Gå til innhold

Mokkon83`s skravlebok :)


Mokkon83

Anbefalte innlegg

Nei, har ikke sett den enda, men vi snakka akkurat om her om dagen at vi vil stikke innom når vi er hjemme i jula! :) Det virker jo veldig romantisk da, med frukt og musserende vin og sånt på rommet! :rødme: Og sen utsjekking... :lur:

Hår og sminke må jeg også ordne hjemme i jula... Har du noen å anbefale?

Ok, tenkte jeg skulle fyke ned der en dag :) liker å være litt forberedt :blunke: og jeg må ordne sen utsjekking :lur:

Sitter faktisk og leser gjennom hele bryllupsdagboka di! har kommet til side 30! må ta resten i morgen, må legge meg nå.. Opp kl 06.00....

Hvordan går det med cøliakien? jeg skal ta gastroskopi igjen til tirsdag... 1 år siden sist... huff... men etter 2 gangen så tror jeg at man slipper på noen år faktisk! :)

Har dere funnet ut hvor dere skal bestille kake?

Ettersom sambo ikke liker marsipan og jeg har cøliaki så tar vi en utradisjonell kake :) tenkte på to røde ostekakehjerter og en sjokoladekake i midten med navn og sånn på :nam:

Har ikke bestemt meg for frisør enda.. blitt anbefalt lucky på Stoa! men skal se om jeg finner noe som er litt billigere... mente det kostet 2600 inkl prøvetime og lett sminke... sjekke ut flere :)

Hvor skal dere ha festen? (send gjerne en PM)

Natta!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er i samme situasjon, jeg med cøliaki og han liker ikke marsipan.. :fnise: Har også lyst på ostekake, så din idé hørtes veldig lur ut! :sikle: Lurer litt på hvor man kan bestille sånt fra, men det får jeg ta litt på sikt! :fnise:

Lucky på Stoa hørtes ikke så dumt ut. Har ikke så lyst til å gå til en frisør inne på et kjøpesenter, siden det tross alt er lørdag formiddag og at jeg må få på meg kjolen hos frisøren.. :ler:

Går forsåvidt greit med cøliakien! Litt tungvint i dag, for jeg har eksamen og vet ikke helt hva slags mat jeg skal ha med meg.. Kan ikke sitte å knaske høylytt på knekkebrød liksom! :fnise: Ender visst opp med bare mandariner og rosiner.. :sjenert: Så det går greit, er bare litt vanskelig i "nye" situasjoner! Gruer du deg til ny gastroskopi? Jeg kan ikke si jeg gleder meg, men det er jo litt tidlig å begynne å grue seg allerede siden jeg ikke skal før i juni! :fnise:

Nei uff, kan ikke sitte her og skrive hele dagen, jeg har jo tross alt eksamen! :sjokk:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

tenker at vi bestiller igjennom Meny.. leverandør som heter Sam Berg!

tror det vil koste ca 2100 der...

blir ikke billig å gifte seg nei...

nå i desember så har jeg hatt cøliaki i ett år... iallefall diagnosen...

har gått veldig greit! men avogtil så tenker jeg, hvorfor MEG av alle?

er kun en fetter på morsiden som har det, såvidt jeg vet...

men har jo fått lagt om kostholdet og det er jo bra!

tenker en del på hvordan det blir når vi får barn da... all grøt og sånn til barnet er jo av havre, så kan ikke smake selv for å kjenne tempen... sånne småting som jeg tenker på

I morgen klokka 10 skal jeg være på sykehuset... blir ikke frokost eller vann ettersom jeg må faste 6 timer før... blæh...

skal på jobb etterpå også...

Nå ble det mye triste saker her! :)

Skal ut og gå tur med hunden og noen venner i syv tida! det blir herlig!

tvinger meg ut! men følelsen etterpå er jo bare helt herlig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med barnemat har jeg også tenkt på! :fnise: Men noe av grøten er risbasert, så vidt jeg har skjønt.. Og man lærer vel ganske fort å kjenne tempen på hånda ellerno, så det går nok greit! :Nikke:

Sam Berg ja, de har vi også tenkt på! :sikle: De har visst gode glutenfrie kaker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, sam berg har herlige kaker :)

Nå har jeg vært på tur med bikkja og to kamerater i lysløypa!

herlig å traske i snøen!!! friskt og deilig!

gikk i 1,5 time!

skal gå i morgen også :)

Nå skal jeg opp på badet og vaske 1 stk hund som har eksem...

dyrlegens ordre at han skal vaskes i en spesiell shampoo to ganger i uka + at han får medisiner OG er barbert på de stedene eksemen er...

stakkers lille rotta...

etter det så skal jeg NYTE siste måltid før lunsj i morgen...

i morgen tdlig begynner fasten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faste..? Hvorfor det? :sjenert:

Vel... om du kommer med magen full av mat så tror jeg kameraet ikke ser så tydelige bilder fra tarmen eller noe :ler:

pluss at da kommer det ikke opp så mye rart om du må kaste opp...

gikk veldig greit i dag! ubehagelig... men gikk bedre enn første gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte at du skulle ta ny gastroskopi idag! :plystre:

Bra at det gikk fint da! :) Greit å ha det overstått tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag!!

Det er jo jammen meg snart helg igjen....

Tror nok ikke jeg orker å trimme noe i dag... iskaldt ute og akkurat i dag frister ikke lysløypa! Bikkja har fått noe eksem, så kan ikke bruke selen.. og rottweileren er jo kjent for å trekke/dra.... så jeg var skikkelig sliten i armer og rygg.. slapper bare av ikveld, og i morgen :)

har mensen og føler meg skikkelig slapp og daff... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg litt :sjokolade: og :kaffekopp: som du kan kose deg med! :fnise:

Takk takk :)

Sjokoladen kom frem! :ler:

I form av stratos kosepose!

