Gå til innhold

Ajas Bryllupsdagbok


Aja

Anbefalte innlegg

Nå er jo ikke jeg helt kjent nedi områdene der, men jo lenger på landet det er jo billigere er det... :nike: Grendehus er jo kjekke også.... Da leier man huset med eller uten vaking dagen etter, så står man for kokk, servitører, bartendere, alkohol o.l selv:) Sånn gjør vi det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor har jeg ikke vært innom her før??! :bond:

Ja ja, nå har jeg lest hele boka di (som heldigvis ikke var så kjempelang foreløpig, for da hadde jeg nok kommet for sent på skolen idag! :fnise: )

Synes dere skal gå for sørlandsbryllup jeg! :jepp:

Kjempekoselig at du kom innom Mazilla :klemmer:

Nå er jo ikke jeg helt kjent nedi områdene der, men jo lenger på landet det er jo billigere er det... :nike: Grendehus er jo kjekke også.... Da leier man huset med eller uten vaking dagen etter, så står man for kokk, servitører, bartendere, alkohol o.l selv:) Sånn gjør vi det :)

Det dere begge skriver henger egentlig litt sammen. Hadde jo vært MYE billigere og ha det på sommerstedet / mer landlig...

Men vi hadde gentlig slått det litt fra oss pga datoen (som vi gjerne vil ha :yvonne: ) fordi vi må da antageligvis være ute pga plassmangel... Og det kan bli kaldt ..? ( med partytelt?)

(Og er dere klar over hvor stressa svigemor fasktisk kan bli ?? Hun kommer til å rive låven og skifte ut alle vinduene for 3. gang.. og hun kommer til å bestemme ALT :fnise:)

Ok, litt slemt mot min snille men PERFEKSJONISTISKE svigemor dette her da men :sjenert:

Hvordan ligger det ann med deres svigermødre? :ler:

Men mamma har faktisk drømt at jeg gifter meg der da.. og det hadde vært sååå romantisk....

Bilde av huset (litt dårlig og dårlig vær men..)

*tatt bort bilde*

Endret av Aja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huset (og omgivelsene) så jo helt fantastisk ut for å arrangere bryllup!!!! :rødme:

(så får svigermor bare skifte så mye vinduer hun bare vil, men bestemme alt kan hun glemme! ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min svigemor... Sier som Marzilla: Don't get me started on svigermor!!!

Det så ut som et flott sted å ha et sommer bryllup!!

Hva er det i låven da? Om hun vil rive den, kan dere ikke heller male og gjøre plass til å sitte der om det skulle være behov? Det hadde vært koselig!!

Litt av en jobb å vaske, male.. men så sjarmerende da!!! Lykter i taket, masse blomster...

Men har du en svigemor du kan snakke med, og diskutere sammen med- så kommer dere kanskje frem til en god løsning. Og så får din kjære, være flink å snakke med henne om at dette er deres dag, og at dere vil ta avgjørelsene selv!

Jeg forstår meg ikke på disse foreldrene som "tar over" hele bryllupet. Sånn MÅ du gjøre, de MÅ du be, de MÅ du ha + + Jeg hadde :kjefte::kjefte: .

Det er jo "vår" dag. Det viktigste er vel at de som gifter seg får den dagen de vil ha- ikke gjestene.

Avsporing dette.... :fnise:

Endret av LoppeLise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min svigermor er en sånn dame som legger seg altfor mye oppi alt, men hun har faktisk ikke sagt et kvekk om bryllupet bortsett fra å spørre hvilken dato det var.. :klø: Lurer på hvorfor jeg... men det kan være fordi at hun har lagt seg sånn borti de andre jentene til Ælen's brødre før... De ble så lei av alt at de har sagt grundig ifra til henne... kansje derfor hun lar oss være?? :vetikke: Og det faktum at vi ikke har laget barnebarn til henne enda gjør oss også ganske uintressange :fnise:

Hun renner ned dørene til de andre, men her orker hun ikke komme i fødslesdagselkap til noen av oss engang :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: Don't get me started on svigermor!!! :dåne:

:ler:

Joa..:ler: pliiis!

Huset (og omgivelsene) så jo helt fantastisk ut for å arrangere bryllup!!!! :rødme:

(så får svigermor bare skifte så mye vinduer hun bare vil, men bestemme alt kan hun glemme! ;))

Tusen takk... det er helt nydelig,men det er ikke plass til alle gjestene inne da som sagt..Også er det ikke oppvaskmaskin,og det er utedo :sjenert:

Det kan jo bli noen utfordringer... Særlig i september..

Svigemor er innerst inne grei, men hun vet alltid best ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min svigemor... Sier som Marzilla: Don't get me started on svigermor!!!

Det så ut som et flott sted å ha et sommer bryllup!!

Hva er det i låven da? Om hun vil rive den, kan dere ikke heller male og gjøre plass til å sitte der om det skulle være behov? Det hadde vært koselig!!

Litt av en jobb å vaske, male.. men så sjarmerende da!!! Lykter i taket, masse blomster...

Men har du en svigemor du kan snakke med, og diskutere sammen med- så kommer dere kanskje frem til en god løsning. Og så får din kjære, være flink å snakke med henne om at dette er deres dag, og at dere vil ta avgjørelsene selv!

Jeg forstår meg ikke på disse foreldrene som "tar over" hele bryllupet. Sånn MÅ du gjøre, de MÅ du be, de MÅ du ha + + Jeg hadde :kjefte::kjefte: .

Det er jo "vår" dag. Det viktigste er vel at de som gifter seg får den dagen de vil ha- ikke gjestene.

Avsporing dette.... :fnise:

I låven er det et gammelt fjøs,og vedbod + utedo :ler:

Kan tenke meg det er ganske mye arbeid hvis vi skulle hatt bryllup der - men det kunne blitt virkelig fint også ja *drømme*

Jeg syntes gubben min må snakke med moren sin om dette :fnise:

Men han er litt skeptisk - men skal prøve å overtale ham :Nikke:

Ellers er jeg helt enig LoppeLise,men hvis jeg velger og legge brylluppet 'inn på hennes teritorie' så er det kanskje å be om bråk :sjenert:

Eller kanskje jeg er urretferdig med henne nå?

(håper ikke hun driver å leser bryllupsdagbøker på kg forresten,man kan jo kjenne igjen huset... tar det vekk igjen nå jeg - men kan sende pm til de som evt vil se senere..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min svigermor er en sånn dame som legger seg altfor mye oppi alt, men hun har faktisk ikke sagt et kvekk om bryllupet bortsett fra å spørre hvilken dato det var.. :klø: Lurer på hvorfor jeg... men det kan være fordi at hun har lagt seg sånn borti de andre jentene til Ælen's brødre før... De ble så lei av alt at de har sagt grundig ifra til henne... kansje derfor hun lar oss være?? :vetikke: Og det faktum at vi ikke har laget barnebarn til henne enda gjør oss også ganske uintressange :fnise:

Hun renner ned dørene til de andre, men her orker hun ikke komme i fødslesdagselkap til noen av oss engang :roll:

Svigermødre altså! :roll:

:fnise:

Ja... de tenker bare på en ting :lur::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innom med en helge klem :klemmer:

det er ikke alle mødre som er særlig morsomme når det gjelder bryllup heller!! :sukk: noen ganger er svigermor veldig grei å ha syns jeg, når mor ikke bryr seg..

men det finnes måte å bry seg på da, ikke for mye og ikke for lite.. akkurat passe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innom med en helge klem :klemmer:

det er ikke alle mødre som er særlig morsomme når det gjelder bryllup heller!! :sukk: noen ganger er svigermor veldig grei å ha syns jeg, når mor ikke bryr seg..

men det finnes måte å bry seg på da, ikke for mye og ikke for lite.. akkurat passe :fnise:

Det har du helt rett i! Godt at man har noen som bryr seg :)

Nå har ikke vi snakket så mye om våre planer med "svigermor".

