Gå til innhold

Mokkon83`s skravlebok :)

Mokkon83

Anbefalte innlegg

Jeg hadde også blitt sint!!! Hadde blitt så sint at jeg mest sannsynlig hadde kastet noe på ham :Nikke: Men så har jeg det med å kaste noe uansett da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde også blitt sint!!! Hadde blitt så sint at jeg mest sannsynlig hadde kastet noe på ham :Nikke: Men så har jeg det med å kaste noe uansett da :fnise:

hehe :ler:

sambo er så søt, så jeg klarer ikke... prøvde å hinte, men han hører på det han vil høre, så fikk ingen respons..

men herregud, hadde det vært meg så hadde jeg ikke hatt samvittighet til å ligge å slenge mens den andre jobber så busta står... tror jeg var 20 ganger opp og ned stigen til "kvestn"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en herlig dag på jobb :) trives skikkelg godt!!

har en del energi når jeg er på jobben, men når jeg kommer hjem er jeg helt tappet,. finnes ikke noe overskudd igjen... bah...

tror jeg må få i meg noe vitaminer.. svigers er helt ville etter noe som heter Xango (tror det er en slags frukt fra thailand som er laget juice av) er ikke måte på hvor bra det er. jaja, vi skal nå prøve det ut! kanskje vi får litt energi da!

orker ikke å gjøre noenting.. tvinger meg til å gå tur med hunden... men orker ikke lange turer slik som jeg gjorde før jul.. :(

heldigvis så skal sambo lage middag i dag :) nam!

nå skal jeg fyre opp i ovnen og holde på med puslespillet (startet i dag..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det lenge siden jeg har skrevet her altså!!

Har hatt ei kjempefin helg!!! Pappa kom på besøk fra kalde nord fredag. jeg jobba lørdag til kl 15.. litt dumt, men må jobbe.. vi hadde bursdagsfest for sambo i går. brodern m familie kom på dagen, og på kvelden kom et vennepar! det var kjempekoselig:) holdt det gående til kl 3...

idag kjørte jeg pappa til flyplassen og fikk henta hunden som sto på kennel fra i går (han blir litt slitsom og oppmerksomhetssyk når vi får besøk. et engangstilfelle å ha han på kennelen)

nå er det avslapping i sofaen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det lenge siden jeg har skrevet her altså!!

Har hatt ei kjempefin helg!!! Pappa kom på besøk fra kalde nord fredag. jeg jobba lørdag til kl 15.. litt dumt, men må jobbe.. vi hadde bursdagsfest for sambo i går. brodern m familie kom på dagen, og på kvelden kom et vennepar! det var kjempekoselig:) holdt det gående til kl 3...

idag kjørte jeg pappa til flyplassen og fikk henta hunden som sto på kennel fra i går (han blir litt slitsom og oppmerksomhetssyk når vi får besøk. et engangstilfelle å ha han på kennelen)

nå er det avslapping i sofaen :)

For ikke å snakke om det stressnivået til det stakkars dyret i en sånn situasjon :Nikke: Da mamma og pappa kom i jula, satte vi bikkja inn til svigers, for å unngå det stresset. Han blir jo så jæ%&#%"# glad, men mine foreldre er ikke hundemenneske, mamma er attpåtil litt engstelig, og pappa blir irritert. Da blir jeg irritert, og hunder fortjener ikke det der. Så like greit å være føre var ;) Han hadde det sikkert fint på kennel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres koselig ut! Var faren din med på moroa helt til tre om natta han også?

Jepp! :)

pappa er sporty han! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om det stressnivået til det stakkars dyret i en sånn situasjon :Nikke: Da mamma og pappa kom i jula, satte vi bikkja inn til svigers, for å unngå det stresset. Han blir jo så jæ%&#%"# glad, men mine foreldre er ikke hundemenneske, mamma er attpåtil litt engstelig, og pappa blir irritert. Da blir jeg irritert, og hunder fortjener ikke det der. Så like greit å være føre var ;) Han hadde det sikkert fint på kennel :)

[/]

var en veldig rolig kveld egentlig :) et vennepar, pappa, sambo og meg. koselig!

tror vi hadde blitt mer stressa en rottisen... han er så oppmerksomhetssyk, og all PR er god PR... han vil gjerne sitte på fanget og slikke deg ansiktet.. og akkurat det er det nok ikke mange som liker.. hehe

hva slags hund har dere? jeg har sikkert spurt før!!

vår hund elsker å være på kennelen! blir skikkelig glad når han treffer folkene der, så det er ikke vanskelig å levere han fra seg egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en blanding av border collie, vorsteh og husky. Rent teknisk er han vel en alaska husky, men siden han ikke blir brukt foran en slede, kaller jeg ham ikke det ;) En god og spinnvill blanding, veldig herlig fyr :Nikke:

Skjønner at en rottis på fanget kan bli litt mye :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha! ulvehund! :) nydelige hunder!

ikke mange som vil ha den rotta på fanget nei..

avogtil sniker han seg som et ullteppe opp i sofaen, og leeeener seg mot deg mens han gir deg sitt vakreste smil og øynene skinner...

