AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #1442 Skrevet 16. februar 2017 Ingen som har erfaringer om at nesen kan være stor når man tar av bandasjen, så blir den mindre på to uker? Anonymkode: 2f1a8...f78
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #1443 Skrevet 17. februar 2017 På 10.2.2017 den 0.13, Sannis88 skrev: Operasjon om 10 timer... litt nervøs nå! Hvordan går det med deg nå? Du har nok tatt av bandasjen nå også? Skulle du gjøre en stor forandring på nesen, eller mente kirurgene at det ikke ble stor forskjell? Fikk du det du håpet på, ble det bedre enn det du håpet på? Anonymkode: ad8bb...7b7
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #1444 Skrevet 17. februar 2017 Noen som vet om jeg kan sminke nesen etter jeg har tatt av bandasjen? Anonymkode: 2f1a8...f78
Sannis88 Skrevet 17. februar 2017 #1445 Skrevet 17. februar 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan går det med deg nå? Du har nok tatt av bandasjen nå også? Skulle du gjøre en stor forandring på nesen, eller mente kirurgene at det ikke ble stor forskjell? Fikk du det du håpet på, ble det bedre enn det du håpet på? Anonymkode: ad8bb...7b7 Fjernet neseskjoldet i dag. Jeg fikk se meg i speilet før han tok på teip som skal sitte på fem dager uten å fjernes, etter det skal det teipes nattetid og mest mulig i et halvt år! Jeg er hoven nå men av det jeg kan se er jeg utrolig Førnøyd!! Det er nesetippen som blitt mindre, mer definert og spiss da den var rund/firkantet. Har altså ikke gjort noe med neseryggen. jeg hadde ikke noe bilde i hode mitt over hvordan resultatet skulle bli. Hadde ikke noe store krav/ønsker. Jeg var bare ikke fornøyd over nesen min så stolte blindt på at han skulle få til ett fint resultst. Skal oppdatere videre når hevelse lagt seg
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #1446 Skrevet 18. februar 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet om jeg kan sminke nesen etter jeg har tatt av bandasjen? Anonymkode: 2f1a8...f78 Det kan du! Bare ikke ta foundation der du har sydd, mellom neseborene dersom du hadde åpen operasjon: Er også lov å vaske ansiktet forsiktig med en mild rens og scrub. Det var noe jeg trengte, utrolig hvor mange sorte prikker man kan få når nesa ikke får puste under gipsen 😂 Anonymkode: 5b1fd...ceb
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #1447 Skrevet 18. februar 2017 10 timer siden, Sannis88 skrev: Fjernet neseskjoldet i dag. Jeg fikk se meg i speilet før han tok på teip som skal sitte på fem dager uten å fjernes, etter det skal det teipes nattetid og mest mulig i et halvt år! Jeg er hoven nå men av det jeg kan se er jeg utrolig Førnøyd!! Det er nesetippen som blitt mindre, mer definert og spiss da den var rund/firkantet. Har altså ikke gjort noe med neseryggen. jeg hadde ikke noe bilde i hode mitt over hvordan resultatet skulle bli. Hadde ikke noe store krav/ønsker. Jeg var bare ikke fornøyd over nesen min så stolte blindt på at han skulle få til ett fint resultst. Skal oppdatere videre når hevelse lagt seg Åh, så godt å høre at du ble fornøyd! Kan tenke meg du sitter med en skikkelig god følelse nå som du har fått det overstått og i tillegg ble fornøyd med resultatet! Skal selv operere meg hos han om litt over en måned, og er veldig beroligende å høre at du ble fornøyd med nesetippen, for det er den jeg er mest nervøs for at skal bli mislykket. Anonymkode: 45666...12d
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #1448 Skrevet 18. februar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Åh, så godt å høre at du ble fornøyd! Kan tenke meg du sitter med en skikkelig god følelse nå som du har fått det overstått og i tillegg ble fornøyd med resultatet! Skal selv operere meg hos han om litt over en måned, og er veldig beroligende å høre at du ble fornøyd med nesetippen, for det er den jeg er mest nervøs for at skal bli mislykket. Anonymkode: 45666...12d Hva skal du gjøre med nesen? Er det liten eller stor forandring? Anonymkode: 2f1a8...f78
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #1449 Skrevet 18. februar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva skal du gjøre med nesen? Er det liten eller stor forandring? Anonymkode: 2f1a8...f78 Fjerne hump på neseryggen, løfte tippen litt samt gjøre den litt smalere : ) Føler det er så mange anonymbrukere her inne, så jeg "signerer" bare på alt jeg skriver her inne fra nå av med -H Anonymkode: 45666...12d
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #1450 Skrevet 18. februar 2017 Når blir stingene usynlige under nesen? Tror dere det er borte på 1 uke og 3 dager? eller er det ikke helt borte før 2 uker? Anonymkode: ad8bb...7b7
Sannis88 Skrevet 18. februar 2017 #1451 Skrevet 18. februar 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Åh, så godt å høre at du ble fornøyd! Kan tenke meg du sitter med en skikkelig god følelse nå som du har fått det overstått og i tillegg ble fornøyd med resultatet! Skal selv operere meg hos han om litt over en måned, og er veldig beroligende å høre at du ble fornøyd med nesetippen, for det er den jeg er mest nervøs for at skal bli mislykket. Anonymkode: 45666...12d Håper du også blir fornøyd lykke til
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #1452 Skrevet 18. februar 2017 Akkurat nå, Sannis88 skrev: Håper du også blir fornøyd lykke til Nevnte kirurgien din om at du ikke kunne forvente stor forandring, eller sa han ingenting om det? Anonymkode: ad8bb...7b7
Sannis88 Skrevet 18. februar 2017 #1453 Skrevet 18. februar 2017 Jeg var i en annen verlden inne hos kirurgen når jeg fjernet neseskjoldet at jeg ikke husket alt han sa. 🙈 Fikk jo på en kirurgisk teip som skal sitte på uten at fjernes i fem dager. Han nevnte noe om saltvann? Men kan jo ikke skylle med saltvann disse dager siden teipet ikke skal bli våt... føler nesen er litt tett nå. Dere som har operert, hvordan har dere gjort det ang saltvann?
