Gå til innhold

Mokkon83`s skravlebok :)


Mokkon83

Anbefalte innlegg

fikk snakket med henne på søndag..

bestilte billett til Bergen samme kvelden..

fikk et ultimatum, at enten møtes vi før bryllupet eller så vil hun ikke være forloveren min. vi har holdt kontakten i alle år etter at vi flyttet fra hjemstedet vårt, og møtt ca annenhvert år. nå har vi ikke sett hverandre siden påsken i fjor. skjønner henne godt da... vi har mistet litt av den gamle tonen og i tillegg så er hun ikke så kjempe begeistret for sambo..

hun møtte han første gang i fjor og det gikk ikke spesielt bra. han er ikke kjempebegeistret for henne heller.. lang historie det der...

men hun godtar selvfølgelig at det er han jeg vil dele livet mitt med. de må bare møtes flere ganger så går det seg til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmmmf...

fant årets første flått på hunden i dag... :(

nå blir det ikke skogstur før flåtthalsbånd er innkjøpt!

Imorgen klokka 15.00 tar jeg påskeferie!!! Wooohooo!

fri til tirsdag i neste uke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et ultimatum faktisk! :sjokk: Synes det høres litt sært ut jeg.. Når skal du til Bergen da? Håper du fant billetter som ikke var altfor dyre! :sjenert:

Kos deg med påskeferie! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... merkelig ultimatum... synes jeg og. Hun bør ha en god grunn ;)

Håper det løser seg, og at du ikke mister en forlover, hørtes jo nesten litt sånn ut.... :klø:

Håper du får en god påske, selv om det ble litt stress for deg dette her!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi må treffes før bryllupet fordi hun føler at vi ikke har samme kontakten som før.. hun føler det blir feil å være forlover for meg når hun ikke kjenner meg som før. ser jo den, men ble litt stress dette...

fant en billett i mai, 1200kr. vi skal ikke ut på byen eller noe,så sparer noe penger der.. skal bure oss inne med en 3l kartong vin hver og bare finne tonen igjen! gleder meg til å reise opp :) håper at alt blir bra igjen..

har jo sendt inn alle papirer og sånn.. vet ikke hvordan det blir dersom en må skifte forlover?

nå har jeg tatt påskeferie!!! sambo og jeg skal kose oss med å se start kamp og ta noen cider :) bare 10 min igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Huff så sløv jeg har vært til å skrive her i det siste...

dagene de flyr avsted, og skjer vel egentlig ikke så fryktelig mye som er verdt å skrive om tenker jeg...

skal blir godt med helg igjen, selv om det var en dag mindre å jobbe denne uka :)

får besøk av min bror og datteren hans i morgen! det blir koselig!! må jobbe til klokka tre, men tror ikke de kommer før etter det. derfor tok jeg skikkelig helgevask i dag :)

kona hans skal ha et utdrikningslag hjemme hos dem.. hehe

venninna hennes skal gifte seg 4 juli, samme dag som oss!

neste helg skal jeg i utdrikningslag til mi svigerinne :) de gifter seg 30 mai

så har jeg ei jobbe helg, deretter så fyker jeg til Bergen! :)

nå er sambo hos en kamerat og tar seg noen drinker. første kameratkvelden hans i år! hehe litt godt å være alene hjemme, men jeg savner han nå litt da..

men man har jo bare godt av å være litt fra hverandre.. blir jo borte en del helger nå jeg da... best å være den som reiser, og ikke den som sitter igjen i allefall!

noen flere som ser på charterfeber her? bollywood jah... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var brodern og lillejenta reist!

Kjempekoselig å ha dem på besøk :) vi var ute og gikk en time i går, alle unntatt sambo (han var redusert pga guttekvelden dagen før..)

men vi måtte sette hunden et annet sted, han blir så ivrig..

ikke redd for at han skal bite, men han er ikke så vant med små barn så han blir litt ivrig... labber og klør som det ikke er helt kontroll på... enkleste var å bare ha han et annet sted

i dag skal vi rive presenningen av båten!! endelig skal vi komme i gang!

venter fortsatt på kalesjen som er på reperasjon... knappene skal skiftes, den skal vaskes og impregneres og glidelåsene smøres opp. vi leverte den inn for ganske så lenge siden og de sa den skulle være ferdig i midten av april.men da vi var innom i forrige uke så hadde de ikke begynt en gang.. sa at de skulle ringe oss til uka om den var ferdig da... hmmf.. så vi må legge ei presenning over der kalesjen skal være..

blir godt å komme i gang i hvertfall! litt nærmere båtlivet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de forter seg med kalesja! :Nikke: Nå har de jo meldt fint vær i lange tider og greier... (HRMF!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de forter seg med kalesja! :Nikke: Nå har de jo meldt fint vær i lange tider og greier... (HRMF!!!)

Får håpe det ja!

Men nå har vi ingen planer om båttur før helga 29-31 mai.. da fyker vi litt lengre sør i bryllup til sambo si søster :)

Men hadde vært deilig å få noen koseturer i skjærgården... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi holdt på ute i flere timer!

Jeg gikk ut klokka elleve og kom inn for 15 min siden....

Reiv av alle presenningene av båten all by my self!

Sambo satt inne og så ferdig en film,men kom ut etter en time :)

Jeg fikk også skiftet bil på den ene bilen :)

Og feiet i garasjen!

Og ryddet i boden! Langåpent på fyllinga torsdag, gjett om det blir noen turer bort der ja...

2/3 deler av det som står i boden er søppel.. grøss...

nå skal vi begynne på søndagsmiddagen her! Hjortestek med alt som skal til! :) nammenam! :spise:

Har begynt å renne av nesa her og nyser som F... har tatt 1 cyrtec og 2 ceterizin... begynner å lure på om det er noe annet enn pollenallergien...

mikse meg saft med masse solhatt i.. jeg har jammen meg ikke tid til å være syk nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig litt tid til å skrive noen ord :)

blir ikke noe av utdrikningslaget til svigerinna mi... forloveren hennes hadde valgt akkurat den helga som hun absolutt ikke hadde mulighet, noe hun også visstnok var klar over ?

blir deilig å være hjemme, er tross alt 1,5time å kjøre inn der...

kose oss med noen cider her hjemme :)

nå er det middag her! kylling sweet & sour! synes uncle bens sin er ganske god :)

sambo er ikke så begeistra men det var det eneste jeg fant på å lage her...

klokka fem må jeg på jobb igjen, 1 time bare så det går fint... kunne satt den opp i morgen når jeg er på klinikken, men har så mye jeg vil gjøre hjemme :) ferdig kl 13 i morgen :) vi skal på fyllinga og må i banken og ordne en feriesparingskonto :) vi har spart masse mynter!! ha en felles konto som vi setter det inn på!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får hun ikke utdrikningslag i det hele tatt da? :overrasket: Merkelig hvis forloveren visste det og allting! :klø:

Lykke til med alle planene, du har visst nok å henge fingrene i! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får hun ikke utdrikningslag i det hele tatt da? :overrasket: Merkelig hvis forloveren visste det og allting! :klø:

Lykke til med alle planene, du har visst nok å henge fingrene i! :jepp:

fikk en sms i dag der det sto at vi tar en fest for henne etter bryllupet..

glad jeg får pengene tilbake iallefall :) 500 kr jeg kan bruke på meg selv! tihi

var hos hun hudpleievenninna mi i går! hun målte meg etter to behandlinger med bodywrap og jeg har gått inn 10 cm rundt magen :) :feire:

har to behandlinger igjen, mandag og torsdag kjører jeg inn... blir deilig å slippe den 1,5t lange veien bort...

3 timers kjøretur for 45min behandling.. galskap.. hehe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

aaah, for en herlig dag!!

Nyyyydelig vær ute og jeg har utnytta dagen maksimalt!

sto opp i halv ni-ni tida, spiste litt havregryn, litt :sengekos: så sykla jeg bort til solariumet :) lå der i 15 min, herlig! etter det stakk jeg bort på treningssenteret og trente i 45min (har ikke trent på leeenge, tenke jeg måtte ta det litt med ro..)

så var jeg og ei venninne ute og gikk en times tur i skogen med hundene! slapp de løs sammen, virkelig herlig å se hunden kose seg så!

avsluttet med å sitte på bergene ved stranda på feriehuset deres mens hundene plasket i vannet :)

DEILIG!!!!

nå skal sambo og jeg ut en tur og kjøpe tråd til symaskinen :) og ansjos! vi skal lage Jansons fristelse i morgen :) har blitt helt hekta!!

mamma og søs kommer også i morgen!! søs og hennes mann skal flytte sørover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 cm?? :hakeslepp:

Jansons fristelse? :klø:

jah, helt sykt som det funker! smører selv morgen og kveld med en krem som hun har :) kjenner det jobber skikkelig!

Jansons fristelse er noe de pleier å lage i sverige. de har det julaften vet jeg..

veldig enkelt å lage!

kutter potet i strimler (vi bruker mandelpotet, bare å bruke en som egner seg til gratinering), løk i strimler, ansjos og fløte

alt blir lagt lag på lag i ildfast form, og man heller fløte over

inn i ovnen med det og ut kommer jansons fristelse :) nam nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er brudebuketten ++ i boks!!

:)

Har ikke ordnet blomster til bordet enda fordi jeg ikke helt vet hvordan vi skal ha det... litt usikker på det..

ble fornøyd med prisen! brudebukett,3 corsager og blomst med litt slør og perler til brudepiken: 1100kr

spent på hvor mye mer det blir for bordpynt...

ellers så var jeg hos legen mandag og fjernet en bittelite vorteting som jeg har hatt på fingeren i lang lang tid.. har egentlig ikke plaget meg, men sambo sa "æsj hva er det?!" for noen mnd siden... og det har jeg ikke sluttet å tenke på, så jeg har nå vært hos legen og fryst den og sitter med en gedigen vannblemme over området... den er 10 ganger så stor som vorten.... Yey!

det skal bli skikkelig deilig med fri fredag!! sambo har bedt et vennepar ned på grilling torsdag. håper de får barnevakt..

vi skal også på visning sammen med svigers.. de skal se på hus her i nærheten...

blir deilig med litt fri iallefall! jobber lørdag, men penger må man ha!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble helga like fin som du hadde forhåpninger om? Høres ut som du hadde mange koselige planer! :jepp: Bra at du har fått bestilt blomster! Har du valgt hvordan bukett du skal ha og allting? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble helga like fin som du hadde forhåpninger om? Høres ut som du hadde mange koselige planer! :jepp: Bra at du har fått bestilt blomster! Har du valgt hvordan bukett du skal ha og allting? :)

Hei!

Helga ble ikke helt som planlagt, men ble veldig bra allikevel :)

var på visningen med svigers, ikke helt det de var ute etter... men fint hus!

var på jobb lørdag, og på kvelden var vi ute på byen! moro!

og sett film og spist kinamat og snop! det var ei deilig helg! :)

nå til helga reiser jeg til Bergen! vi skal faktisk på Gullruten lørdag :) jeg har INGENTING å ha på meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at dere skal på Gullruten, det blir sikkert kjempegøy! Og når det attpåtil er i Bergen..! :sukk::hjerte:

Har du fått fremskynda prøvetimen hos frisøren forresten? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...