så etter ca 30 sekunder så begynner køddinga.. hehe

han er så valpete, selv om han er 2 år...

kan si det sånn at knokeleken og draleken er over og ut.. passer på å ikke ha voldsomme eller agressive leker med han..

heldigvis så har han aldri vist tegn til noe sånt,men heller før var :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unghunder kan være minst like spinnville som valper :ler:

Hunden min er snart 5 år. Han roet seg betraktelig ned etter treårsalderen, men har fremdeles sine fandenivoldske øyeblikk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unghunder kan være minst like spinnville som valper :ler:

Hunden min er snart 5 år. Han roet seg betraktelig ned etter treårsalderen, men har fremdeles sine fandenivoldske øyeblikk ;)

Ok, da har jeg noe å se frem til :P hehe

han blir 3 år i november :)

Vi var ute og gikk i lysløypa i går. Kjempefin tur, men han drar litt så blir litt sliten i armene...

Har også litt problemer med at han knurrer og hopper mot andre hunder... hannhunder... i går gjorde han det mot ei tispe, men eieren sa at den var veldig dominant... ikke moro når han bykser i mot, og jeg ikke greide å holde han igjen, så jeg tryna i lysløypa... huff

neglen løsnet på den ene fingeren min, vondt! :(

tror jeg må ringe noen rottisfolk og høre om de har noen råd... akkurat der og da så ønsket jeg at jeg hadde en cavalier eller noe.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg hadde rømt inn i skogen hvis jeg hadde møtt hunden din med deg på slep i lysløypa! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja. Sånn er hunden min og. Han begynner å gjete motparten hver gang han er usikker. (typisk border collie) Og det er som regel hver gang han ser en annen hund. Usikkerheten kommer av en skikkelig omgang med juling en gang. Så bykser han frem og brøler som en tulling. Heldigvis veier han ikke mer enn 25 kg ;) Kan tenke meg rottisen din er en god del tyngre og sterkere, ja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de har nå sin personlighet disse hundene :)

nå skal jeg slenge på meg kjeledressen og ut på tur!

sambo var innom et konkursbo i dag og kom hjem med kjeledress og hodelyst til meg!!! :)

har spist en del sjokolade i dag... de få kiloene jeg må ha av til sommeren kommer jeg til å slite med... vi skulle egentlig trene sammen, men han sier nå at: Jeg trener bare i 1 mnd jeg så er jeg fit shape! fordi jeg forbrenner så fort og sånn...

skrytepave... hmmmf

jaja, noen må dessverre jobbe litt hardere for det, og jeg er en av de...

tipper jeg ikke er alene i DEN klubben nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klø: Hvis dere hadde en treningsavtale synes jeg han skal pelle seg opp av sofaen! :jolie: Om ikke annet, så for din skyld! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja... men han gidder ikke... og som han sa her om dagen så trenger han bare trene rett før bryllupet...

jaja! jeg skal greie å komme i gang igjen! sto på wiien i morges :)

og gikk i skogen med hunden i går kveld :) med varmedress og hodelykt :):ler:

nå skal jeg på et kjøpesenter i nærheten og bytte bursdagsgaven til min kjære!

utrolig forskjell på str i livet fra merke til merke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var enda ei helg over!!

Hatt ei kjempefin helg :)

fredag lagde jeg pizza (glutenfri ferdig bunn med peppes pizza) sambo elsket den! :)

drakk tre corona og sang singstar :) måtte opp kl 9.00 på lørdags morgenen, var hos frisøren fra 10-12.. :) herlig å få tatt etterveksten og klippe :)

var hos ei venninne som feiret bursdag, bare jenter! kjempemoro :)

så dro jeg hjem til sambo (er ikke så innmari glad i å gå ut på byen..) men da jeg kom hjem så hadde sambo lyst til å kikke ute, så vi reiste ned og møtte jentene :) MORO!

ellers så skal jeg reise til Bergen om to uker til min forlover!!!! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AH! ny uke igjen! ei uke nærmere sommeren :)

om 2 dager er det bare 5 mnd igjen til bryllupet!!!! tida flyr!!

min forlover skulle egentlig ordne invitasjonene, men har bare ikke blitt til noe særlig egentlig... Min sambo sa at jeg fikk frie tøyler på det.. helt til jeg viste han hva ca jeg gikk for. DA kom ideene fra han, med den kommentar at vi gifter jo oss bare èn gang. nå er ikke jeg spesielt stressa med de invitasjonene, kunne like gjerne bestilt de fra kortbutikken med to enkle ringer for min del.. syns det enkle er veldig fint. men han vil nå ha det på papir som ser gammelt ut, med gammeldagsskrift og den skal rulles sammen og ha blå sløyfe på.. mye meninger til å gi vekk tøylene.. hehe

men jeg er fornøyd med at han viser litt initiativ :) gutta er ikke akkurat mestere på det området...

Venninna mi begynner bli fed up, så vi bestiller bare fra nettet. fant billig og bra fra www.bryllupsinvitasjoner.no Både bordkort og invitasjoner. hun skriver /printer på navnene når listen er sendt. blir på gammelt/slitt aktig papir :) og runde tuber som de blir sendt i :) cool!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...