Gå til innhold

Kaos


Knøttet

Anbefalte innlegg

I dag har jeg vært i Oslo, på Klinikk for alle. Etter å snakket med Øre-, nese- halsspesialist og tatt diverse undersøkelser fant de ikke ut hvorfor jeg er svimmel, det var ikke noe galt med meg. :roll: Han ville ha meg inn igjen neste gang jeg er svimmel. Hvis det blir som den gangen jeg var innlagt på sykehuset kan det jo bli spennende, reise i over en time for å ta flere undersøkelser og bli kvalm og mye mer svimmel- jippi! :sukk: Men jeg vil finne ut av den svimmelheten, så jeg må vel bare prøve... Er jo ikke så mye annet jeg vet om jeg som jeg kan gjøre. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag var det foreldrekafé på barnehagen til S. Alle barna hadde opptreden, og S sin gruppe sang og danset. Var en meget stolt mamma (pappa og mormor også) som så på da vesle knotten vår sang, danset og høyt og tydelig sa teksten til "Lille trille". :strix: Herlige gutten vår!

Nå er det påskeferie, håper på fint vær slik at vi får være mye ute og kose oss! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk jobbintervjuet? :)

Usj, fælt med den svimmelheta di, altså...håper du finner svar veldig snart, og får hjelp!

God påske! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

:vinke:

Er veldig lite aktiv for tida, men får hake deg inn på mine innlegg igjen.

håper alt er bra med dere.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk jobbintervjuet? :)

Usj, fælt med den svimmelheta di, altså...håper du finner svar veldig snart, og får hjelp!

God påske! :klemmer:

Det gikk greit, tror jeg. Var utrolig nervøs, hater virkelig jobbintervju... Har ikke hørt noe heller, så jeg fikk den nok ikke.

:klemmer:

:vinke:

Er veldig lite aktiv for tida, men får hake deg inn på mine innlegg igjen.

håper alt er bra med dere.

:klemmer:

Er ikke så aktiv jeg heller...

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hvordan går det her egentlig?

:klemmer:

Næsj, ikke noe nytt egentlig... Skal på to jobbintervju til uka, grugleder meg litt siden jeg vet at jeg er veldig dårlig til intervju: sjenert, kommer ikke på hva jeg skal si og har ikke selvtilliten til å vise hva jeg er god for. Den ene jobben føler jeg meg ikke engang kvalifisert til, så vi får se.

I dag har jeg og S vært alene hjemme hele dagen. Siden han har feber, hatt det siden fredag, så har vi vært inne i hele dag. En stor smule kjedelig, ja. Jeg har holdt på å gå på veggene et par ganger, må jeg innrømme. Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre mens jeg venter på at mannen kommer hjem. Han har vært og hjulpet søsteren sin å flytte i dag, så jeg tror ikke han kommer hjem med det første. Spørs om jeg tar meg en Cola og finner frem potetgull og smågodt fra i går... Ikke bra med Harry-tur, blir så mye usunt av sånt. Heldigvis (eller uheldigvis) er jeg gift med kakemonsteret, så godteri og kaker blir ikke akkurat liggende lenge her i huset. Ble ganske irritert på mannen da han allerede etter tre dager hadde spist opp 90% av sjokoladene mine, og det meste av det andre godteriet jeg kjøpte! :kjefte: Jaja, da blir det ikke så mye igjen til meg, og da legger jeg kanskje ikke på meg... :tunge1:

Spørs om jeg ringer legen i morgen, S har hatt feber siden fredag og i går var den oppe i 40,2. I dag har den vært 38,6 og 39,3. Siden det har vart helt siden fredag tror jeg jeg ringer om han fortsatt har feber i morgen. Mulig jeg er litt hysterisk, men jeg liker ikke at ungen min har feber. Heldigvis er allmenntilstanden hans veldig fin, ble faktisk overrasket over at han hadde så høy feber i går, siden han var i så fin form!

En god :klemmer: til alle dere søtinger som har vært innom her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på intervjuer :tommelopp:

Bare prøv å ikke vær altfor nervøs, og går det ikke veien så se på det som en nyttig erfaring :)

Får håpe S er i bedre form.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til på intervjuer :tommelopp:

Bare prøv å ikke vær altfor nervøs, og går det ikke veien så se på det som en nyttig erfaring :)

Får håpe S er i bedre form.

:hug:

Takk. :) Nesten slik at jeg begynner å bli vant til intervjuer nå, selv om jeg er supernervøs så har jeg iallfall blitt litt mer vant til det... S er frisk igjen, men en liten smule sur... :roll:

:klemmer:

Masse lykke til på intervjuer :)

:klemmer:

Takker. :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det regner, det regner! :danse::strix: Jeg vet ikke hvorfor, men jeg er så glad i regn. Blir i godt humør når det regner og koooooser meg. Nesten slik at jeg får lyst til å hente S fra barnehagen og ta han med ut og hoppe i sølepytter. :fniser:

Ellers ikke noe nytt her, bruker dagene på å søke jobber, sløve, kjede meg ihjel, sitte her, se tv, gjøre husarbeid og sikkert mer jeg ikke husker. Trenger virkelig en forandring nå kjenner jeg... Har veldig lyst til hjembyen min en tur, men har jo ikke råd til det. Mannen har så vidt begynt å jobbe innen psykiatrien, så det er iallfall et lyspunkt. Ringevikar og forhåpentligvis sommerjobb til å begynne med, vi får se. Det nytter jo ikke å søke jobber innen det han er utdannet som, han kommer til intervju og skal få tilbakemelding, men det drøyer de ut så lenge de kan... Det er vel tre uker siden han skulle få svar fra en jobb i Oslo, men han har ikke hørt noe som helst. Nå er stillingen lyst ut igjen, og ingen har sagt noe til de som var på andregangsintervju... :roll:

S er endelig frisk igjen, men siden han var så lenge borte fra barnehagen (fredag t.o.m tirsdag) så ble leveringen veldig trøblete igjen på onsdag, i går og i dag. I går hylgråt han da jeg dro, fikk veldig dårlig samvittighet da, men jeg vet jo at han blir godt tatt vare på og så leverer jeg han alltid til noen han kjenner når jeg går. I dag fikk de distrahert han med å hente noen lastebiler, da var det heeeeelt greit at jeg dro. ;) Ikke helt fornøyd med at jeg hentet han i går, det var visst pappaen som skulle... Bleieavvenningen går så som så for tida. Han er flink til å tisse på potte, enkelte dager tar han av seg bleia selv, går inn på badet, setter seg på potta og sier "mamma, du må ikke komme inn". :fnise: På onsdag tisset han til og med på do på barnehagen! Men det er nok ei god stund til han er bleiefri enda, for han har masse uhell når han går uten bleie. Kanskje han ikke merker at han må tisse før det er for sent? Bæsje på potta vil han ikke, han nekter plent. Sier bare fra etter at han har bæsjet i bleia...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjære Knøttet! Jeg trodde du ikke hadde skrevet i dagboka på evigheter, men så hadde den bare falt ut av mine innlegg! Jeg er så sløv, beklager :sjenert: Får skylde på langvarig ammetåke :gjeiper:

Men nå er jeg her og følger med igjen :)

Ønsker deg lykke til på jobbintervju, og krysser fingrene for at du og mannen får jobber dere trives i begge to :klemmer:

Tipper S var supersøt når han underholdt i barnehagen (jeg leste gjennom de siste sidene nå, nemlig), han høres ut som en storsjarmør.

Dotreninga går dårlig her også... Han var så flink lenge, men nå har det dabbet av :(

Mange :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

:klem:

Pottetrening går ikke så veldig bra her heller... Men det kommer vel...

Da er vi ikke alene da... Må jo ikke presse han heller, men synes det er vanskelig.

:klemmer:

Kjære Knøttet! Jeg trodde du ikke hadde skrevet i dagboka på evigheter, men så hadde den bare falt ut av mine innlegg! Jeg er så sløv, beklager :sjenert: Får skylde på langvarig ammetåke :gjeiper:

Men nå er jeg her og følger med igjen :)

Ønsker deg lykke til på jobbintervju, og krysser fingrene for at du og mannen får jobber dere trives i begge to :klemmer:

Tipper S var supersøt når han underholdt i barnehagen (jeg leste gjennom de siste sidene nå, nemlig), han høres ut som en storsjarmør.

Dotreninga går dårlig her også... Han var så flink lenge, men nå har det dabbet av :(

Mange :klemmer:

:vinke:

Du trenger ikke skylde på noe som helst, det går så fint atte. :)

Var noen stolte foreldre og besteforeldre da S underholdt i barnehagen, ja. ;) Morsomt at han og tre andre barn kom i avisa, S står forrest og synger. :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ikke noe nytt her. Skrev vel at mannen jobber ekstravakter innen psykiatrien? Trives, men litt rolige vakter, synes han. Selv kunne jeg godt ha en jobb med rolige vakter... Ingen jobb i sikte for meg, men har et intervju neste fredag. S er god og blid for tida, bare veldig bestemt, som han alltid har vært. :fnise:

Jeg begynner å miste troen på at vi noen gang får flere barn, og jeg orker ikke bry meg lengre heller... Har lyst til å snakke med mannen og høre hva han tror og mener, men det blir bare negativt og så krangler vi pga jobbsituasjonen og alt sammen og så blir alt dritt. :sukk: Han har sikkert rett, vi har ikke økonomi til å få en unge til. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, at det skal være så vanskelig da...

Godt mannen din får jobbet litt da. Men skjønner godt at rolige vakter kan være litt kjedelige. Men der er man vel ulike ;)

Det er vel litt både og... Får man et barn har man vel alltids råd til å få det. Man må jo bare. Men må vel si meg enig med han i at utgangspunktet ikke er det beste... Greit å ha fast jobb og best mulig utgangspunkt for foreldrepenger...

Dessuten må man jo være enige...

Det blir nok bra uansett tror jeg. Vi jenter har nok litt lett for å henge oss opp i at vi ikke vil ha mer enn så og så stor forskjell på ungene. Men ungene kan få et godt forhold uansett opp avstanden blir mer eller mindre enn man hadde tenkt.

Lykke til :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...