Zarabi Skrevet 15. september 2008 #101 Del Skrevet 15. september 2008 Misunner dere latsabber...Jeg sov lenge jeg å...helt til 07.45. heheh.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 15. september 2008 Forfatter #102 Del Skrevet 15. september 2008 Huff, har ikke gjort noe. Jeg har vært så lat og sliten i da! Prøver å komme meg opp og ut nå da. Skal i alle fall få plantet den stauda jeg fikk av mamma på lørdagen. Kanskje jeg går en tur også. Men i morgen da skal jeg gjøre masse altså. ;D Nå er jeg litt lei av å være lat. Det er deilig en halv dag eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 15. september 2008 Forfatter #103 Del Skrevet 15. september 2008 Jeg kom meg faktisk ut i stad! Herlige samboer la heller utenfor inngangen mens jeg plantet stauda, tok kantklipperen på utsiden av gjerdet (må jo se pent ut fra utsiden av hagen også, støvsugde bilen og la inn nyvaskede matter + ryddet den inni. Var deilig å komme seg ut litt, og spesielt å gjøre det fint utenfor. Nå har jeg sett topmodel og nå tenkte jeg å ta på nytt trekk på sengen. I morgen skal jeg være mye mer effektiv. Har også slengt ut noen bilder i bloggen av stua som har fått puff og lamper, spisebordet på kjøkkenet og noen utebilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarabi Skrevet 15. september 2008 #104 Del Skrevet 15. september 2008 Så bloggen din nå. Så utrolig flott det er blitt. Gleder meg til at er kommet i orden her hjemme også, selv om det tar altfor lang tid. Bare å stå på videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 15. september 2008 Forfatter #105 Del Skrevet 15. september 2008 Ting tar tid ja... For å si det sånn så legger jeg bare ut bilde av de fine stedene. ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarabi Skrevet 15. september 2008 #106 Del Skrevet 15. september 2008 hehehe.... Så bra Godt at det ikke er bare vår husstand som er sånn..hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 15. september 2008 Forfatter #107 Del Skrevet 15. september 2008 Huff, du skulle sett gjesterommet! Jeg rydder og rydder der men hele tiden så havner ting der som vi ikke har fått noen plass til og som jeg ikke aner hvor vi skal ha osv... Og vi har jo bare fått opp ett bilde i hele huset og slikt, så jeg syntes det er litt kaldt enda liksom. Men det går jo heldigvis fremover og ikke bakover. Og det er jo det viktigste. Du skulle jo nesten lagd deg en blogg og lagt ut bilder du også. ;D Nå må jeg snart komme meg opp av sofaen igjen og ta på rent sengetrekk på den senga altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 15. september 2008 #108 Del Skrevet 15. september 2008 Jeg fikk en skikkelig stygg kommentar i bloggen min fra "anonym" Så jeg satte sånn begrensing på den igjen.. Dumme folk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarabi Skrevet 15. september 2008 #109 Del Skrevet 15. september 2008 Ja..burde kanskje det, men vi har ikke noe som er klart, ikke et bitte lite hjørne engang..hihi. Men kanskje jeg ordner meg en når vi begynner å få inn litt møbler og vi ikke bor i pappesker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 15. september 2008 Forfatter #110 Del Skrevet 15. september 2008 Det må du gjøre Zarabi! Er så gøy å se hvordan andre har det! Marihan: Virkelig? Så utrolig dårlig!! Kan jeg få spørre hva det stod? Er så nysgjerrig vet du. Skjønner at du lot den bli privat igjen da... Nå har sengen fått nytt trekk og jeg og samboer spiser snitter vi fikk av moren til samboer og ser på "man against nature" på discovery. I morgen skal jeg være effektiv altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 16. september 2008 #111 Del Skrevet 16. september 2008 Det var et sextilbud, hehe.. Egentlig litt komisk, men samtidig skikkelig teit. Gidder ikke ha en åpen blogg når jeg får sånne kommentarer.. Ha en fin dag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 16. september 2008 Forfatter #112 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Såppass! Det var litt drøyt syntes jeg. Skjønner at du stengte den igjen da! Du får bare le av det og ta det som en kompliment. Nå er jeg oppe og hopper igjen og planene for dagen ser ca slik ut: - Re seng - Ta vitmaniner - Shine kjøkken - Shine stue - Støvsuge i alle rom - Rydde 30 min på kontor - Legge på plass rent tøy - Vaske ny maskin - TRENE - Kanskje litt hagearbeid Endret 16. september 2008 av Miss Ariel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 16. september 2008 Forfatter #113 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Har begynt å se på serien "Big bang theory". Noen andre som har sett den? Syntes den er helt herlig! Må si at jeg har en liten forkjærlighet for nerder, men disse blir nok i det meste laget. Denne serien skal jeg kose meg med resten av høsten! :hjerte: Egentlig så syntes jeg høsten er den koseligste årstiden. Her er noe av det jeg elsker med høsten akkurat nå: - Drikke varm te. - Tenne stearinlys inne. - Krølle seg sammen i sofaen under pleddet og lese gode bøker. - Gå lange turer i frisk høstluft! - Knaske modne cherrytomater fra hagen (smaker dobbelt så godt som de i butikken) - Ta på seg vanter og skjerf når man skal ut. <3 - Pynte ute med lyng og gresskar. - Gjøre hagearbeid slik at man vet at det kommer til å bli helt nydelig når våren kommer. - Kose seg inne med høstens tvserier. Nå har jeg spist lunsj og tittet episode 2 av big bang theory på pcn, og nå skal jeg kle på meg skjerf og vanter og gå tur til vannet og skogen like ved. Skal prøve å gå i minst en time slik at jeg får litt trim. Har så lyst til å få en rutine på at jeg skal gå hver dag. Vil i alle fall få til å gjøre det mange ganger i uken til å begynne med. Endret 16. september 2008 av Miss Ariel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLuna Skrevet 16. september 2008 #114 Del Skrevet 16. september 2008 Har begynt å se på serien "Big bang theory". Noen andre som har sett den? Syntes den er helt herlig! Må si at jeg har en liten forkjærlighet for nerder, men disse blir nok i det meste laget. Denne serien skal jeg kose meg med resten av høsten! Er det en serie som har begynt på tv nå? Hva handler den om? :hjerte: Egentlig så syntes jeg høsten er den koseligste årstiden. Her er noe av det jeg elsker med høsten akkurat nå: - Drikke varm te. - Tenne stearinlys inne. - Krølle seg sammen i sofaen under pleddet og lese gode bøker. - Gå lange turer i frisk høstluft! - Knaske modne cherrytomater fra hagen (smaker dobbelt så godt som de i butikken) - Ta på seg vanter og skjerf når man skal ut. <3 - Pynte ute med lyng og gresskar. - Gjøre hagearbeid slik at man vet at det kommer til å bli helt nydelig når våren kommer. - Kose seg inne med høstens tvserier. Ja, dette er koselige ting! Høsten er virkelig en fin årstid, selv om jeg også synes den er litt melankolsk fordi det er så lenge til sommeren. Men så lenge man kan gjøre det koselig inne og utnytte de mulighetene man har. Jeg gleder meg f.eks. til å dra på shopping en dag snart, og kjøpe tykke, gode cardigans, lue, vanter, skjerf og kanskje et par fine vinterstøvletter. Håper du hadde en fin tur! PS: Hvor ofte rydder og vasker du huset egentlig? Jeg synes du stadig støvsuger og vasker både her og der. Selv synes jeg det er nok med én gang i uken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLuna Skrevet 16. september 2008 #115 Del Skrevet 16. september 2008 He iFru Luna, og tusen takk for gratulasjon! Det er alltid koselig å bli kjent med nye her inne! Jeg elsker hagearbeid. Det er liksom så avslappende på en måte. Jeg glemmer i alle fall alle problemer når jeg planter og ordner. Hvor lenge har du igjen på studiene da? Hva studerer du foresten? Medisin? Det er foresten litt artig at vi akkurat har begynt på samme bok! Glemte visst å svare på dette. Jeg studerer medisin ja, og har litt under halvveis igjen. Nå for tiden er jeg på utveksling, som du kanskje har skjønt av dagboken min Ja, artig at vi har begynt på samme bok! Jeg har ikke fått lest så mye ennå dessverre, må nesten prioritere pensumlesing, og når jeg legger meg er så trøtt at jeg ikke rekker å lese noe før jeg sovner Men håper å kunne sette av noen timer en kveld snart til å komme ordentlig inn i den - kanskje en stormfull og regnfull høstkveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarabi Skrevet 16. september 2008 #116 Del Skrevet 