Gå til innhold

Mokkon83`s skravlebok :)


Mokkon83

Anbefalte innlegg

Den er stiv sånn som vanlig lasagneplater. men tror man må koke de litt i vann før man slenger de i formen :)

skal sjekke på butikken ang den lasagne sausen.

ah! gleder meg allerede til onsdag!!

absolutt ikke blodpris nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var det tirsdag igjen!

trente i 15 min på wii`en i morges! vekta var gått opp 0,6kg fra igår.... damned...

jeg spiste masse god mat i går og rester fra taco til kveldsmat...

skal kjøpe måleband i dag når jeg er på senteret for å sjekke akvariumsvannet!

måler meg torsdag før jeg kjører inn til Oslo. da blir jeg borte til søndag :)

da var lunsjen ferdig...tilbake til jobbings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jau jau...

i dag har jeg IKKE vært spesielt flink...

Kjøpte en cuba sjokolade etter jobb i dag... spiste/slukte den mens jeg kjørte hjem (jeg har flere jobber, kjører ikke rett over veien... høhø makan..)

vel hjemme spiste jeg en svær porsjon middag (rester fra svinesteken som sambo lagde til middag i går) med masse saus osv... SÅ slukte jeg i meg noe gummigodter... og SÅ sovnet jeg på sofaen... sliten som f...

men nå vokna jeg litt til liv isted da, samvittigheten på bånn... :ler:

så jeg tok med bikkja og gikk til jobben over veien for å hente engangshansker, og så har jeg tatt andre strøk i gangen. halve i dag og resten i morgen :) mamma kommer tilbake igjen imorgen, så da får jeg muligens hjelp også... :blunke:

fikk IKKE kjøpt målebånd ELLER sjekket akvariumsvannet... men tar det i morgen, så kan mamma være med på dyrebutikken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten! muligens en ukes sydentur i uke 42!!! Jippiiii :)

Nå må jeg skjerpe meg med tanke på bikinien :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag viste wii`en -0,6 kg :)

trente i 10 min på den (skrubbsulten...)

så lagde jeg frokost, omelett med pølse, skinke og poteter :)

Nå skal jeg ut og støvsuge bilen (mamma og jeg kjører inn til Oslo senere i dag)

så skal jeg gå i skogen med rottisen.

så blir det jobb fra kl 11-13 og SÅ skal jeg på dyrebutikken med vannprøve og SÅ skal jeg prøve å finne måleband :):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var jeg tilbake fra konfirmasjon på østlandet!

sliiiiten... mye jobbing, men ingen trening!

og masse kaker i dag... spent hvor mye kjeft jeg får fra wii`en i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mokkon!! :)

Hva synes du om treningskvaliteten på Wii??

Kan det være hard nok trening til at det er verdt å skaffe seg?

Mulig du har skrevet om det, men har ikke tid til å lese gjennom dagboken din, skal løpe på jobb snart.

Gratulerer med dagbok forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mokkon!! :)

Hva synes du om treningskvaliteten på Wii??

Kan det være hard nok trening til at det er verdt å skaffe seg?

Mulig du har skrevet om det, men har ikke tid til å lese gjennom dagboken din, skal løpe på jobb snart.

Gratulerer med dagbok forresten :)

Hei hei!

Jeg ble positivt overrasket over kvaliteten! jeg blir svett når jeg holder på!

og spesielt yogaen er krevende :) man kan ikke jukse så mye, ettersom den måler balansen :)

veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjesp....

har sovet fantastisk godt i natt! men skulle gjerne sovet lengre....

treninga har gått rett vest, må grave dypt for å finne tilbake til motivasjonen...

ligger nå på 61kg, bmi ligger rett under 25...

tenker jeg jekker litt ned på målet mitt på Wii, så kanskje jeg kan greie det :)trenger egentlig bare gå ned 3 kg ca...

har ikke veid 58kg siden jeg var...hmmm 18 elllerno :ler:

ellers så døde bortimot ALLE fiskene i helga... jeg kjøpte nye fisker på torsdag.. så dyrebutikken erstatter dem...

men det er medisinering ++ og vannet er lyseblått nå... litt fint faktisk :)

vi har hatt lasagne både i forrige uke og i går! de glutenfrie lasagneplatene var nam! vi veksler på forskjellige sauser til vi finner en som er perfekt :)

dolmio (?) sin lasagnesaus (lys) er ganske god!

prøvde å lage glutenfritt brød 2 ganger i brødbakemaskinen i går...

det første ble rart.. og hunden spyttet det faktisk ut... :ler:

det andre ble rarere...

noen som har oppskrifter?

skal snoke litt i forumet.... OFF TO WORK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at lasagneplatene var gode! Får se om ikke jeg kan finne de en plass jeg og!

Glutenfritt brød har jeg nærmest gitt opp... :sukk: Hvis jeg blir altfor lei av knekkebrød vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre! :klø: Får vel kanskje følge med her og se om du finner noen bra oppskrifter! :jepp: Noen sier det skal være bra med litt revet gulrot i deigen, at det gjør brødet litt saftigere...

Stå på, det er bare å komme i gang igjen med treninga! Finn en rutine, så er det lettere å holde motivasjonen oppe! :Nikke: Skal prøve å backe deg opp her hvis du vil! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, de var kjempegode! :) en sånn pakke holder til ca 3 ganger!

jeg kjøper glutenfritt frossenbrød på butikken. fria limpan ellerno sånt. syns den grove er best :) den mellomgrove er skikkelig god til reker!

skal prøve å finne motivasjon nå.... tenkte melde meg på en time hos sats ellerno... et stykke å kjøre og jeg må betale hver gang ettersom jeg ikke er medlem.. men kanskje det gir meg et spark i r...

skulle vært i skogen med hunden også, men jeg klarer bare ikke... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært utrolig sløv til å skrive her i det siste....

ligger på ca samme vekt, 60,2 kg nå :)

stresser ikke så alvorlig mye med det... vet at jeg burde røre mer på meg...men så lenge jeg holder meg på noenlunde samme vekt så gidder jeg ikke stresse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei!

Jeg har ikke vært så flink til å oppdatere her...

står fremdeles på wiien om morgenen, og avogtil trener jeg litt på det. går tur med hunden hver dag og prøver å holde meg unna snopet:)

nå veier jeg 61kg, men orker ikke stresse :)

dessuten så reiser vi til syden i morgen, og da er det god mat og drinker hver dag! får prøve å svømme og gå turer :P hehe

takk for omtanken! skal bli flinkere når jeg kommer tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 3 uker senere...

Hola!!

Kom tilbake fra syden for over ei uke siden, herlig med varme :)

ble ikke noe svømming og lite turer...

og jeg har ikke funnet tilbake til treningslyst eller motivasjon... :(

ligger på 62kg, så har gått opp litt...

hva skal jeg gjøre for å få energi igjen? tenkte litt på å kjøpe vitaminbjørner, fordi de er så gode og visstnok inneholder det en trenger?

skal også ordne treningskort nå, og mandag skal jeg være med ei venninne i stallen. hjelper å komme seg ut litt.går tur med hunden, men føler at jeg må tvinge meg ut... :(

HJELP MEG!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake fra syden :)

Huff, den motivasjonen er litt lunefull noen ganger. Det er lissom ikke så mye å gjøre enn å ta seg sjøl i nakken og tvinge seg sjøl ut på tur. Jeg har oppdaget at motivasjonen kommer etter at man har begynt... ganske upraktisk, men sånn var det med meg. Jeg begynte fordi det var tvingende nødvendig, også kom motivasjonen litt senere. Men det tok ikke så lang tid :)

Hva var det som motiverte deg sist? Tenk på hvor vanvittig deilig det er etterpå, stølheten som faktisk beviser for deg at du har muskler :ler: Og hvor fantastisk er det ikke å tenke på at når du ligger på sofaen etter en styrketreningsøkt, så fortsetter kroppen å forbrenne :jepp:

Sånne ting tenker jeg på :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :)

Bare 55 dager til neste tur! tenkte prøve å bli litt fastere i fisken til neste tur...

Har ikke orket å skrive i boka mi her, fordi jeg har vært så umotivert... men bare det å skrive om det gjør at jeg kjenner at den er på vei tilbake!! :)

skal SÅ på langtur med rottisen imorgen!

jeg må også tvinge meg i gang (kommer periodevis denne motivasjonssvikten...) og nå er det på tide igjen :)

har kun veid meg på wii`en i det siste, men nå er det på tide å gjøre noen øvelser i tillegg :) hehe

det går bra med deg og treningen? rumpetrening, var det ikke så? :)

Velkommen tilbake fra syden :)

Huff, den motivasjonen er litt lunefull noen ganger. Det er lissom ikke så mye å gjøre enn å ta seg sjøl i nakken og tvinge seg sjøl ut på tur. Jeg har oppdaget at motivasjonen kommer etter at man har begynt... ganske upraktisk, men sånn var det med meg. Jeg begynte fordi det var tvingende nødvendig, også kom motivasjonen litt senere. Men det tok ikke så lang tid :)

Hva var det som motiverte deg sist? Tenk på hvor vanvittig deilig det er etterpå, stølheten som faktisk beviser for deg at du har muskler :ler: Og hvor fantastisk er det ikke å tenke på at når du ligger på sofaen etter en styrketreningsøkt, så fortsetter kroppen å forbrenne :jepp:

Sånne ting tenker jeg på :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...