Gå til innhold

Ajas Bryllupsdagbok


Aja

Anbefalte innlegg

vet ikke hvorfor hun er sånn.. er negativ når jeg tar det opp og spør henne om ting, spør aldri hvordan det går med planene og kommer med lite hyggelige bemerkninger :sukk::trist:

blir veldig ensomt og trist når det er sånn.. blir bare lei meg så snakker ikke om det med henne, gjør veldig vondt.. men kan jo ikke tvinge henne å være interessert!!

Huff, blir lei meg på dine vegne her :tristbla:

Er hun sånn ellers også, eller bare når det gjelder bryllupsplanene ?

Masse masse :klemmer::klem::troest:

Huff... ja da er det godt du har oss jentene på KG!! :klemmer: Vi bryr oss i alle fall, og er veldig interessert i planene dine!! :jepp: Om det hjelper noe...

Det hjelper absolutt :jepp: vet ikke hva jeg skulle gjort uten dere jentene mine :hug: :hug: dere er de beste :klemmer:

Ja :strix:

Dere jentene her inne er fantastiske :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei godjentene :vinke:

Håper dere har hatt det fint siden jeg var innom sist, nå skal jeg snart inn og oppdatere meg :kaffekopp:

Kan melde om et stort gjennombrudd med mannen :strix:

Jeg har vært redd for at han ikke bryr seg så mye ( kvinnelig surrete tolkninger ?? ) siden det alltid er jeg som tar opp temaet o.l men vet dere hva han har gjort i 'skjul' ??

Oprettet en bryllupskonto og begynt å spare :strix:

Gode flinke mannen :yvonne: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Hei godjentene :vinke:

Håper dere har hatt det fint siden jeg var innom sist, nå skal jeg snart inn og oppdatere meg :kaffekopp:

Kan melde om et stort gjennombrudd med mannen :strix:

Jeg har vært redd for at han ikke bryr seg så mye ( kvinnelig surrete tolkninger ?? ) siden det alltid er jeg som tar opp temaet o.l men vet dere hva han har gjort i 'skjul' ??

Oprettet en bryllupskonto og begynt å spare :strix:

Gode flinke mannen :yvonne: :rødme:

:strix:

Snille snille Ajamannen!!

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for PM! Det så ut som et kjempefint sted!!!! Så heldig du er som har tilgang på et sånt sted!

:klemmer:

Jaa :strix:

Men jeg blir veldig usikker nå, for det går vel egentlig ikke ann å ha bryllup på et sted med utedo og uten oppvaskmaskin ???

:sukk:

Oi, det var jo kjempemessig!! Har han spart opp mye? Snille mannen!! :strix:

Han hadde spart 4000! Det er jo endel syntes jeg da!

Men så måtte han ta de ut for å betale forsikringen på bilen :fnise:

Men nå har han fått lønn og setter de tilbake igjen :strix:

Jeg ble hvertfall veldig glad uansett :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utedo er kanskje ikke så farlig, men ingen oppvaskmaskin syns kanskje de som skal vaske opp er litt værre?? Eller blåser vi i hva de syns?? I så fall tror jeg det skal gå bra... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke Ajamannen :strix: det er en hyggelig overraskelse å få ja :hoppe:

Bilder?? :sjenert:

Ja, jeg la ut bilde her av sommerstedet. Fikk du sett det? Hvis ikke kan jeg sende pm :jepp:

Utedo er kanskje ikke så farlig, men ingen oppvaskmaskin syns kanskje de som skal vaske opp er litt værre?? Eller blåser vi i hva de syns?? I så fall tror jeg det skal gå bra... :jepp:

Så det går bra at gjestene må gå på det når de har på fine klær :klø:

Det kommer vel ann på hvem det er som skal vaske opp - om vi bryr oss om hva de syntes :klø: Men fristende å ikke bry seg om det ja :fnise:

Men husk at jeg har lyst på 80 gjester ca...

Kanskje det kan løse seg ved å la naboen ta oppvaska :vetikke:

Også var det dette med parytelt da, for det er jo ikke plass til så mange gjester inne! Noen som vet om noe jeg kan kontakte for å finne ut av dette ? Kanksje det finnes en eller annen partytelt og temperatur ekspert? -- > :jolie: (som ser slik ut.. hvis armene er skjegget ser dere ?? ) Google litt kanskje :Nikke:

I verste fall må vi vel bare bytte datoen til sommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en snill Ajamann du har!!!! :hoppe:

Så hyggelig!!!

Når det gjelder utedo.. så kan dere jo gjøre den litt fin da. Og kleskoden kan jo være.. "sommerlig"/ fin. Da gjør jo ikke det så mye, synes jeg da. Slik var det på det sommerbryllupet jeg var på i sommer. Og gutta går jo i buskene, så det blir jo stort sett damene som går dit. Men så blir jo dere 80 stk kanskje.. og 40 mannfolk i buskene er vel ikke så populært... Hmm.. ikke så lett det..

Det er ikke noe lokale til utleie i området av dette sommerhuset da?

... ikke så lett dette.. :o)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kanskje vurdert å la hele selskapet ha et mer uformelt preg, hvis jeg skulle hatt det et sted med utedo. Dresskode som Loppelise foreslår syns jeg høres bra ut - da er det ingen som forventer at settingen rundt er så stiv.

Det finnes utleiere av telt som også har catering-service. En jeg kjenner hadde festen sin i slike telt på en strand, og hadde et eget kjøkken-telt, med store strøm-aggregater til. Antar catering-folka også tok seg av oppvasken på ett eller annet vis - om de hadde med oppvaskmaskin, eller om de tok med seg oppvasken og vasket alt et annet sted. Så det tror jeg går an å løse for deg også altså!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jeg vært og besøkt denne dagboka da? Jeg tror ikke det. Så her kommer en liten hilsen fra en annen 2010-brud :vinke:

Så fint gjort av din kjære. Spare til bryllupet "i skjul" :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink Aja-mannen har vært!! :Nikke:

Jeg sliter litt med samme ting med min kjære, at jeg føler at han kanskje ikke involverer seg like mye som meg, og jeg tror ikke han har opprettet en sparekonto i skjul :klø: :ler: Men han sier nå at han lar meg bestemme fordi han vil at jeg skal bli glad :yvonne:

Jeg tar forresten også gjerne imot PM med bilde! :sjenert:

Hiver meg på samme forslag som Cypress og Loppelise ang kleskoden dersom du holder festen på dette stedet.. En kullvenninne som giftet seg i sommer hadde også en litt uformell kleskode i bryllupet da de skulle være på en hytte alle mann, og hun fortalte at dette ble veldig koslig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PMer sendt !!

For en snill Ajamann du har!!!! :hoppe:

Så hyggelig!!!

Når det gjelder utedo.. så kan dere jo gjøre den litt fin da. Og kleskoden kan jo være.. "sommerlig"/ fin. Da gjør jo ikke det så mye, synes jeg da. Slik var det på det sommerbryllupet jeg var på i sommer. Og gutta går jo i buskene, så det blir jo stort sett damene som går dit. Men så blir jo dere 80 stk kanskje.. og 40 mannfolk i buskene er vel ikke så populært... Hmm.. ikke så lett det..

Det er ikke noe lokale til utleie i området av dette sommerhuset da?

... ikke så lett dette.. :o)

:klem:

Ja, kanskje det kan gå :klø:

Vi kan gjøre den kejmpefin :Nikke:

Og det var nok ikke så dumt med den dresskoden heller nei..

Tusen takk LoppeLise!! :klem:

Jeg ville kanskje vurdert å la hele selskapet ha et mer uformelt preg, hvis jeg skulle hatt det et sted med utedo. Dresskode som Loppelise foreslår syns jeg høres bra ut - da er det ingen som forventer at settingen rundt er så stiv.

Det finnes utleiere av telt som også har catering-service. En jeg kjenner hadde festen sin i slike telt på en strand, og hadde et eget kjøkken-telt, med store strøm-aggregater til. Antar catering-folka også tok seg av oppvasken på ett eller annet vis - om de hadde med oppvaskmaskin, eller om de tok med seg oppvasken og vasket alt et annet sted. Så det tror jeg går an å løse for deg også altså!! :jepp:

JIPPI :strix: Dette høres jo kjempebra ut :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har jeg vært og besøkt denne dagboka da? Jeg tror ikke det. Så her kommer en liten hilsen fra en annen 2010-brud :vinke:

Så fint gjort av din kjære. Spare til bryllupet "i skjul" :)

:klemmer:

Tusen tak for hilsen :klemmer: Kjempekoselig med flere 2010 bruder :jepp:

Så flink Aja-mannen har vært!! :Nikke:

Jeg sliter litt med samme ting med min kjære, at jeg føler at han kanskje ikke involverer seg like mye som meg, og jeg tror ikke han har opprettet en sparekonto i skjul :klø: :ler: Men han sier nå at han lar meg bestemme fordi han vil at jeg skal bli glad :yvonne:

Jeg tar forresten også gjerne imot PM med bilde! :sjenert:

Hiver meg på samme forslag som Cypress og Loppelise ang kleskoden dersom du holder festen på dette stedet.. En kullvenninne som giftet seg i sommer hadde også en litt uformell kleskode i bryllupet da de skulle være på en hytte alle mann, og hun fortalte at dette ble veldig koslig :jepp:

Å jeg blir så glad når dere tror dette kan gå :klemmer:

Så flinke dere er til å tenke og gi råd :Nikke:

Da må det bare diskuteres med mann og svigemor...

Spennende !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere... jeg må egentlig lese til eksamen... :sjenert:

Så hvis dere ser meg her inne på dagtid er det bare å hive meg ut igjen! :ler:

Men på kveldstid har jeg lov... :jepp:

Jeg må lese mye hver eneste dag !!! :kjefte:

Eksamen er om bare en uke :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tak for hilsen :klemmer: Kjempekoselig med flere 2010 bruder :jepp:

Å jeg blir så glad når dere tror dette kan gå :klemmer:

Så flinke dere er til å tenke og gi råd :Nikke:

Da må det bare diskuteres med mann og svigemor...

Spennende !

Det blir spennende å høre hva mann og svigermor sier!! :jepp:

*edit: fikk forresten din PM med bilder - og jeg går hvertfall nå for det jeg har skrevet tidligere! Kan bli kjempekoslig å ha det litt uformelt!! :hug:

Dere... jeg må egentlig lese til eksamen... :sjenert:

Så hvis dere ser meg her inne på dagtid er det bare å hive meg ut igjen! :ler:

Men på kveldstid har jeg lov... :jepp:

Jeg må lese mye hver eneste dag !!! :kjefte:

Eksamen er om bare en uke :opplyser:

Skal passe på :pisk::lur:

Endret av TuttaV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...