av kjeven er vel varemerket hans, da han var klinikksjef og professor ved kjevekirurgisk avdeling ved Universitetssykehuset i Zürich i en mannsalder før han startet for seg selv. Han bruker kunstig brusk som blir omdannet til ben, så det ser helt naturlig ut. Det er vel egentlig bare å ta kontakt, så får du en avtale. I våre dager koster uansett en tur til Zürich fra Oslo ikke mange hundrelappen, så jeg tror en konsultasjon er verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_alpro_*
Markering av kjeven er vel varemerket hans, da han var klinikksjef og professor ved kjevekirurgisk avdeling ved Universitetssykehuset i Zürich i en mannsalder før han startet for seg selv. Han bruker kunstig brusk som blir omdannet til ben, så det ser helt naturlig ut. Det er vel egentlig bare å ta kontakt, så får du en avtale. I våre dager koster uansett en tur til Zürich fra Oslo ikke mange hundrelappen, så jeg tror en konsultasjon er verdt det.

Ja, I guess ... Får ta en tur i høstferien eller noe sånt og høre hva han har å si :) Tror du han tar noe alà kosultajon pr mail, at jeg kan sende bilder eller noe sånt, også kan han si om det er noe vits i om jeg kommer eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shakeitlikejello
Jeg korrigerte ansiktshøyden (midtansiktet var litt kort), anla kinnben (pga jeg hadde litt flatt ansikt) med brusk (som nå har blitt ben og ser helt naturlig ut), fikset nesen (som var kort) og fikset profilen ved å føre frem kjeven og anlegge brusk. Nå er ansikten mer eller mindre helt symmetrisk. Operasjonen tok 9 timer.

Hvor mye betalte du for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, I guess ... Får ta en tur i høstferien eller noe sånt og høre hva han har å si :) Tror du han tar noe alà kosultajon pr mail, at jeg kan sende bilder eller noe sånt, også kan han si om det er noe vits i om jeg kommer eller ikke?

Du kan selvsagt sende inn bilder per mail, og så blir du kontaktet av en sekretær og blir fortalt at du selvsagt må komme til Zürich for å bli vurdert der. Det meste er nemlig mulig.

Jeg kom i kontakt med ham er jeg så en annonse i Newsweek og sendte således inn bildene mine, og ble fortalt at det var ingen problemer å korrigere "deficittene mine".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye betalte du for det?

Huff, det var en del ..... Men ved min operasjon var det mye som måtte gjøres, trekking av visdomstenner, Le For I osteotomi, bimaxillary split + conchotomi, øyebrynsløft, septumplastikk, innlegging av brusk, operasjonssykepleiere og 2 leger som opererte kontinuerlig i 9 timer. I tillegg var det anestesilege + operasjonssykepleiere, i tillegg lå jeg på privatsykehuset en hel uke (det kan du unngå om du ikke ønsker det, bare det kostet 80 000). Total kostet hele kalaset 300 000 kr.

De fleste operasjon er langt billigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, det var en del ..... Men ved min operasjon var det mye som måtte gjøres, trekking av visdomstenner, Le For I osteotomi, bimaxillary split + conchotomi, øyebrynsløft, septumplastikk, innlegging av brusk, operasjonssykepleiere og 2 leger som opererte kontinuerlig i 9 timer. I tillegg var det anestesilege + operasjonssykepleiere, i tillegg lå jeg på privatsykehuset en hel uke (det kan du unngå om du ikke ønsker det, bare det kostet 80 000). Total kostet hele kalaset 300 000 kr.

De fleste operasjon er langt billigere.

Jeg ble visst litt trøtt, så setningene rotet seg litt sammen. Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tinkerbell87
Enig, jeg har ikke tenkt å si at jeg skal gjøre det utenlands :P Men ja, det kan jo være lurt å høre hva han har å si. Lurer litt på å ta med et bilde av en nese jeg drømmer om, men blir dette litt teit? Føler at allers er det kanskje litt vanskelig å forklare hva jeg mener :S

Tusen takk, skal oppdatere her jeg :D

Nei ingenting er for dumt eller for teit, ta med et bilde hvis du ønsker det.

Huff, føler det blir en del skrivefeil endring nå.. Burde ha lagt meg for lengst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_alpro_*

Noen som vet om den beste måten å finansiere operasjon på? Ser de fleste banker har 20 års grense, og jeg er ikke fylt 19 enda engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om den beste måten å finansiere operasjon på? Ser de fleste banker har 20 års grense, og jeg er ikke fylt 19 enda engang.

Det er vanskelig å få annuitetslån uten sikkerhet. Har du diskutert saken med dine foreldre? Men har du mulighet til å tjene gode penger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_alpro_*
Det er vanskelig å få annuitetslån uten sikkerhet. Har du diskutert saken med dine foreldre? Men har du mulighet til å tjene gode penger?

Nei, vil holde dem utenfor dette. De ville aldri i verden godkjent noe sånt. Bor for meg selv og jobber, og har råd til å punge ut med et par tusen i mnd til å nedbetale et lån. Det er så irriterende at alle bankene jeg har kommet over enten har 20 eller 23 års grense =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vil holde dem utenfor dette. De ville aldri i verden godkjent noe sånt. Bor for meg selv og jobber, og har råd til å punge ut med et par tusen i mnd til å nedbetale et lån. Det er så irriterende at alle bankene jeg har kommet over enten har 20 eller 23 års grense =/

Ved Sandes sparebank får du i alle fall låne 100 000 uten sikkerhet hvis du er over 18 år.

https://www.sandnes-sparebank.no/forbrukslaan/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_alpro_*
Ved Sandes sparebank får du i alle fall låne 100 000 uten sikkerhet hvis du er over 18 år.

https://www.sandnes-sparebank.no/forbrukslaan/

Tusen takk for linken :)

Vel, nå har jeg hvertfall sendt mail til Dr. Sailer om det er lang ventetid osv., så får jeg se hva han sier. Leste noen av artiklene på siden hans, og synes faktisk han virker veldig flink :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for linken :)

Vel, nå har jeg hvertfall sendt mail til Dr. Sailer om det er lang ventetid osv., så får jeg se hva han sier. Leste noen av artiklene på siden hans, og synes faktisk han virker veldig flink :)

Så spennende. Du må gi oss rapporter om hvordan det går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...