Gjest Trulselinemor Skrevet 22. august 2008 #1 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Da er de snart i gang igjen, for 10 gang. 71 grader nord Endret 8. desember 2008 av Arwen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 27. august 2008 #2 Del Skrevet 27. august 2008 Her er bilde av de som skal være med i år: Bildene av 71 grader nord deltakerne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 27. august 2008 #3 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 28. august 2008 #4 Del Skrevet 28. august 2008 Virker som om gjennomsnittsalderen er høyere i år. Kanskje ikke rart siden de skryter av at det blir tøffere enn noensinne. Skal bli gøy å se på :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abraxas Skrevet 28. august 2008 #5 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) .... Endret 10. mai 2010 av Abraxas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipanpiken Skrevet 29. august 2008 #6 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Håper de har forandret reglene litt slik at det ikke er like lett å rotte seg sammen mot de sterkeste (og ofte i mine øyne også de mest verdige) og få dem ut tidlig ut av spillet. Endret 29. august 2008 av Maddemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 1. september 2008 #7 Del Skrevet 1. september 2008 Hva var greia med de 3 folka de samla som skulle være glade i å bade?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrissy82 Skrevet 1. september 2008 #8 Del Skrevet 1. september 2008 Gøy at de er i gang med en ny sesong.. kommer nok til å følge med hver mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miel Skrevet 2. september 2008 #9 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Hva var greia med de 3 folka de samla som skulle være glade i å bade?? De var jo med i første del av frikortkonkurransen, der hvor de måtte ta seg over vannet på de flytesakene. Ellers merker jeg at jeg ikke er helt lei av 71° Nord ennå; men jeg håper de har rett i at det blir tøffere i år. Forrige runde synes jeg nemlig ble litt vel "enkel", de fikk jo så mye mat hver gang, og det var vel en god del av oppdragene som hadde veldig lange tidsfrister, eller ingen frist i det hele tatt. Også virket det ikke like konkurransepreget som tidligere, kanskje fordi de ble delt inn i såpass små grupper fra starten av, og det ikke var noen som ble stemt ut før etter fire episoder. Jeg savner litt det gamle konseptet hvor de måtte bruke pengene de "vant" for hvert oppdrag til å skaffe seg det de trengte av mat osv... Synes det var litt morsomt at utstyret de skulle bruke i går var felles da, slik at første lag kunne velge om de skulle være snille eller skikkelig kjipe. Jeg hadde blitt dritforbannet selv hvis det var jeg som kom der som nummer to, men det blir jo artigere tv av det. Endret 2. september 2008 av Miel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
øyenstikker Skrevet 2. september 2008 #10 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg må si jeg er le av 71 garder nord nå. Hittil har det jo vert nesten det samme hver sesong, bare forskjellig kær på deltakerene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 3. september 2008 #11 Del Skrevet 3. september 2008 Noen som vet om, og evt. når det går i reprise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 4. september 2008 #12 Del Skrevet 4. september 2008 Noen som vet om, og evt. når det går i reprise? kl.11.10 på søndag (tvn) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 4. september 2008 #13 Del Skrevet 4. september 2008 Må slenge meg på her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 8. september 2008 #14 Del Skrevet 8. september 2008 Hva synes dere etter første episode? Jeg synes Linn (hun som ble merket), klaget veldig mye. Ble ikke overrasket at hun ble merket. Gleder meg til hver mandag framover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2008 #15 Del Skrevet 8. september 2008 Det er helt utrolig at man etter å ha vært så heldig å få sjansen til å delta i et så spennende program, starter klagingen og sytingen allerede under første oppdrag. Ja, jeg snakker om Linn. For all del, TvNorge er nok flinke til å klippe og redigere slik at det virker som hun syter hele tiden. Og det er definitivt ikke så mye å gjøre med sjøsyke når man først får det. Men å klage allerede under den lille gåturen på begynnelsen første oppdrag!? De viste altså ikke selve klagingen, men de viste at gutten på jentelaget spurte henne hvordan det gikk med føttene hennes. Ellers håper jeg en av de flinke, sterke deltakerne vinner i år. Satser på at det ikke blir så mange sammensvergelser av de svakeste. En verdig vinner i mine øyne er en som takler de ulike øvelsene, ofrer seg selv for de andre, er sympatisk. Forøvrig har jeg en mistanke om at både Katinka (siviløkonomen) og han godt voksne læreren kan bli litt irriterende etterhvert. Begge virker litt sjefete! 71 grader nord er det beste realityprogrammet! Og Tom Stiansen er helt KNALL som programleder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 8. september 2008 #16 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg heier på PK (han voksne læreren) Har hatt han på skolen og han er en av favorittlærerene mine men kan godt være han er irriterende på tv likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hoegbakk Skrevet 8. september 2008 #17 Del Skrevet 8. september 2008 Hva i allle dager gjør Linn i 71 grader Nord???? Har hun ikke fått med seg hva konseptet går ut på før hun søkte om å være med i programmet?? Makan til sytekjerring skal man lete lenge etter. Sånne kan man bare ikke ha med seg på et team! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2008 #18 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg heier på PK (han voksne læreren) Har hatt han på skolen og han er en av favorittlærerene mine men kan godt være han er irriterende på tv likevel Jeg er gjesten som skrev over, og nå har jeg ombestemt meg! Per Kristen virker som en snill, sympatisk, dyktig og blid mann! Favoritten min tror jeg nesten. Ellers er det mye hyggelige folk på guttelaget altså! Linn oppfører seg som en trassen 5-åring. Pinlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abraxas Skrevet 8. september 2008 #19 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) .... Endret 10. mai 2010 av Abraxas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nilse Skrevet 8. september 2008 #20 Del Skrevet 8. september 2008 Noen sier her at det er de samme folka med i 71 hvert år, men bare andre klær. Det er jeg IKKE enig i. Mange ulike typer der, men det vil jo alltid være noen veldig tøffe og noen veldig pysete (Linn i år forresten), noen dominerende og noen sier ikke så mye. Slik må det vel nesten være. TV-selskapet plukker alltid ut en gjeng som varierer litt innad med hensyn på styrke, ferdigheter osv. Får håpe at folk over 40 ikke blir stemt hjem med en eneste gang denne gang, slik som det alltid har vært både i Farmen og 71 grader nord. I år vil jeg se Per Kristen i finalen. Lugn og reflektert type som har vært ute en vinterdag før. Kunnskapsrik men fremstår ikke som lærertype synes jeg. Ikke mye hyling fra den karen da han skar opp halve fingeren sin, eller under "symøtet" med legen etterpå. Tror han kan gi både de andre gutta og jentene kamp i finalen til tross for fylte 52. Heia PK! Litt tidlig å vurdere dem enda men Rita er knallsterk og helt klart finaletype. Også han som vant frikortet i dag. Inge?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå