Gå til innhold

Mitt liv, mine drømmer.

Midna

Anbefalte innlegg

Det høres kjempegodt ut Cinzano!! Skulle bare ønske jeg hadde den salaten altså... Får samboer til å stoppe på vei hjem fra jobb. ;D

Har fremdeles ikke kommet meg opp fra sofaen, men nå SKAL jeg. Noe må jeg da få gjort. Blir gal av å bare sitte her. Det var mye morsommere å være syk når man var liten og man kunne få fri fra skolen og en mor som dullet med seg! ;D

Endret av Miss Ariel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har ikke meldt oss inn allikevel. Rett og slett fordi at vi får trene gratis fra 1. oktober pga at treningssenteret ligger i samme bygg som hotellet og de samarbeider på forskjellige områder. Hotellet har fått til en avtale om at hotellet skal gi treningsseneteret noen goder mot at vi som jobber der får trene gratis. Helt super ordning! Men det skjer altså ikke før 1 oktober. Så da bestemte vi oss for å vente til neste måned. :) Men vi har gratis tilgang til badeland også så vi tenkte å benytte oss av det så lenge. Nå er to av oss syke, så det er satt på vent til neste uke. ;D

Herlige samboer kom hjem med kyllingvinger! Det passet meg perfekt. Nå føler jeg meg litt bedre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir det mye klaging, men jeg føler meg jo ikke noe bedre i dag heller! Nå blir jeg virkelig sur. Håper det hjelper med en dusj og litt mat i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter fremdeles i sofaen. Nå begynner jeg virkelig å kjede meg! Gikk litt oppover i stad og da fikk jeg redd opp sengen og ryddet kjøkkenet. Men ettter det gikk det bare nedover. :P

Snille samboer lagde middag når han kom hjem fra jobb, og nå er han på trening, så er litt ensom her jeg sitter. ;D Men han blir i alle fall ikke smittet! Følker meg litt bedre nå så håper det kan fortsette sånn nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som det tordner! Det tordnet så høyt at tingene inne i husetbegynte å riste! Og nå regner det som bare det! Litt herlig også egentlig. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som det tordner! Det tordnet så høyt at tingene inne i husetbegynte å riste! Og nå regner det som bare det! Litt herlig også egentlig. ;D

Er koselig å være inne under et pledd når det regner som verst ute. Regner godt her også, så koser meg på sofaen med greaseskolen :)

Håper du blir frisk snart, god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zarabi: Godt å høre du er frisk igjen nå da! Hvor lenge varte det på deg?

Marihan: Det er herlig med sånt høstvær. :) Men i går tordnet det sånn at jeg hoppet i sofaen hver gang det braket løs, så da ble det å dra ut alle tv-kontakter. ;D

Jeg var nødt til å ringe sjefen å si at jeg ikke kom på jobb i dag. Var fast bestemt på å klare det, men bare å gå opp og ned trappen gjør meg sliten. Hodet er vondt (så det er kjempedumt av meg å sitte forran pcn, men kjeder man seg så kjeder man seg). Jeg skal i alle fall gjøre alt jeg kan for å komme meg på jobb i morgen! Nå har jeg sittet så mye hjemme denne uken at bare det å komme seg på jobb høres helt uoverkommelig ut. Men jegvet jo at når jeg er frisk så føles det helt annerledes ut, for da føler jeg meg jo BRA!

-----

Må bare nevne at DELL har utrolig god kundeservice! For to dager siden så tok laderen til pcn kvelden. Samboer ringte dell i går og forklarte hva som hadde skjedd, og klokken halv ti i dag stod et bud med ny lader på døren, helt gratis. Må si jeg er fornøyd!

Planer for dagen er å prøve å være flink til å spise regelmessig, orke å lage middag og kanskje gjøre litt enkelt husarbeid som jeg ikke blir så veldig sliten av. Føler at jeg bør bevege meg litt også. Nå skulle jeg virkelig ønske jeg drev med noe håndarbeid! Men jeg har jo ingen ting her... (og ikke kan jeg noe heller). Jeg kunne lagd smykker, men det ligger vist hjemme hos mamma og pappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt sikker på at en har skrevet om samboeren min her inne... Ikke ille for min del, men allikevel. På en måte er det bare latterlig, på en annen måte litt trist. :briller:

Det er i alle fall utrolig hva man finner ut når man er syk og sitter her -litt- for mye!

Endret av Miss Ariel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dettehar jeg lyst til å studere neste høst. Kunne vært spennende, og jeg har lyst til å lære mer økonomi, for å bygge på bachelorgraden min litt. :) Så vi får se! Jeg kan faktisk søkesom deltidsstudent, og det hadde jo vært perfekt! Selvom jeg da må begynne å pendle igjen...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt sikker på at en har skrevet om samboeren min her inne... Ikke ille for min del, men allikevel. På en måte er det bare latterlig, på en annen måte litt trist. :briller:

Det er i alle fall utrolig hva man finner ut når man er syk og sitter her -litt- for mye!

Hm, tror ikke jeg helt skjønner hva du mener nå... Har en annen bruker skrevet et innlegg om samboeren din? :klø:

Dettehar jeg lyst til å studere neste høst. Kunne vært spennende, og jeg har lyst til å lære mer økonomi, for å bygge på bachelorgraden min litt. :) Så vi får se! Jeg kan faktisk søkesom deltidsstudent, og det hadde jo vært perfekt! Selvom jeg da må begynne å pendle igjen...

Ja, det synes jeg du skal gjøre! :) Det er sikkert kjempelurt å bygge på bacheloren din med litt mer økonomi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lyst til å skrive så mye mer om det her i dagboken Marihan, men det stemmer at en annen bruker har skrevet noe om min samboer her ja. :popcorn:

Sytes studiet virkelig veldig interessant så tror jeg nesten må gjøre det. Angrer jo nesten på at jeg ikke studerte økonomi så...

Endret av Miss Ariel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingenting er bedre enn å ta på seg samboers gode varme hettegenser/jakke! Tror jeg skal slutte å gå i mine egne klær når jeg daffer rundt hjemme jeg! ;D

Nå skriver jeg altfor mye her inne, men sånn går det når man er syk. Men jeg er virkelig på bedringens vei og i morgen BLIR det jobb! Har faktisk lyst til å gå en tur i kveld. Det tar på å være inne i fire dager også... I dag er det en god og sunn wok til middag. Gleder meg. :) Endelig skal samboer få slippe å lage middag etter en slitsom dag på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente jeg var dårlig på søndag, jobbet halve dager mandag og tirsdag og var borte fra jobbe resten av uka. Jeg var noe sliten den helgen, men var på jobb mandag igjen...og da gleda jeg meg..hehe. Var så lei av å sitte hjemme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zarabi: Ja man blir litt lei av å sitte hjemme så lenge! Har bestemt meg for å gå på jobb i morgen da, håper det går greit. :)

I stad så støvsugde jeg! Det trengtes! Jeg skulle jo ha gjort det på mandag, så det var deilig å få gjort det. Wokmiddagen ble også god, og jeg og samboer og katten sovnet sammen etterpå. Litt koselig selvom jeg følte meg litt desorentert etterpå. Nå har samboer dratt på trening og jeg sitter her og skal rydde inn etter middagen som var for en stund siden...

Skal prøve å orke og gå en tur etterpå også. Hadde vært godt med en liten tur. Blir ikke en lang trimtur, bare en kortere klarne-hodet tur.

------

Til tirsdagen skal jeg og mamma på shoppingtur og da har jeg planer om å få kjøpt meg dette:

- Strykebrett

- Gardin til verandadør

- Forskjellige kurver til oppbevaring i kjøkkenskaper osv.

- Sånn greie til å forsyne seg av spaghetti med.

Også blir det en tur på plantasjen for å kjøpe litt lyng og slikt til å pynte med utenfor. Tenkte også å kjøpe noen krukker til å ha ute på salg. :)

Og så blir det sikkert noe mer. ;D

Endret av Miss Ariel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På morgenen i dag var jeg trøtt! Men da jeg først kom på jobb var det ganske deilig å jobbe! Det har forsåvidt gått i ett i dag, har hele tiden hatt noe å gjøre. Men det er liksom ikke noe stress. Dagen ble avsluttet ved at jeg og sjefen koblet opp dansemattene i et møterom som ikke skulle brukes i helgen slik at ungene som kommer får lekt seg. Også fikk jeg prøvd litt også. Var egentlig ganske gøy! Så håper jeg får sniket meg til litt leking i helgen. ;D I morgen skjer det MASSE på jobb, også er jeg alene fra 07-15. Det kan bli en utfordring. Jeg får bare krysse fingrene for at ikke alle møtene vil ha fikset tusen ting på en gang, hehe. Har printet ut tidsskjemaet på jobb og tatt det med meg hjem slik at jeg kan være forberedt. Jeg syntes ting går mer på skinner når jeg vet hva dagen brunger FØR jeg er på jobb og står midt oppe i det.

Det kuleste i dag var at sjefen gav meg en omvisning på det nye aktivitetssenteret som åpner snart. Det var helt utrolig! Det blir rett og slett et paradis for barna og lekne voksne med minigolf, skøytebane, 15 meters klatrevegg, laserworld, svææært lekeland (vet det e for små unger, men det så fantastiskt gøy ut), ballbinge, osv. Jeg skal uten tvil teste ut klatreveggen, og velværesenteret må også få et besøk når det er ferdig. Nå babler jeg mye, men jeg er veldig gira på dette. ;D

-------------

Nå har jeg vært og spist biffsnadder hos en kamerat av samboer og er hjemme igjen. Samboer har dratt på innebandykamp og jeg skal prøve og ikke sovne, men heller gjøre noe fornuftig.

Fornuftig:

- Støvsuge vaskerom

- Vaske mattene til bilen

- Henge på plass tørt tøy

- Male toppen av verandarekkverk (??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæ; da var augustlønnen fordelt på regningskonto, sparekonto, "studielånkonto" til nedbetalingen som begynner i februar og julekontoen. Feriekontoen fikk stå som den var denne måneden.

Æsj, fikk lite lønn i august. Gleder meg til jeg endelig får lønn for full stilling! Da må jeg jo strengt talt jobbe mer også men... ;D Det overlever jeg!

Nå er det full skjerpings og nå må jeg komme i gang med det jeg skal gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aktivitetssenteret hørtes kjempemorsomt ut! Er det for alle som bor på hotellet eller?

Du er veldig flink til å spare :) Jeg sparer også så mye jeg kan hver måned, liker å "se" på sparekontoen min at det er masse penger der. Hehe, det hørtes kanskje fryktelig dumt ut, men jeg liker så godt å vite at det står penger der :) Men gruer meg til jeg må begynne å betale på studielånet.. Hvor mye i mnd skal du betale? Kan man bestemme det selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...