Gå til innhold

Kaos


Knøttet

Anbefalte innlegg

For en koselig lege du har da! Jøss, snakk om å bry seg om pasientene. Sånn skulle alle leger vært. :)

Man må ikke ha fått igjen mensen for å begynne på hormonprevensjon. Man får jo som regel eggeløsning før mensen, og da er det litt dumt om man ikke har begynt med prevensjon ;)

Ha en fin dag Knøttet og S :klemmer:

Jepp, er veldig fornøyd med legen min! Eneste som er dumt er at etter i sommer er det alltid opptatt når jeg ringer, og når jeg først kommer gjennom så er det lang kø, slik var det ikke før...

Ah, så greit da!

En fin dag ønskes til deg og T også :klem:

Hei!

Så gøy å se bilder av deg/dere på FB, se hvordan du ser ut liksom :fnise:

Er ikke noe hindring å begynne med hormonprevensjon selv om du ikke har fått mensen tilbake. Satte inn hormonspiral på mandag jeg :sjenert:

Håper forberedelsene til dåpen går bra :tommelopp:

Var det nå på søndag dere skal ha dåp sa du?? I allefall, masse lykke til!!

:hug:

Hehe, ja morsomt å se hvordan de man prater med ser ut ;)

Var det vondt å sette inn spiralen? Er litt pysete...

Er dåp på søndag ja :) Takk for det :)

:klem:

Hei snupp! Gleder meg til å trille lille S i dag jeg :klemmer:

:vinke:

Veldig snilt av deg å trille på han, godt du synes det er koselig da ;)

:klem:

Hei, hei!

Alt i rute til dåpen? :)

hei!

Vel... den er i hjembyen til mannen, så det er ikke jeg som styrer med det :rødme: Litt herlig det da... Det er svigermor som ordner opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Teite, teite migrene! Har jo ikke hatt migrene på fem år nå, men så plutselig dukket den opp igjen :kjefte: Jeg får som regel synsforstyrrelser (aura) før jeg får migrene, så slik sett er det jo litt greit å få en "advarsel" om at jeg nå får migrene snart, selv om de synsforstyrrelsene er veldig kjipe. Det har vært forskjellige fra gang til gang, men de som alltid er med er at jeg ikke greier å lese: når jeg ser på en setning så "faller" ordet lengst til høyre bort, det blir nesten som det er i en blindsone. Og så greier jeg ikke å konsentrere meg, må lese en setning tre-fire ganger før den gir mening. Blir jo litt bekymret jeg, siden jeg tidligere har mistet følelsen i armen, og det ikke føles som armen min hører med til resten av meg... Lenge siden det da, heldigvis, men blir jo nesten bekymret for at det er noe galt i hodet mitt, svulst, slag, blodpropp osv... *grøss*.

Heldigvis fikk jeg ikke så sinnsyk ille migrene som jeg har hatt tidligere, men den var ille nok i natt... Heldigvis er den borte nå, men jeg har fortsatt vondt i hodet om jeg anstrenger meg, slik jeg bruker å bli dagen etter jeg har hatt migrene det :( Heldigvis er jeg ikke så sterkt rammet, da jeg brukte å ha migrene for fem år tilbake så hadde jeg det heldigvis sjeldent. Tror jeg skal ta det opp med legen, selv om det sikkert ikke er så mye å gjøre...

Nå er S ute på trilletur med Flickan, og jeg har fått gjort litt husarbeid :biggrin:

Måtte vaske klær før vi drar til svigers på lørdag, og rydde litt på kjøkkenet siden det ser helt kaos ut der.

I morgen skal mannen bare jobbe to timer, og så er det helg! :biggrin:

Åh... Coca-cola light-reklame... nå fikk jeg lyst på Cola... :sjenert: Men jeg skal vente til i morgen, ikke bra med for mye Cola.

S har fått sin første dåpsgave: penger på fond :) Kjempefin gave, som forhåpentligvis øker i verdi med årene :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen!

Ikke vondt å sette inn spiral, kun litt ubehagelig nederst i magen. Nå har jo jeg hatt spiral inne før så jeg visste hvordan det var da ;)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det ville jeg også vært med på :nigo:

;) kom deg til bartebyen ;)

Huff, så kjedelig med migrene da! Vondt i hodet er jo helt forferdelig...

God bedring :klemmer:

Ja, er ikke noe godt... Heldigvis er det over for denne gang- håper det går minst fem år til neste gang også...

takk :):klem:

Lykke til med dåp i helga :klem:

Takk for det :klem:

Lykke til med dåp i helga. greit med svigermor som ordner opp :)

Takk for det :)

Ja, svigermor er virkelig ei som ordner opp ;)

Hei vennen!

Ikke vondt å sette inn spiral, kun litt ubehagelig nederst i magen. Nå har jo jeg hatt spiral inne før så jeg visste hvordan det var da ;)

:hug:

:vinke:

Godt det ikke er vondt, er som sagt litt pysete...

:klemmer:

Å, migrene er så utrolig kjipt! God bedring :klem:

Takk :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle kjøpe meg takeaway-mat i dag, men teite kinastedet var stengt :( Så da ble det Pizzabakeren-pizza istedet :biggrin: Nettopp spist, og nå er jeg sulten igjen :roll: Går vel bare en liten stund før maten får sunket så jeg blir mett, får jeg håpe.

Kjenner at jeg hadde migrene i natt, jeg har småvondt i hodet fortsatt, men på en helt annen måte. Heldigvis kjenner jeg lite til det utenom når jeg beveger meg, så jeg overlever dette, verre med migreneanfallet i natt :(

Kjenner at det er godt at mannen bare jobber to timer i morgen, for nå er jeg sliten og vil ha helg! Må vel pakke også i morgen, men det tar heldigvis ikke så lang tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååh, for en herlig lege!!!

..men så kjedelig med migrene....håper du er bedre igjen i dag! :blomst:

LYKKE TIL med dåp i helga!!! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...