Min svigermor er ikke særlig grei å ha med å gjøre ellers. Heldigvis "ser" jeg og min sambo det samme, og mener/synes det samme- så dette er ikke noe vi krangler særlig over. Noen mødre (hun har bare sønner) takler ikke når det kommer jenter inn i bilde.. :sjenert:

Vi er inne i vårt 12 år sammen, så dette må hun bare akseptere :fnise::fnise:

Og så sporer jeg av igjen.. :ler:

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min svigermor har to sønner!! hun er så snill og god, stille og forsiktig. så redd for å blande seg for mye!! stakkars!! :fnise: men hun har blitt noe varmere den siste tiden, noe som betyr mye når jeg har en mor som overhodet ikke viser interesse :sukk: føler meg virkelig helt alene om dette, spes siden forloveren min er borte i 4 uker :trist: veldig glad jeg har dere her inne!

blir veldig ensomt å gjøre alt på egenhånd og ikke ha noen å prate med det om som bryr seg.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min svigermor har to sønner!! hun er så snill og god, stille og forsiktig. så redd for å blande seg for mye!! stakkars!! :fnise: men hun har blitt noe varmere den siste tiden, noe som betyr mye når jeg har en mor som overhodet ikke viser interesse :sukk: føler meg virkelig helt alene om dette, spes siden forloveren min er borte i 4 uker :trist: veldig glad jeg har dere her inne!

blir veldig ensomt å gjøre alt på egenhånd og ikke ha noen å prate med det om som bryr seg.. :sukk:

Huff så trist!! Hvorfor bryr ikke din mor seg da?? :klø: Jeg hadde litt den følelsen med mamma i begynnelsen også, men det viste seg å bare være at hun var redd for å blande seg. Etter at jeg fortalte henne at jeg ønsket å involvere henne er hun mye mer engasjert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke hvorfor hun er sånn.. er negativ når jeg tar det opp og spør henne om ting, spør aldri hvordan det går med planene og kommer med lite hyggelige bemerkninger :sukk::trist:

blir veldig ensomt og trist når det er sånn.. blir bare lei meg så snakker ikke om det med henne, gjør veldig vondt.. men kan jo ikke tvinge henne å være interessert!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

vet ikke hvorfor hun er sånn.. er negativ når jeg tar det opp og spør henne om ting, spør aldri hvordan det går med planene og kommer med lite hyggelige bemerkninger :sukk::trist:

blir veldig ensomt og trist når det er sånn.. blir bare lei meg så snakker ikke om det med henne, gjør veldig vondt.. men kan jo ikke tvinge henne å være interessert!!

Huff... ja da er det godt du har oss jentene på KG!! :klemmer: Vi bryr oss i alle fall, og er veldig interessert i planene dine!! :jepp: Om det hjelper noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innom med en helge klem :klemmer:

det er ikke alle mødre som er særlig morsomme når det gjelder bryllup heller!! :sukk: noen ganger er svigermor veldig grei å ha syns jeg, når mor ikke bryr seg..

men det finnes måte å bry seg på da, ikke for mye og ikke for lite.. akkurat passe :fnise:

Tusen takk Miso. Hadde en superfin helg men mye å gjøre, så fikk ikke vært innom her :(

Trist å høre at ikke moren din bryr seg :tristblaa: Håper alvoret snart går opp for henne :klemmer: Kanskje hun syntes det er skummelt eller rart ? At hun mister deg eller noe sånt :klø:

Det har du helt rett i! Godt at man har noen som bryr seg :)

Nå har ikke vi snakket så mye om våre planer med "svigermor".

Min svigermor er ikke særlig grei å ha med å gjøre ellers. Heldigvis "ser" jeg og min sambo det samme, og mener/synes det samme- så dette er ikke noe vi krangler særlig over. Noen mødre (hun har bare sønner) takler ikke når det kommer jenter inn i bilde.. :sjenert:

Vi er inne i vårt 12 år sammen, så dette må hun bare akseptere :fnise::fnise:

Og så sporer jeg av igjen.. :ler:

God helg!

Takk!

Godt å høre at det er fler som har det litt sånn :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...