Gå til innhold

Ajas Bryllupsdagbok


Aja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

men vi vil jo ha deg her Aja :jepp: men skjønner at du må lese, du kan lese litt såå komme tilbake til oss :kose:

Tusen takk for PM, stedet seg sååå nyyyydelig ut :rødme: ser ut som ett veldig romantisk sted for bryllupsfest :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes nesten jeg er for flink jeg :sjenert:

Men eksamensangsten har inntatt meg :dåne:

Takk for hilsener - og håper dere har det fint så lenge, skal komme å oppdatere meg snart :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stress, det går sikkert bra på eksamen! :jepp: Ihvertfall hvis du alltid leser når du ikke er her, for da leser du myyyye! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

godt du ikke er her nå :opplyser: men du kan svare meg senere... lurer nemlig på når denne eksamenen er?? Gidder ikke lete bakover akkurat nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har du vel lov til å være her? ;)

Håper det går bra med eksamenslesingen. Det går nok fint på eksamen skal du se! Lykke til. :)

Når det gjelder bryllupsfesten så høres det kjempekoselig ut å ha en litt mer uformell fest på sommerstedet. :jepp: (Tar gjerne imot bilde om du har tid til å sende.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler::ler::ler:

Jeg er så spent på hvordan svigermor tok din lille forespørsel om lån av "lokale".

Så nå må du komme innom en liten tur på en :kaffekopp: med oss damene her!

Lykke til (håper ikke det kom for sent :fnise: )

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jentene mine, så koselig med hilsener :klemmer:

Eksamen er ferig idag - og det gikk bra :jepp: Jippi :bolledeig:

Men nå er jeg utslitt, så oppdateringen får gjøres imorgen... Håper alle har det bra!

Og vet dere hva, jeg har bedt 'gubben' (hehe han er ikke så veldig gubbete av seg egentlig..) snakke med moren sin ... og de har vært flere ganger på tomanshånd - men så glemmer han å spørre ! Hvordan er det mulig ?? :scorpis: hehe

Jeg vil gjerne at han skal spørre på tomannshånd, slik at hun skjønner at han også vil - og slik at hun kan si sin ærlige mening...

Skikkelig vinn eller forsvinn situasjon :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at eksamen gikk bra! :hoppe: Tenker det er godt å være ferdig! Og endelig har du tid til å være her litt også! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Gratulerer med vel overstått eksamen!! :bolledeig:

Regner med det blir ekstra deilig at det er fredag kveld i dag?? :veslejenta:

(Jeg skal ihvertfall ha date med sofaen i kveld...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel overstått eksamen!!! :danser:

Ja hva er det med disse gubbene. Min halvdel skulle også ha snakket litt med sin mor, men gjør det aldri.. damen er jo litt spesiell, men det er jo hans mor..

Gubbene venter vel på det rette tidspunktet. Mens vi ville ha snakket om det med en gang. Og det er LITT irriterende må jeg si! Det hadde vært så godt om han tok tak i det med en gang og viste litt initiativ. Siden han er litt passiv på dette ellers.. Men men.. Jeg trøster meg med at vi fortsatt har over 1 år på oss :ler:

Nå er jo ikke dette snakk om noe så viktig som lokale.

Men så fort vi bicker 2009.. :opplyser::pisk::lur::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra at eksamen gikk bra! :hoppe: Tenker det er godt å være ferdig! Og endelig har du tid til å være her litt også! :hoppe:

Ja :hoppe: og Mazilla... jeg leste ikke hele tiden men jeg ikke var her altså... :sjenert: Menneh .. man blir litt trøttere av å lese har jeg funnet ut, så da går det ann å legge seg tidlig :ler:

Gratulerer med vel overstått eksamen!! :bolledeig:

Regner med det blir ekstra deilig at det er fredag kveld i dag?? :veslejenta:

(Jeg skal ihvertfall ha date med sofaen i kveld...)

Tusen takk!

Ååå den sofan så god ut... tror jeg har en date med den ikveld jeg også ja.. selv om en venninne lurte på om jeg ville være med på kino.., uff det var litt dumt av meg å si nei, men jeg er så sliten nå..

:veslejenta::kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt jeg! Noen ganger er det riktig å holde seg hjemme på sofaen og bare ta vare på seg selv! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel overstått eksamen!!! :danser:

Ja hva er det med disse gubbene. Min halvdel skulle også ha snakket litt med sin mor, men gjør det aldri.. damen er jo litt spesiell, men det er jo hans mor..

Gubbene venter vel på det rette tidspunktet. Mens vi ville ha snakket om det med en gang. Og det er LITT irriterende må jeg si! Det hadde vært så godt om han tok tak i det med en gang og viste litt initiativ. Siden han er litt passiv på dette ellers.. Men men.. Jeg trøster meg med at vi fortsatt har over 1 år på oss :ler:

Nå er jo ikke dette snakk om noe så viktig som lokale.

Men så fort vi bicker 2009.. :opplyser::pisk::lur::ler:

ÅÅ jeg kjenner meg såå igjen :dåne:

Men ja, tenk snart skal vi gifte oss 'neste år' Hjelp!

Blir nok litt :pisk: her også da ja :lur::ler:

:klemmer:

Gratulerer med overstått eksamen :hoppe: der er absolutt verdt å feire for :skaal:

I tillegg er det fredag, da :skaal: vi for det også :jepp:

Takk! :danse::skaal:

Snart skal jeg og kjæresten kose oss med :vin: og Taco :jepp:

Han slutter sent på jobb idag..

Men blir godt med en rolig kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...