Gå til innhold

Mokkon83`s skravlebok :)


Mokkon83

Anbefalte innlegg

ikke bare èn feil...

satt her isted og skulle rulle dem sammen for å ta på bånd+strasshjerte. men det er jo ikke printet på papir... er tykk pappgreie... :(

prøvde å rulle, men strasshjertet og båndet var ikke noe til å holde den sammenrullet...

åååååååh

arket ble stygt også da det ble rullet ut..

har sendt sinnamail til firmaet som har lagd det... hvis vi ikke får nye på tynnere ark så må vi bare sende dem i a4 konvolutter..

ikke det vi hadde sett for oss akkurat.. må få ut de invitasjonene også nå! begynner haste sånn smått føler jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjipt!! :roll: Skjønner godt at det er skuffende å få noe annet enn du hadde sett for deg! Blir noe ganske annet å sende de ut i A4 enn sammenrullet.. Håper du får raskt og positivt svar, sånn at det går i boks sånn som du hadde tenkt! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt!! :roll: Skjønner godt at det er skuffende å få noe annet enn du hadde sett for deg! Blir noe ganske annet å sende de ut i A4 enn sammenrullet.. Håper du får raskt og positivt svar, sånn at det går i boks sånn som du hadde tenkt! :Nikke:

ja... håper jeg får svar i morgen!

ellers så har jeg fått bestilt time hos frisøren :)

(der som du også skulle høre, kunne jo ringe etter 1 mars! )

Har satt meg opp på prøvetime torsdag uka før bryllupsdagen :)

utrolig greit! de tar sminken også, og jeg kan henge inn kjolen dagen før!

herregud! ting begynner å ta form her!! (bortsett fra invitasjonene da...)

har fått skrevet på skjemaene også, skal vente med å sende dem inn til vi har fått skjemaene fra forloverne. sender bare alt inn samtidig!

navneskifte også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte også frisør i går! :fnise: Selv om jeg ringte tidlig på morgenen (eller.. klokka var vel halv ti..), så var det allerede en som hadde bestilt time til samme dag som meg! :dåne: Så nå skal jeg til frisøren halv elleve, og vielsen er kl 16. Kanskje ikke helt ideelt? Ja ja.. :sukk: Fikk du noen pris forresten?

Så gøy når ting tar form! :hoppe: Det er jo ikke såå lenge igjen da, så det skulle jo bare mangle! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte også frisør i går! :fnise: Selv om jeg ringte tidlig på morgenen (eller.. klokka var vel halv ti..), så var det allerede en som hadde bestilt time til samme dag som meg! :dåne: Så nå skal jeg til frisøren halv elleve, og vielsen er kl 16. Kanskje ikke helt ideelt? Ja ja.. :sukk: Fikk du noen pris forresten?

Så gøy når ting tar form! :hoppe: Det er jo ikke såå lenge igjen da, så det skulle jo bare mangle! :lur:

hehe, først til mølla prinsippet råder! Godt vi fikk timene våre :)

er kanskje ikke helt ideelt å ha timen så tidlig, men er jo bare å passe på at det holder seg fresh :)

Jeg har time klokka 10 :) vielsen er kl 13

Noen spesiell grunn til at dere skal ha vielsen så sent på dagen?

må prøve å få ringt hotellet i morgen... prøve og avtale tid med kokken :) lettere nå som vi bare skal ha 2 retters middag! :)

fikk svar fra hun som lagde invitasjonene også! arkene måtte være såpass tykke slik at de ikke ga etter for båndet. hun forklarte hvordan jeg skulle gjøre det, så får prøve igjen i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ordner seg med invitasjonene da! :)

Vielsen blir så sent pga førstemann til mølla-prinsippet.. ;) Da vi ringte i februar i fjor var det det eneste tidspunktet som var ledig i den kirka den dagen. Syntes først det var i seneste laget, men har vent meg til tanken nå. Greit for gjestene å slippe å vente så lenge mellom kirka og festen osv. Gift blir vi uansett! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det ordner seg med invitasjonene da! :)

Vielsen blir så sent pga førstemann til mølla-prinsippet.. ;) Da vi ringte i februar i fjor var det det eneste tidspunktet som var ledig i den kirka den dagen. Syntes først det var i seneste laget, men har vent meg til tanken nå. Greit for gjestene å slippe å vente så lenge mellom kirka og festen osv. Gift blir vi uansett! :fnise:

aha... synd da... men tidspunktet er jo ikke det viktigste som du sier :)

har sittet og rullet invitasjoner her... det er ikke sendt med nok bånd, så nå har jeg sendt enda en mail :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var voldsomt så mye styr det skulle være med de invitasjonene! :roll: Blir de bra når de er ferdige da? Du fikk til å rulle..? :) Skal dere sende de ut så fort de er ferdige eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var voldsomt så mye styr det skulle være med de invitasjonene! :roll: Blir de bra når de er ferdige da? Du fikk til å rulle..? :) Skal dere sende de ut så fort de er ferdige eller?

jah..

og selv om dette var sambo sin geniale idè har jeg ikke hørt et eneste ord om at han skal sette seg ned og rulle noen selv...

det er visst en selvfølge at jeg skal gjøre det.. hmmmf

men jeg elsker han nå fordet :):hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sendte mail angående båndet til invitasjonene.. venter fortsatt i spenning på svar... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så var det søndag igjen :)

vi hadde en del folk fra jobben min på besøk her i går! kjempemoro! la meg ikke før klokka var halv fire!

kjenner jeg er litt redusert....

ellers så har jeg begynt å få energi tilbake! vi har kjøpt noe på helsekosten som heter Enaxin, tar 15-20ml hver dag og det funker!!

:):hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg bare 16 invitasjoner igjen å rulle! :)

Skal sette i gang nå!

Sambo er ute ei god stund til så jeg klarer å karre meg opp fra sofaen :)

var med ei venninne på Mary Kay greie i går! endte opp med å bestille varer for 1300 kr... :)

men var skikkelig bra! føltes herlig i huden etterpå!

er det noen av dere som bruker Mary Kays produkter?

Tror de prøvde å rekruttere meg som selger, men det er uaktuelt.. :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte de før! Elsket microdermabrasion-skrubben. Eller hva det nå heter. Men huden min er så rar. Etter å ha brukt et produkt en stund, reverserer den på en måte. Blir blank og fettete igjen, og da bytter jeg merke. Sånn har jeg holdt på helt til jeg gikk til hudpleier og fikk noe annet. For meg var Mary Kay bare bra en liten stund. Men så har vi alle forskjellig hud da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gleder meg til jeg får tingene fra mary kay :)

har ei venninne som har hudpleiesalong, skal til henne søndag og få behandling :)

hun skal ta øyebrynene og bodywrap :) må få vekk litt magefett til bryllupet. gjøre det 3-4 ganger før juli!

Lørdag skal vi på møte i kirka, alle brudeparene som skal gifte seg i sommer skal møtes :) det blir bra! nå begynner det jaggu meg å nærme seg..

fredag skal sambo og jeg ned på hotellet hvor vi skal ha bryllupsfesten og prate med kokken :)

Skal få sendt innbydelsene i løpet av uka. alle sammen er pakket nå, unntatt tre... manglet noen strasshjerter og en av invitasjonene var trykket på begge sider.... :(

HERLIG VÆR UTE! DEILIG :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtale i kirka, jøss.. :overrasket: Vi fikk brev nettopp om at datoen var registrert og sånn, men det virka ikke som de hadde noen flere "planer" for oss.. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtale i kirka, jøss.. :overrasket: Vi fikk brev nettopp om at datoen var registrert og sånn, men det virka ikke som de hadde noen flere "planer" for oss.. :vetikke:

å.. det er et fellesmøte med begge prestene som er der oppe og alle brudeparene... blir visst kaffe og litt mat også..

(tar med meg glutenfrie skiver i veska..)

skal hente arket her og skrive ned programmet for dagen

- gjennomgang av vigselsritualet "hva er en kirkelig vielse"

- praktisk gjennomgang "hvor skal vi sitte" osv

- vi får høre eksempler på bryllupsmusikk

- valg av salmer

- den gode kommunikasjon

- orientering om samlivsgrupper

- papirer og formaliteter

enkel lunch og kaffe og prat rundt bordene

kommer også et ektepar som skal gi gode innspill til et godt samliv

:)

Du burde kanskje ringe kirkekontoret og høre,Mazzi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som et bra opplegg! :Nikke: Kanskje jeg tar en telefon til "vår" kirke og hører! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...