Sannis88 Skrevet 18. februar 2017 #1454 Skrevet 18. februar 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nevnte kirurgien din om at du ikke kunne forvente stor forandring, eller sa han ingenting om det? Anonymkode: ad8bb...7b7 Nei husker ikke hvis jeg spurte om det engang.. men han gjør vel så mye som lar seg gjøre..men det er sikkert en selv som ser størst forskjell
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #1455 Skrevet 18. februar 2017 Akkurat nå, Sannis88 skrev: Jeg var i en annen verlden inne hos kirurgen når jeg fjernet neseskjoldet at jeg ikke husket alt han sa. 🙈 Fikk jo på en kirurgisk teip som skal sitte på uten at fjernes i fem dager. Han nevnte noe om saltvann? Men kan jo ikke skylle med saltvann disse dager siden teipet ikke skal bli våt... føler nesen er litt tett nå. Dere som har operert, hvordan har dere gjort det ang saltvann? Du skal nok bare skylle inni nesen, tror det er viktig at du gjør det. Ring klinikken imorgen å hør Du skal kun skylle saltvann inni nesen, ikke pust det inn da. Anonymkode: ad8bb...7b7
Sannis88 Skrevet 18. februar 2017 #1456 Skrevet 18. februar 2017 Kan vise dere bilde siden jeg selv syntes det var dårlig med bilder her før jeg skulle operere meg. Til høyre er hvordan den såg ut før operasjon og venstre rett etter jeg tatt av neseskjoldet.
Sannis88 Skrevet 18. februar 2017 #1457 Skrevet 18. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du skal nok bare skylle inni nesen, tror det er viktig at du gjør det. Ring klinikken imorgen å hør Du skal kun skylle saltvann inni nesen, ikke pust det inn da. Anonymkode: ad8bb...7b7 Ja selvfølgelig, men tenkte det skulle være vanskelig å la være å komme borti teipen med vann fordi han snakket om att jeg kunne ha det oppi hendene (lage som en skål) 🙊 Derfor tenkte jeg at det kanskje ikke haster å gjøre det akkurat disse dager, eller når å hvor ofte har dere andre gjort det??
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #1458 Skrevet 18. februar 2017 1 time siden, Sannis88 skrev: Ja selvfølgelig, men tenkte det skulle være vanskelig å la være å komme borti teipen med vann fordi han snakket om att jeg kunne ha det oppi hendene (lage som en skål) 🙊 Derfor tenkte jeg at det kanskje ikke haster å gjøre det akkurat disse dager, eller når å hvor ofte har dere andre gjort det?? Du kjøper skyllehorn/nesehorn på apoteket - spør på apoteket. Da er det lett å få til at vannet kun kommer inni nesa, og ikke på teipen. Deretter koker du opp 3 dl vann, venter til det er lunket og tilsetter salt uten jod(blå pakke i matbutikken) og rører om. Du følger instruksjonene som kommer med skyllehornet Det fikk jeg beskjed om å gjøre av kirurgen min, og det samme fikk ei venninne som opererte på akademiklinikken. Anonymkode: 5b1fd...ceb
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #1459 Skrevet 18. februar 2017 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kjøper skyllehorn/nesehorn på apoteket - spør på apoteket. Da er det lett å få til at vannet kun kommer inni nesa, og ikke på teipen. Deretter koker du opp 3 dl vann, venter til det er lunket og tilsetter salt uten jod(blå pakke i matbutikken) og rører om. Du følger instruksjonene som kommer med skyllehornet Det fikk jeg beskjed om å gjøre av kirurgen min, og det samme fikk ei venninne som opererte på akademiklinikken. Anonymkode: 5b1fd...ceb Fikk beskjed om å gjøre det opptil 4 ganger daglig Anonymkode: 5b1fd...ceb
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #1460 Skrevet 19. februar 2017 22 timer siden, Sannis88 skrev: Kan vise dere bilde siden jeg selv syntes det var dårlig med bilder her før jeg skulle operere meg. Til høyre er hvordan den såg ut før operasjon og venstre rett etter jeg tatt av neseskjoldet. Det så veldig bra ut! har du bilder der man kan se nesen helt forfra eller? -H Anonymkode: 45666...12d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå