Gå til innhold

Mokkon83`s skravlebok :)


Mokkon83

Anbefalte innlegg

Rakk ikke 7-måneders festen, men jeg kan feste litt for nytt navn på boka istedet!! :skaal::danser::skaal::hoppe::skaal::danser::skaal::hoppe::skaal:

Thank you!! thank you very much! :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var nok en helg forbi!!

Denne helga var litt hardere enn mange andre...

fredag kveld ble jeg skikkelig forkjølet! satt barnevakt på lørdag, slitsomt med rennende nese og nysing!

søndag fortsatte det, og i dag er jeg hjemme fra jobb :(

tror faktisk dette er min første sykedag fra jobb siden jeg begynte der for over 2 år siden.. damned...

håper jeg får kommet meg tilbake i morgen!

Sov faktisk til klokka 11.30 i dag!! lenge siden jeg har sovet SÅ lenge! føler meg MYE bedre :)

sambo sov lenge sammen med meg også :) han jobber hjemmefra, så det er jo bare herlig å bli tatt vare på!

i går kom han trekkende med en artikkel om at sex er bra mot forkjølelse.. :ler:

hvem kan si nei til det!! tror faktisk det funket :humpe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skjer det fremskritt i bryllupsplanleggingen!

Min kjære sambo har villet diskutere det, så nå har vi fått avklart en del forskjellig :)

Det blir ikke utebryllup som vi først hadde planlagt! (ville kostet oss 10.000kr mer) så det blir kirkebryllup :)

han har ordnet transport fra kirken til hotellet! en veteranbil, og vi slipper betale noe! (koster mellom 5-7000 om man leier fra et byrå)

jeg har fått frie tøyler når det gjelder invitasjonene, så nå er forloveren min i gang med å designe!

aaah! deilig å ha noe avklart ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er det natta for Mokkon83!

opp klokka 06.00! godt vi har lilla beroligende lys i dusjen, så blir jeg våken og lykkelig på en behagelig måte! hehe

NATTA :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å ha avklart ting da, så dere slipper å gå og tenke på det! Blir sikkert fint med kirkebryllup! :jepp: Heldiggriser som får veteranbil gratis da, det er jo kjempebra! Er greit med alt man kan spare litt på, for bryllup er sannelig ikke billig uansett.. :sjenert:

Hvorfor måtte du opp så tidlig? Har aldri hørt om beroligende lilla lys i dusjen før jeg, men det høres deilig ut! Selv om jeg sikkert hadde dusja lenger enn nødvendig hvis jeg hadde hatt det... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greit å ha avklart ting da, så dere slipper å gå og tenke på det! Blir sikkert fint med kirkebryllup! :jepp: Heldiggriser som får veteranbil gratis da, det er jo kjempebra! Er greit med alt man kan spare litt på, for bryllup er sannelig ikke billig uansett.. :sjenert:

Hvorfor måtte du opp så tidlig? Har aldri hørt om beroligende lilla lys i dusjen før jeg, men det høres deilig ut! Selv om jeg sikkert hadde dusja lenger enn nødvendig hvis jeg hadde hatt det... :fnise:

Penger spart, er penger tjent :blunke:

Jobber på to forskjellige plasser og på den ene jobben min så begynner jeg på jobb kl 07.00... må stå opp 1 time før slik at jeg rekker å dusje/våkne først.. :ler:

Idag begynte jeg kl 10.00 på den andre plassen.. telefonen min er litt sliten... batteriet blir flatt iløpet av null komma niks.. var fullt batteri da jeg la meg, så jeg satt på vekkerklokka og tenkte ikke mer på det... satt klokka på 8.30, men våkna av meg selv... klokka 10.01!!

gjett om man blir stressa da... :sinnatagg: gjorde det viktigste da.. heiv i meg p-pilla og pusset tennene :) og kledde på meg selvfølgelig! :ler:

heldigvis så er den jobben rett over veien og jeg var der 10.10 :)

men for en start på dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tar jeg kvelden ja...

vært ei slitsom helg... mye å gjøre på jobb fredag og enda mer idag!

Sov skikkelig dårlig natt til dag.. våkna annenhver time og kikket manisk på klokka.. antar det har noe med det som skjedde på torsdagen (forsov meg)

da klokka var 06.00 på lørdagsmorgenen så var jeg faktisk lettet over at jeg skulle stå opp.. slå den! :ler:

skulle vært ferdig 15.00 på jobb, men kom meg ikke derfra før etter kl 16.00..

måtte få ordnet de siste julegavene, så da var det bare hjem å skifte før jeg stakk ut døra igjen...

var hjemme igjen 18.30.. og klokka 20 kom det folk på besøk.

de orka heller ikke drikke ikveld så de gikk rimelig tidlig.

men sambo "is still going strong"

han prøvde/ga meg dårlig samvittighet for at jeg ville ta tidlig kveld.. vanskelig å forklare, men han tar seg gjerne et enmannsparty.. nå sitter han i kjellern.. drikker og hører på musikk. og prater i telefonen..

vet at jeg ikke burde ha dårlig samvittighet, men blir innmari irritert når han snakker til meg med en sarkastisk tone og tydeligvis syns at jeg er en brems..

jaja, nå er jeg så sliten og trøtt at jeg gir f... i det... senga roper! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah!

det var deilig å bare skrible ned sinnet i går.. :)

ingen " hard feelings" i dag... men der og da blir jeg SÅ irritert!

føler ikke det er rett at man ikke skal få ha en rolig lørdagskveld om en ønsker det, bortsett fra når han selv ikke orker å drikke..

men det var i går!

har hatt en herlig da i dag! våknet uthvilt og kjørte ned til byen! søndagsåpent!

sinnsykt mye folk...

endelig ferdig med julegavene nå! gjenstår bare å sende de som skal avgårde!

nå skal jeg opp på "kvestn" og hente kofferten min! vaske den og finne frem sommertøyet som skal nedi!

helt utrolig at vi skal reise fredag! tida går vanvittig fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, skal du feire jul i varmere strøk? Det hadde visst ikke jeg fått med meg! Eller, har jo sett tickeren din da, men kobla ikke at den var nesten ferdig med nedtellinga nå.. :sjenert:

Høres deilig ut å rømme fra norsk vinter! Selv om jeg skal innrømme at jeg nok hadde syntes det var litt merkelig å feire jul et annet sted! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, skal du feire jul i varmere strøk? Det hadde visst ikke jeg fått med meg! Eller, har jo sett tickeren din da, men kobla ikke at den var nesten ferdig med nedtellinga nå.. :sjenert:

Høres deilig ut å rømme fra norsk vinter! Selv om jeg skal innrømme at jeg nok hadde syntes det var litt merkelig å feire jul et annet sted! :fnise:

Jepp! :Nikke:

dette er 3 jula vi feirer i syden :)

neste jul skal vi til et mer eksotisk sted enn kanariøyene, kombinere julereisen med bryllupsreise :)

må være ego mens vi kan :wink:

nytt i år er at vi skal feire nyttårsaften også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaaah!

det er så herlig å komme hjem fra jobb!! følelsen når en slenger seg ned i sofaen og legger føttene på bordet... herlig... :)

oppdatering på treningsfronten:

var og trente i 1 time i går! litt gåing, litt på tredemølla, litt stepping og litt rompetrening! :)

ikveld skal jeg, noen kamerater og hunden og gå i lysløypa igjen! var så flink de siste ukene, så sklei det ut... men nå er det på an igjen!

wiien viste 60kg, så det har gått verken opp eller ned... så det er jo fint :)

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg hatt en hektisk dag!

egentlig ferdig klokka 15, men kl 16 var jeg endelig på vei ut døra!

ufattelig mye å gjøre nå før jul! bestillinger og masse folk!

men jeg trives så godt og gleder meg til jeg skal på jobb i morgen :)

nå er det natta her! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oiii! tickeren min har klikket... står at det er 366 dager til vi skal til syden... hmmm, men vi reiser fredag :wink:

men stemmer jo litt da.. skal på bryllupsreise desember 2009 :)

ellers så har det vært MØE å gjøre idag...

skikkelig dårlig start på dagen...

jeg bruker telefonen min som vekkerklokke.. satt den på 06.00 som vanlig..

våkna av at sambo vekte meg.. han sa : det ringer på døra!

OI, klokka var 07.30... og det var sjefen sjøl som sto utenfor døra mi... :rødme:

der sto jeg... i en hvit singlet (uten bh så det er jo ikke vanskelig å se..) min lekre nattbukse med kattepoter på og èn sokk... :ler:

kaldt var det også... herregud så flaut!! de hadde prøvd å ringe mobilen, jobb-mobilen(til firmaet mitt) og min samboers telefon..

fikk skifta i en fei og kommet meg bort på jobb. heldigvis ei som fikk tatt det som skulle gjøres for meg..

deretter kom varene for jula... jeg alene hadde bestilt inn så mye at det kom 6 paller...! holdt på å kaste opp! så for meg at jeg hadde gjort DEN bommerten.. (første gang jeg har tatt julebestilling) men sjefene sa at det så veldig rett ut, så da kan jeg reise på ferie uten angst i bagasjen... :ler:

kom meg hjem 30min etter at jeg skulle vært ferdig, så kaste i seg noen skiver... fikk pustet ut og sjekket KG før vi reiste avgårde med julepakker og rottweiler i bilen :)

nå er ca alle gaver levert!

dilemma her:

jeg har lyst til å åpne pakkene i morgen kveld (føler det blir så teit når de andre i familien ringer for å takke for gaven så får vi ikke takket tilbake... akkurat som om det er så uinteressant for oss at vi venter til januar...)

sambo vil vente til vi kommer hjem... 2 januar

HVA MENER DERE?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke ta med gavene på tur da? :fnise: Kanskje litt heftig med tanke på antall kilo man kan ha med seg i bagasjen osv... :sjenert: Vet ikke hva jeg ville gjort jeg, tror det hadde blitt like "feil" uansett. Hadde uansett ikke føltes riktig å åpne de en tilfeldig kveld, måtte lagd litt "julaftenstemning" i såfall, enten det var før eller etter jul.. Ville nok tatt med de gavene som var ganske lette ihvertfall, og så åpna de på julaften.. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hmm.. kunne jo tatt med noen... men kjenner at en del av dem er bilder!

en av dem vet jeg er ullundertøy! to av dem vet jeg er sengetøy..

:ler:

tenkte å lage litt koselig stemning! er jo mindre jul i januar føler jeg..

blir litt sånn, vi bryr oss ikke om gavene fra dere..så vi åpner dem heller på nyåret enn før vi reiser..

:frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ! :)

vi har kost oss med å åpne pakker i kveld :)

fått akkurat det vi trengte/ønsket oss! :)

men føler vemod over at jeg mister enda ei jul sammen med familien min :(

savner dem så mye at det er helt grusomt!

nå blir det ei til jul i syden så håper jeg vi reiser nordover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...