Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!

Anamelona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper dere koser dere skikkelig på tur !! :)

Når du er tilbake så kanskje du kan sende meg litt info på pm, så kan jeg få avgårde den greia du var så snill å låne meg :) Nå har du jo snart behov for den selv :Nikke:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur - kos dere masse! :klemmer:

Takketakk!!

God tur, kos dere masse! :strix:

Takk for det!

God tur!

Takker og bukker!

God tur, Anamelona! Kos dere masse! :klem::reise:

Det har vi gjort ja!

Den så jeg ikke før du poengterte det :skratte:

Håper dere har det fint på tur alle meloner :goodbye: Både store og små :lur:

Hehe.. La merke til den jeg også!

Håper dere koser dere skikkelig på tur !!

Når du er tilbake så kanskje du kan sende meg litt info på pm, så kan jeg få avgårde den greia du var så snill å låne meg :) Nå har du jo snart behov for den selv :Nikke:

:klemmer:

Been there, done that! ;) Gleder meg til å prøve den selv igjen! :jepp:

*holder liv i dagboka*

Håper du og melonene dine ( :fnise: ) koser dere på tur :klem:

åh, flink du er! :kose:

:fnise: Hehe, melonene mine og jeg har hatt det bra! ;)

Hei! Hvordan går det med deg og familien? Har du begynt på tenke på jula?

Ha en fin dag!

Vel, joda, vi har fått opp noen adventsstaker og stjerner i vinduet. Denne uka begynner vi på baksten. Startet på nedvasken idag, men det ble til at Pappamelona gjorde det meste, jeg satt spysjuk i sofaen og brakk meg! :sjenert: Men en dag nærmere kvalmeslutt, ultralyd og jul! :jepp:

Pappamelona til Babymelona istad: "Ser du mamma? Hun er sjuk, verpesjuk!" :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda vi er tilbake, men vi er også slitne. Søvnen til Babymelona på tur var god, men ikke optimal. En del skriking på slutten av uka, men soveforholdene var ikke mye å skryte av. Hylende tog og en seng som knirket noe helt ufattelig bare vi la oss ned/snudde oss etc.. :dåne: Så med en liten baby som sov rett ved siden av, ganske lavt så hun ble kald, så var søvnen hennes heller dårlig. Men men.. Idag våknet hun 0910. :nigo! 1900-0910!! Flinkeste!

Turen: På vei nedover brukte vi 10 timer! Da stoppet vi 5 ganger, tilsammen ca 1 time. Det var snø, slapsete og dårlig sikt halve veien! Selvfølgelig der jeg skulle overta rattet! :roll: Men men.. Da vi var ca en time fra mål startet balluba, det nærmet seg leggetid og hun visste det!! Hylte resten av veien!

Selve oppholdet på hjemstedet gidder jeg ikke å utbrodere noe mer, jeg var der kun fordi jeg følte vi "måtte" og jeg var mer eller mindre dårlig, trøtt og sliten hele tiden, så det var ikke gøy..

Men; Båtturen, den var spesiell! På vei ned startet et skikkelig ruskevær rett etter Babymelona hadde lagt seg og vi hadde spist middag!

Det smalt, ristet, og spruten fra bølgene kom opp på vinduet (les: Lysventil! Korr.Pappamelona! Båtfolk! :roll: ) til oss i 9 etg! :sjokkert: Babymelona sov seg gjennom alt, men kvalme meg spydde som en helt etter å ha inntatt noe biff i peppersaus og blåbærsorbet noen timer tidligere! :spy: Jaja.. Det roet seg da vi passerte Skagen og turen videre var super, handlet litt juledrikk, parfymer og julesnop, det var alt!

På vei til Oslo igjen hadde jeg reservert meg en liten time på spa, nå skulle jeg endelig få prøvd aromaterapi for første gan! :hoppe: Men nei, da jeg stilte opp sa damen (etter at jeg hadde fylt ut helseskjema) at jeg ikke kunne få massasje pga at det kunne fremkalle en abort! SKUUUUUFF!! :sur: Men men.. Jeg fikk en ansiktsbehandling isteden, og ansiktet har ikke vært så mykt og rent siden dagen jeg ble født! :nigo:

Lugaren var fantastisk! Bilder kommer etterhvert! :lur:

Noen dager senere ble vi enige om at Babymelona og jeg skulle fly hjem, mens han kjørte. Like greit, familien har sendt med oss så ufattelig masse julegaver at det var jo knapt plass til oss jentene i bilen! :ler:

Så nå har hun hatt sin første flytur også! Og hun gjentar sin suksess fra babysvømmingen: Eneste barnet på flyet som satt i ro hele veien og som ikke lirte av seg en lyd! Så lenge hun fikk spise på sikkerthetsbrosjyren, så var hun fornøyd. Ga henne flaskefrokost under oppstigningen for å jevne ut trykket i ørene hennes, og det fungerte glimrende! :tommelopp:

Nå går jeg bare og venter på morgendagen! Første svangerskapskontroll i morgen! Kanskje får vi til å høre fosterlyd?? :strix:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres jo ut som dere har hatt det greit :) Bortsett fra ruskevær på båten.. Jeg haaaater bølger! :spy:

Og spennende med første svangerskapskontroll da! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvorfor jeg ikke allerede følger deg her inne:) Men nå gjør jeg det:) hihi.

Du virker som om du har en fantastisk familie, og då utrolig kjekt at dere formerer dere:P hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres alt i alt ut som en fin tur! :)

Grei nok! ;)

Høres jo ut som dere har hatt det greit :) Bortsett fra ruskevær på båten.. Jeg haaaater bølger! :spy:

Og spennende med første svangerskapskontroll da! Lykke til!

Hehe.. Jeg pleier å synes det er morsomt! Men ikke denne gangen!

:tommelsmil: for i morgen!

Natta-:klem:

:klem:

:tommelopp:

Lykke til på kontroll i dag :klem:

hmmmm.. :klø: Hvor e du a ?? Hvordan gikk det på kontroll i går ?

:klem:

Takktakk! Joda, det gikk så bra atte, hørte ikke lyd, men vi prøvde ikke heller, så nå venter jeg spent på monitoren min! :hoppe:

Vet ikke hvorfor jeg ikke allerede følger deg her inne:) Men nå gjør jeg det:) hihi.

Du virker som om du har en fantastisk familie, og då utrolig kjekt at dere formerer dere:P hihi

:fnise: Ja, det er voldsomt til avl i denne familien! :roll:

Velkommen hit forresten!

Melona da, vi blir bekymret når du ikke kommer og rapporterer!

Beklager, men igår hadde Pappamelona lagt beslag på dataen mens jeg lå på sofaen i fosterstilling og var hvit i ansiktet! Skikkelig dårlig. Idag har jeg jobbet meg gjennom en time på storsenteret hvor jeg har holdt på å svime av flere ganger! Alt jeg har fått i meg idag er 12 mandler, og de kom opp igjen istad! Første gang jeg har spydd utenom båten da... Så jeg er i dårlig form om dagen.. Har ligget på kalde, mørke soverommet og bare slappet av i halvannen time nå. Ble vekket av Pappamelona som tok med seg vesla og dro for å få seg svineinfluensavaksine. Stakkar godklumpene mine.. Jeg må vente til nyåret, men jeg føler det er greit å få henne vaksinert i god tid før hun begynner i barnehage! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk! Joda, det gikk så bra atte, hørte ikke lyd, men vi prøvde ikke heller, så nå venter jeg spent på monitoren min! :hoppe:

Poster den i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Poster den i morgen :)

:strix:

Håper kvalmen gir seg snart :klemmer:

Hehe.. Etter statistikken å dømme skal den forverre seg kraftig rett før jul, og gi seg på nyåret! :fnise: Lucky me! :roll:

Vært litt bedre idag da.. Og bra er det, for Pappamelona er helt slått ut etter vaksinen. Du vet hvordan mannfolk blir når de først får litt feber! Dakar.. Babymelona derimot er full av fart. Har feber på i overkant av 38 grader, men viser absolutt ingen tegn på misnøye. Helt normal appetitt, fått litt ekstra drikke (Hun drikker mer når hun får sånn babyjuice som jeg kjøper på butikk! Hun digger det! Ferskenjuice.) feberen steg så vidt før leggetid, jeg stappet en paracet i hekken hennes, og hun gikk rett i koma da hun traff senga! Godjenta! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...