16. september 2008 For en herlig høstliste du har skrevet. Jeg pleier ikke å være så glad i høsten, kan ha noe ed de to årene jeg hadde i tr.heim. Regn og MYYYE vind hver dag. Litt bedre her på Østlandet. Tror jeg skal prøve å gjennomføre tingene dine på listen, kasnkje de er med på å gjøre høsttilværelsen min litt bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 16. september 2008 #117 Del Skrevet 16. september 2008 Ja, det var en kjempefin høstliste du hadde skrevet Har faktisk tent lys i leiligheten nå, og koser på under et pledd på sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 17. september 2008 Forfatter #118 Del Skrevet 17. september 2008 LaLuna: Slenger ut en Link jeg. Den er i alle fall helt herlig! Jeg vasker ikke så ofte altså! Nå jeg skriver "skine kjøkken" og shine stue" så er bare det rutinen på at jeg rydder der og vasker over kjøkkenbord/kjøkkenbenker og stuebord i stua. Så det er ikke så fancy som det høres ut som. Som regel så vasker jeg en gang i uken (noen ganger går det brått lenger tid også), men det hender jeg støvsuger to ganger i løpet av en uke. Det er rett og slett fordi at vi har helt feil farge på gulvene her slik at alt av støv og slik syntes med en gang. I tillegg så har vi en langhåret katt som drar med seg alt mulig bøss inn i huset. Zarabi: Høsten erl iksom litt trist, men jeg syntes de tingene på listen gjør den så koselig. Og det er jo så pent ute, når det ikke regner og blåser da. Marihan: Det gjorde jeg også i går! Pledd og lys og et glass vin faktisk. ;D Helt herlig! :hjerte: Jeg gikk en helt herlig tur i går! Gikk i en time og 15 minutter og er veldig fornøyd med det. Ble faktisk litt sliten (dårlig form ja). Skal som sagt prøve å gå masse tur i høst for å få mer energi og nyte høsten mer. Så får vel prøve å få det til i dag også. Nå skal jeg lage meg omelett med skinke i også skal jeg ta meg en dusj. Siden det er herlig vær i dag skal jeg komme meg ut i hagen etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 17. september 2008 Forfatter #119 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) For en lat morgen dette har vært! Det er litt deilig også da. Men jeg merker at jeg gleder meg til å begynne å jobbe fullt. Men som sagt; jeg må jo bare nyte denne tiden fullt ut. Planer fremover: Onsdag: Hagearbeid, gå tur. Torsdag: Bake Fredag: Lørdag: Jobbe Søndag: Mamma, pappa og mormor kommer på besøk <3 Mandag: Får besøk av en god veninne jeg desverre ikke har hatt så mye kontakt med de siste årene. Gleder meg masse! Hun skal komme og se hvordan jeg har det og kanskje vi kan spise noe godt, og så skal vi på shopping! Herlig Som dere ser så har jeg ikke så mange planer, men det dukker alltids opp noe. Men etter den helgen jeg hadde sist skal det bli herlig med en litt roligere helg også. Kanskje vi kan dra på kino eller at jeg kan finne på noe sammen med søsteren min? Har også avtalt at en jente jeg har blitt kjent med via jobben skal komme på besøk en dag. Endret 17. september 2008 av Miss Ariel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 17. september 2008 Forfatter #120 Del Skrevet 17. september 2008 En høstdag uten te, er en dårlig dag. Disse er mine favoritter akkurat nå: - Twinings grønn te med sitron. - Twinings organic tea. - Honningte i løsvekt fra biehuset på Hadeland glassverk (fantastisk god!) - Earl Grey løsvektste med kornblomst fra kremmerhuset. Den er helt super med en lime eller sitronskive oppi. - En løsvektste fra kina som jeg ikke aner hva er (alt står på kinesisk). Men den er i alle fall svart. - Nypete i pyramidepose (blir rett og slett ALDRI lei av denne). - Helt vanlig earl grey og alle disse english breakfast osv... er også veldig gode. Pleier å kjøpe en pakke med litt blandet oppi. Jeg har mer i skapet, men dette er favorittene. Til å være teelsker har jeg nok ikke det kuleste utvalget, men jeg skal følge Cinzano Asti sine tips så fort jeg kommer meg til en litt mer spennende butikk enn matbutikken. ;D Jeg bruker foresten aldri sukker i teen med jeg pleier å ha oppi lime og sitronskiver samt noen ganger honning. Hva har dere oppe i teen deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå