Gå til innhold

Ajas Bryllupsdagbok


Aja

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har lyst til å lage bryllupsdagbok! :bryllup:

Vi skal ikke gifte oss før i 2010, men jeg gleder meg :strix:

Den dagen har vi vært sammen i 8 år :)

Endret av Aja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er så langt vi har kommet; (Ikke så veldig langt)

Dato: Muligens 11 september 2010. Dette er en lørdag, og er datoen da vi ble sammen :)

Vi skal sjekke litt på vær og vind 11 september i år før vi bestemmer oss helt *nikker*

Gjester: Litt problematisk… Jeg har stor familie og har lyst til å ha med alle sammen:) Men vi har jo ikke så god råd da...

Vet at noen har kaffegjester, men hadde vært så koselig å ha alle på middag! *Tenke*

Sted:

Vi har to alternativer:

1.

Hjemme i nærområdet. Her er det ganske dyrt med lokaler, men vet i så fall hvilken kirke vi vil ha :) Og den er kjempefin :rødme:

2.

På Sørlandet. Min kjære er så heldig at familien hans har et sommersted der, det er så vakkert at det er ikke til å tro! Det hadde også hjulpet på økonomien å slippe og betale for lokale. Men det er to utfordringer…

Går det an å være ute med partytelt i september?

Og more important; Dette er Svigermors hjertebarn, vil hun takle stresset? Vil jeg takle presset :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag lurer jeg litt på hva som egentlig er oppgavene til en forlover ?

Det er sikkert ganske inviduelt da, men kanskje det er noe jeg ikke har tenkt på som er vanlig at forlovere er med på / tar seg av?

Huff idag har vært en litt stressende dag... Jeg har en hest som måtte ha veterinær midt i arbeidstiden. Fikk heldigvis lov til å dra. Jeg ble litt redd for ham, men det gikk bra tilslutt :) Etterpå måtte jeg tilbake på jobb for et ganske viktig møte til langt på kveld.

Da jeg endelig skulle hjem var parkeringen okkupert av et helt orkester som hadde musikkøving. Som hadde parkert meg inne :overrasket:

Så jeg måtte pent gå opp å forstyrre, skulle jeg komme meg hjem! Dere skulle sett oppstyret når 50 mannfolk med tuba reiste seg og kikket forvirret på hverandre (for å finne de skyldige eieren av bilene som stod i veien) midt i dirigentens mest lidenskapelige verk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :velkommen:

Gratulerer med bryllupsdagbok, og selvfølgelig med forlovelsen!!! To år går så fort så!! :)

Jeg sliter med det samme gjesteproblemet som deg... Stor familie og det forventes at jeg inviterer alle. Har lyst til det og da! Men det blir dyrt!!! Håper du finner ut av det!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Aja :klemmer: Og velkommen til bryllupsdagbøkene og tillykke med kommende bryllup!! Jeg er helt sikker på at september en en fin mnd å gifte seg :jepp: Skjønner godt at du sliter med gjesteelisten, det gjorde vi også, var så altfor mange vi ville be..og vi måtte tilslutt be noen av vennene våre til kaffen.

Angående forlover så er det jo veldig forskjellig hva forloverens oppgaver er. Egentlig er det bare å signere på forlovererklæringene.. Men min forlover har hjulpet meg med kjolen, og alt stæsjet til. Hun koser seg med å arrangere utdrikningslag..som jeg føler på meg er rett rundt hjørnet. Ellers så skal vi være sammen hele siste dagen og natten før den store dagen, og hun skal være med til frisøren. Kose oss sammen der! Også er hun pent nødt til å hjelpe meg med kjolen min hele dagen..litt stor gitt..

Ha en riktig fin dag Aja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte en veldig fin bok til min forlover som het "Vil du være min forlover?". Der sto alt om forloverens plikter! Anbefales! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en veldig fin bok til min forlover som het "Vil du være min forlover?". Der sto alt om forloverens plikter! Anbefales! :jepp:

Har du lest den?

Hva slags oppgaver er oppført som plikter?

Det hadde vært en morsom måte og fortelle min venninne om hennes store oppdrag :)

Jeg er nemlig litt usikker på hvilke oppgaver jeg har til henne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lest den?

Hva slags oppgaver er oppført som plikter?

Det hadde vært en morsom måte og fortelle min venninne om hennes store oppdrag :)

Jeg er nemlig litt usikker på hvilke oppgaver jeg har til henne..

Jeg leste ganske mye i den før jeg gav den fra meg. Jeg brukte den også til å "spørre" om hun ville være forloveren min. Pakket den inn og gav den til henne - hun skjønte jo hva jeg ville med én gang hun åpnet den da... :) Det var veldig koselig!! Og jeg tror hun ble glad for å få en "oppskrift" også! :)

Det står litt om den formelle plikten til å signere forlovererklæring, men det er jo fort gjort. Ellers er det masse tips om hva man kan gjøre på utdrikningslag, og hvordan det bør organiseres. Ellers står det om hva forloveren "skal" gjøre på bryllupsdagen - fortelle bruden at hun er verdens peneste, rette på slør og kjole, være med til frisør, til fotograf etc etc.... Jeg syns den var veldig godt skrevet, og informativ!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! :velkommen:

Gratulerer med bryllupsdagbok, og selvfølgelig med forlovelsen!!! To år går så fort så!! :)

Jeg sliter med det samme gjesteproblemet som deg... Stor familie og det forventes at jeg inviterer alle. Har lyst til det og da! Men det blir dyrt!!! Håper du finner ut av det!!

:klemmer:

Tusen takk :kghjerte:

Håper du også finner ut av det med familien. På min side er det bare en som har giftet seg, hun hadde alle - og større fam på hans side i tillegg, så de var over 100 stk :sjokkert: Men det var et fantastisk bryllup da :Nikke: På hans side er det også bare et par som har giftet seg, og de stakk av til utlandet! Men hadde to fester da de kom hjem, en for voksne / familie og en for unge / venner. Så det ble visst ikke så billig likevel :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en veldig fin bok til min forlover som het "Vil du være min forlover?". Der sto alt om forloverens plikter! Anbefales! :jepp:

Det var en helt genial ide cypress! Det skal jeg også gjøre, tusen takk :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!!

Jeg er her og snoker, og her var det veldig koselig :)

Hei LoppeLise :klem:

Syntes du også burde lage bryllupsdagbok :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg ihvertfall fått en kjempegod ide ang hvordan jeg skal spørre forloveren min! Tror nok det blir hun som er mest ivrig! Gleder meg til å spørre :-D

Idag har jeg hatt det morsomt på jobb! Mye utfordringer og kjempegøy med barna og kollegaene idag :smile: Jobber i en barnehage forresten!

Et kort besøk hos hesten idag også, må ta det litt med ro - kjenner at en forkjølelse kommer snikende! Men det har jeg ikke tid til :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å :hoppe:

Hvordan skal du spørre?

Forkjølelse er noe herk! :sukk:

Håper du ikke blir syk da :)

Jeg skal gi henne den boka cypress anbefalte over her :Nikke:

Det er forresten hun bestissen jeg fortalte om i rekeboka :-D

Er nok litt syk allerede kjennes det ut som :tristbla: , men det går over til imorgen for det har jeg bestemt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...