Gå til innhold

Kaos


Knøttet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for alle lykkeønskninger, alle sammen! :klem::klemmer:

Dåpen gikk kjempefint, og dåpsbarnet sjarmerte alle sammen :biggrin::hjerter_rundt:

Var godt med noen dager hos svigers, selv om det ble mye folk og styr to av dagene. Ble skikkelig sliten, det tar på å bo 7 personer i et hus i noen dager, og ha dåp med 17 mennesker -puh!

Dåpskjolen mamma hadde sydd var kjempefin, S ble så fin i den atte :biggrin: Han var rolig hele tiden i kirken, utenom når presten skulle ha vann over hodet hans, da hylte han :fnise: Og jeg var så flink å lage dobbeltknute på lua, så jeg fiklet endel med å få opp den når jeg stod oppe med presten :sjenert:

Han fikk utrolig mye fint til dåpen, fikk nesten ikke med alt hjem igjen :overrasket:

S er en drøm å reise med, han sov for det meste på flyet, og når han ikke sov så var han blid og fornøyd og bare satt og kikket rundt seg, nysgjerrige lille gutten vår :hjerte:

Er blitt forkjølet jeg :( Har vært grumsete og vond i halsen i noen dager, så jeg spiste "Vekk i morgen" i hele går og i dag, og nå er jeg slapp også. Dvs mer slapp enn vanlig :( Dessuten merker jeg at jeg får kvelningsfornemmelser av å ha noe mot halsen, slik jeg fikk når jeg var gravid. Urk

Veldig sliten om dagen igjen nå, håper det går over når jeg får slappet av noen dager til, før mannen må på jobb igjen...

På en måte gleder jeg meg til S blir større, slik at han kan si fra hva som plager han, og ikke bare gråte... Men på en annen side så vet jeg at jeg kommer til å savne denne tida når han er så liten... *sukk* Aldri fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig å lese at dåpen gikk bra. Ikke bra at du er blitt forkjølet da, mange som er det om dagen her i byen.

Ha en fin helg, og håper du får litt overskudd igjen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en måte gleder jeg meg til S blir større, slik at han kan si fra hva som plager han, og ikke bare gråte... Men på en annen side så vet jeg at jeg kommer til å savne denne tida når han er så liten... *sukk* Aldri fornøyd!

Kjenner følelsen :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner den følelsen jeg også..

Det også det å kunne forklare ting. Hvorfor gjør jeg dette osv osv... :sjenert:

Godt at dåpen gikk så fint og koselig med masse fine gaver.

God bedring :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vell overstått dåp, godt det gikk så bra!! :roser:

God bedring! :hug:

Takk :)

:klemmer:

God bedring :klemmer: Virker som "alle" blir forkjøla nå. Men så er det vel høysesong for det akkurat nå ;)

Takk :)

Ja,er vel typisk å bli forkjølet nå...

:klem:

Så koselig å lese at dåpen gikk bra. Ikke bra at du er blitt forkjølet da, mange som er det om dagen her i byen.

Ha en fin helg, og håper du får litt overskudd igjen :klemmer:

Jepp, typisk forkjølelsessesong

:klem:

Velkommen tilbake og god bedring :klemmer:

takk :klemmer:

God bedring. Håper forkjølelsen forsvinner fort :klemmer:

Takk :klem:

Kjenner følelsen :sjenert:

:klem:

"godt" jeg ikke er alene...

:klemmer:

Gratulerer med vel overstått dåp! Høres ut som det var en flott dag :)

God bedring - det suger å være forkjøla! :klem:

Takk. Var en kjempefin dag, men ble veldig sliten av alt styret og masse besøk, og det ble S også

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ønsker deg godbedring :)

takk :)

Kjenner den følelsen jeg også..

Det også det å kunne forklare ting. Hvorfor gjør jeg dette osv osv... :sjenert:

Godt at dåpen gikk så fint og koselig med masse fine gaver.

God bedring :klemmer:

Mhm... "godt" å ikke være alene om det...

:klem:

Håper dere har det bra :sjenert:

*savner Knøttet*

:hug:

Joda, det går bra- men sliiiten...

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er drittlei av jobben til mannen... Det er for lenge å være hjemme alene med S fra halv ti til halv åtte *sukk* :kjefte::frustrert: Så klart det er herlig med de fridagene vi har sammen pga han jobber så lenge hver dag, men skulle så gjerne ønske at han hadde "normale" arbeidstider :(

Akkurat nå gleder jeg meg til S blir eldre, alt det nye han etterhvert begynner med og at han kan kommunisere bedre og forhåpentligvis gråter mindre. Han gråter vel egentlig ganske lite, de gangene han gråter er det som regel fordi han er trøtt eller sulten, eller når han spiser, men det er så frustrerende når han ikke roer seg og jeg er sliten... Føler meg som verdens verste mor til tider, når jeg ikke takler at babyen min gråter... Tror jeg har vært naiv i forhold til hvor tungt og slitsomt det er med spedbarn, og egoistisk... jeg vil ha litt tid til meg selv, tid til å gjøre det jeg vil også *sukk*.

Ja ja, nå er det natta her. Må prøve å legge meg i rimelig tid for å få mest mulig søvn :goodbye: :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å stå opp til faste tider og legge oss til faste tider fremover, er nok lurt med rutiner både for oss og for S. Nå er hverken mannen eller jeg noen morgendyr, så lurer på hvordan det skal gå når jeg blir trøtt utover dagen :sjenert:

Akkurat nå er S på trilletur med omsorgsarbeideren på helsestasjonen, så jeg har litt tid for meg selv- herlig :)

Han er så skjønn for tida, smiler mye og stort og "prater" mye. Han kommer med lange lyder når han prater, vil virkelig fortelle oss noe tror jeg :fnise: Lurer på hva det er han vil si ;)

Vi må kjøpe oss panelovner og varmelist til stua nå når det blir vinter, for å få jevn temperatur til S. Det blir så kaldt her om vinteren, og før har vi brukt en varmesøyle (en slags vifteovn) som fungerer kjempefint, men det blir jo ikke noe jevn temperatur.

Tok en test på facebook isted, om ord og uttrykk fra hjemstedet mitt. Jeg måtte gjette på endel uttrykk... :ler: Trodde jeg kunne min egen dialekt, jo! :fnise:

Mannen er fra østlandet, og det er mange ord og uttrykk han ikke forstår på min dialekt, så det er alltid morsomt når foreldrene mine eller besteforeldrene mine sier noe han ikke forstår :fnise: Nå skal det sies at det er mye rare ord og uttrykk på dialekten min da... f.eks: bakels, åme, snekje (vet ikke hvordan det skrives) Noen som vet hva det betyr? :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke peiling på hva de ordene betyr, nei :ler:

Lurt å ha jevn, god varme til vinteren når S skal krabbe overalt :Nikke:

"Prating" er koselig ja :) Blir vel bare mer og mer av det framover!

Ha en fortsatt fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...