I dag føler jeg meg bedre i formen! håper jeg greier å dra meg ut med hunden i kveld!

Nå må jeg løpe på jobb!!

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen stakkars rottis har fått eksem!! :( Huff. Håper han blir frisk fort!

Min huskygutt blir stressa av å gå pent i bånd, han klarer det, men jeg ser at han legger bånd på seg, så vi liker også å bruke sele. Jeg har nettopp kjøpt strikk, selv om det er strikk og god demping i magebeltet jeg bruker. Alt er så mye friere med magebeltet :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen stakkars rottis har fått eksem!! :( Huff. Håper han blir frisk fort!

Min huskygutt blir stressa av å gå pent i bånd, han klarer det, men jeg ser at han legger bånd på seg, så vi liker også å bruke sele. Jeg har nettopp kjøpt strikk, selv om det er strikk og god demping i magebeltet jeg bruker. Alt er så mye friere med magebeltet :Nikke:

ja... blir visst ikke bra av seg selv heller. så han får tabletter og vi må vaske han 2 ganger i uka. håper han blir bra snart :)

hvor får du kjøpt greie magebelter? har et, men det er borrelås... et trekk fra rotta og det åpner seg.. hehe

hvorfan går det med bryllupsplanleggingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja... blir visst ikke bra av seg selv heller. så han får tabletter og vi må vaske han 2 ganger i uka. håper han blir bra snart :)

hvor får du kjøpt greie magebelter? har et, men det er borrelås... et trekk fra rotta og det åpner seg.. hehe

hvorfan går det med bryllupsplanleggingen?

Jeg kjøpte Baggen trekkbelte X2, det er med refleks og lårreimer. Refleks er alltid kjekt, men lårreimene er uvurdelige for meg som er pæreformet. Uten de kunne jeg ikke brukt beltet, for da glir den opp i midjen, og det er ikke bra for ryggen. Den skal være så langt ned på hofta som mulig, jeg har den midt på rompa faktisk. Blir veldig stabilt, selv om han ser en katt på glatt føre <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_icon_wink.gif' alt=';)'> Er du ikke pæreformen og har det problemet, kan du nøye deg med denne. Det er vel det kjøpet jeg er mest fornøyd med av alt utstyret jeg har til poden. :)

Bryllupsplanleggingen går det greit med, har foreløpig ikke bestemt når festen skal være, jeg bare lener meg bakover og gleder meg til vi skal til Berlin :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte Baggen trekkbelte X2, det er med refleks og lårreimer. Refleks er alltid kjekt, men lårreimene er uvurdelige for meg som er pæreformet. Uten de kunne jeg ikke brukt beltet, for da glir den opp i midjen, og det er ikke bra for ryggen. Den skal være så langt ned på hofta som mulig, jeg har den midt på rompa faktisk. Blir veldig stabilt, selv om han ser en katt på glatt føre ;) Er du ikke pæreformen og har det problemet, kan du nøye deg med . Det er vel det kjøpet jeg er mest fornøyd med av alt utstyret jeg har til poden. :)

Bryllupsplanleggingen går det greit med, har foreløpig ikke bestemt når festen skal være, jeg bare lener meg bakover og gleder meg til vi skal til Berlin :fnise:

De trekkbeltene så skikkelig digg ut!! har lagt x2 på favorittlisten min :) så kan jeg unne meg et over jul! føler nok at det blir mer stabilt når du får de lårreimene :)

var bare 100kr i forskjell også...

Godt at du har bryllupsplanleggingen under kontroll :) men om dere skal ha lokale kort tid etterpå, så gjelder det vel å være litt tidlig ute?

Her går forberedelsene bra! litt usikker på om vi skal ha vielsen i kirken som vi har reservert eller ha den utendørs..

ellers så mangler det kun å finne

blomsterleverandør

frisør/sminke

siste finpuss på gjesteliste

sende invitasjoner

sette sammen menyen

og rett før så må vi bestille kake og sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dagboka mi burde nesten ikke hete treningsdagbok :ler:

Kan man skifte navn på den ?

Mokkon83`s skravlebok ellerno... :) eller kjasebok... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De trekkbeltene så skikkelig digg ut!! har lagt x2 på favorittlisten min :) så kan jeg unne meg et over jul! føler nok at det blir mer stabilt når du får de lårreimene :)

var bare 100kr i forskjell også...

Godt at du har bryllupsplanleggingen under kontroll :) men om dere skal ha lokale kort tid etterpå, så gjelder det vel å være litt tidlig ute?

Her går forberedelsene bra! litt usikker på om vi skal ha vielsen i kirken som vi har reservert eller ha den utendørs..

ellers så mangler det kun å finne

blomsterleverandør

frisør/sminke

siste finpuss på gjesteliste

sende invitasjoner

sette sammen menyen

og rett før så må vi bestille kake og sånt :)

Vi er ikke sikre på om vi skal ha det rett etterpå eller ikke.... vi må diskutere litt. Får ta opp planleggingen når eksamen er over ;)

Denne dagboka mi burde nesten ikke hete treningsdagbok :ler:

Kan man skifte navn på den ?

Mokkon83`s skravlebok ellerno... :) eller kjasebok... :)

Det er bare å gå inn på det første innlegget ditt, og klikke "full endring", så kan du endre tittel og alt mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du og 7 måneder???? :ler:

Jeg har danset i fem andre dagbøker, så da må jeg danse litt for deg og ;)

:danse::strix::skya: :rødme: :hjerte: :rødme: :skya::strix::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...