Aja Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #161 Del Skrevet 10. oktober 2008 Gratulerer med vel overstått eksamen Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aja Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #162 Del Skrevet 10. oktober 2008 Imorgen skal jeg og en venninne ut og være flinke Vi skal ut å trene litt i praksis på det vi studerer Så da blir det tidlig opp. Og imorgen kveld skal jeg ut med noen venner fra hestemiljøet og spise middag - det blir koselig! God helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siripiri Skrevet 10. oktober 2008 #163 Del Skrevet 10. oktober 2008 Aja! Gratulerer med overstått eksamen! Høres ut som en koselig kveld i kveld :rødme: Vil også ha Taco! Gooood Helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 10. oktober 2008 #164 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Gratulerer så mye med vel overstått eksamen!! Er hyggelig å ha deg tilbake Du får mase litt på din kjære om at det er viktig at han tar opp dette med lokalet på tomannshånd med sin mor - sånn bare for å vise sitt standpunkt! Blir spennende å høre fortsettelsen Hva studerer du forresten? (send evt pm hvis du vil være anonym ) GOD HELG - kos deg masse! Det har du fortjent! *edit: feil smiley Endret 10. oktober 2008 av TuttaV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. oktober 2008 #165 Del Skrevet 12. oktober 2008 Litt sent ute, men: Grattis med vel overstått eksamen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 12. oktober 2008 #166 Del Skrevet 12. oktober 2008 Takk for PM. Gratulerer med vel overstått eksamen! Håper du har hatt en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 14. oktober 2008 #167 Del Skrevet 14. oktober 2008 hei vennen innom med en håper du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 15. oktober 2008 #168 Del Skrevet 15. oktober 2008 Bedre seint enn aldri: Gratulerer med overstått eksamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aja Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #169 Del Skrevet 15. oktober 2008 Uff jeg har jo ikke vært her noe mer jo Det er nemlig det at jeg har kommet opp i en eksamen til Praktisk / muntlig om tre uker.. så nå er jeg like stressa igjen.. Også jobber jeg og leser og blir trøtt.. Og får ikke skrevet så mye her.. Men håper alle har det bra - og jeg kommer tilbake altså Jeg studerer forresten alt. behandling på dyr Akupunktur o.l Og mannen har nok en gang vært alene m moren sin,, men fikk visst ikke tid til å snakke om det .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLise Skrevet 16. oktober 2008 #170 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hørtes ut som en spennende utdannelse!!! Og sikkert masse masse å sette seg inn i. Skjønner jo det!! Men er du flink til å lese, så har du tid til en liten titt innom her også vet du. Dette ordner seg! 3 uker går jo fort! Ang Ajamannen... Du får bare la det ta litt tid.. Om du ikke har noe svar i januar 2009 så kan vi vel begge Men det er fryktelig irriterende!!!!!!!!!! Så om jeg selv holder ut så lenge får tiden vise. Kan ikke fatte det er så vanskelig å snakke med sin egen mor.. vi alle har vel forskjellige forhold til våre foreldre og ting blir kanskje litt anderledes når det gjelder mor og sønn?? Min svigermor er som sagt veldig spesiell, så jeg kan vel forstå at Loppemannen tar museskritt God lesning! Dette går bra!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 16. oktober 2008 #171 Del Skrevet 16. oktober 2008 Uff... kjipt å få en ekstra eksamen smelt i ansiktet... Vi skal nok en gang passe på at du ikke er her for mye vettu, slik at denne eksamenen også går bra! Hørtes ut som du studerer noe veldig spennende da!! Har du noe bakgrunn innenfor dyr fra før? veterinær? Du får mase litt på Ajamannen da! har nettopp mast på V-mannen om at han må prate med sin mor, så vi får se hvem som får det til først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 16. oktober 2008 #172 Del Skrevet 16. oktober 2008 Huff, kjedelig med en ekstra eksamen da. Masse lykke til! Studiene dine høres jo veldig spennende ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aja Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #173 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jepp, da er herved V mannen, LoppeLise mannen og Aja mannen påmeldt i den store konkurransen: Hvem tør å snakke med sin mor først Meget spennende Nei bortsett fra å være dyregal så har jeg ikke noe annen utdannelse fra før. Men jeg går nå 5 av 5 år (på deltid - tilsvarer bachelor), så gleder meg noe sinnsykt til våren når jeg endelig er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aja Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #174 Del Skrevet 16. oktober 2008 HER kan dere forresten se bilder av brudepar og drømme om den store dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 17. oktober 2008 #175 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jepp, da er herved V mannen, LoppeLise mannen og Aja mannen påmeldt i den store konkurransen: Hvem tør å snakke med sin mor først Meget spennende Nei bortsett fra å være dyregal så har jeg ikke noe annen utdannelse fra før. Men jeg går nå 5 av 5 år (på deltid - tilsvarer bachelor), så gleder meg noe sinnsykt til våren når jeg endelig er ferdig Dette blir spennende!! Får fortelle Vmannen at nå må han hvertfall snakke med sin mor, for nå er vi påmeldt i en konkurranse - han kommer ikke til å skjønne bæret! Kan skjønne at du gleder deg til å bli ferdig! Hva er det du jobber med ved siden av? HER kan dere forresten se bilder av brudepar og drømme om den store dagen Oooh! Masse fine! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 17. oktober 2008 #176 Del Skrevet 17. oktober 2008 HER kan dere forresten se bilder av brudepar og drømme om den store dagen Oi, der var det mye gøy å se på!! Takk for tipset!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 17. oktober 2008 #177 Del Skrevet 17. oktober 2008 goood helg vennen håper du får en fiiin høsthelg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 18. oktober 2008 #178 Del Skrevet 18. oktober 2008 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 21. oktober 2008 #179 Del Skrevet 21. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 24. oktober 2008 #180 Del Skrevet 24. oktober 2008 håper du ikke har vært her fordi du har vært flink til å studere! Kommer for å ønske deg god helg jeg! Min kjære har enda ikke snakket med sin mor (såvidt jeg vet hvertfall), hvordan er det med Ajamannen?! Spennende hvem som vinner denne konkurransen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå