Gå til innhold

Neseplastikk


Penny Lane

Anbefalte innlegg

Hei. har nylig tatt av gipsen etter operasjon, nesetippen er ekstrem hoven og nesen peker høyt oppover. Ser helt forferdelig ut.. når vil den gå nedover ?Erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blåbærhei skrev (9 minutter siden):

Hei. har nylig tatt av gipsen etter operasjon, nesetippen er ekstrem hoven og nesen peker høyt oppover. Ser helt forferdelig ut.. når vil den gå nedover ?Erfaringer?

Det kan ta mange mndr...vente minst 6mndr før du dømmer nesen...

Anonymkode: 6bbd8...3b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåbærhei skrev (På 8.3.2024 den 18.00):

Hei. har nylig tatt av gipsen etter operasjon, nesetippen er ekstrem hoven og nesen peker høyt oppover. Ser helt forferdelig ut.. når vil den gå nedover ?Erfaringer?

Kan jeg spørre hvor du har operert deg?

Anonymkode: 776c0...bff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har oppererti Tyrkia?

Anonymkode: 2b906...4c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt og spekulasjoner. 

Matas, mod. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at jeg selv skulle gjerne ha fikset på min nese, jeg har en såkalt bulbous nesetipp og bred neserygg øverst som smalner ned til nesetippen. Nesen er ille om jeg blir forkjølet for føler hele den hovner opp. 
Er det noen som fikser bare nesetippen? 

Anonymkode: 5bd27...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke at dere tør operere nesene deres når så mange blir misfornøyde/opplever komplikasjoner. Kunne tenkt meg mindre og smalere nesegrev selv og mindre nesebor, men jeg tør rett og slett ikke. De store neseborene har vært et kompleks hele livet, men jeg har i det minste frie luftveier. Så jeg skjønner at folk med komplekser vil operere nesene sine, men skjønner ikke at de tør. 

Anonymkode: 1da5d...b68

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt, spekulasjoner, brukerdebatt, latterliggjøring, avsporinger og samtlige svar til dette. 

Matas, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg skjønner ikke at dere tør operere nesene deres når så mange blir misfornøyde/opplever komplikasjoner. Kunne tenkt meg mindre og smalere nesegrev selv og mindre nesebor, men jeg tør rett og slett ikke. De store neseborene har vært et kompleks hele livet, men jeg har i det minste frie luftveier. Så jeg skjønner at folk med komplekser vil operere nesene sine, men skjønner ikke at de tør. 

Anonymkode: 1da5d...b68

Enig med deg! Har selv alltid hatt komplekser for nesen, men etter å ha lest historiene her inne tør jeg ikke å la noen røre den. Fant en fin instaprofil, Bignosechick, der er det mye fine forskjellige neser! Det blir jo litt kjedelig hvis alle skal gå rundt og se helt like ut 😅

Anonymkode: 776c0...bff

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabel_000 skrev (På 26.2.2024 den 2.23):

Kan du legge meg til? Jeg har prøvd å finne noen å stole på og med en gang jeg ser en klinikk som virker lovende så er det så mye forskjellige erfaringer 😫

Jeg ønsker også inn i gruppa 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...