Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!


Anamelona

Anbefalte innlegg

:hoppe: for krabbing og 6 uker :hoppe:

Ja, nå er det snart bare å rydde vekk alt du har og putte ting i høyden ;) Hehe

Jepp. Har vel egentlig ikke så veldig mye smått stående på gulvet vi da! Kun hundemat/vann og noen radiatorer som er litt skumle. Og en stikkontakt. Resten har vi klart å gjemme vekk! :)

Grattis med 6 uker :hoppe: :hoppe:

Så gøy at hun begynner å bevege seg rundt da !! :) Det blir nok travelt fremover ja ;) hehe :ler:

Huff ja, det skal bli liv i heimen fremover! :sjenert:

Hurra for krabbing! Nå blir det gøy i stua framover *klask-klask-klask-klask* :ler:

...oooogså tenker man koffert! :ler: Fy meg! :fnise: Ja, tenker hun kommer til å øke tempoet litt så klaskene gjaller i veggene! :jepp: Har ikke krabbet idag. Kun stått på 4 og løftet litt på armer og ben. Tatt et par steg bakover da, men det teller kanskje ikke! :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn ellers idag skulle jeg stelle henne for kvelden kl 1830. Smurte inn kroppen med aloe vera lotion (Hun har eksem over store deler av kroppen, som dere kanskje kan se på en del av bildene. Litt i ansiktet og en god del på bryst, mage og rygg - men vi håper hun vokser det av seg, som Pappamelona gjorde etter 1-2 år.) og jenta setter i et hyl! Hun hyler så høyt som jeg aldri før har hørt, hun ble ildrød på hele kroppen, hikster og gråter til hun stopper å puste, og det ga seg faen ikke! Hun klorte og skrapet seg og jeg trodde det var elveblest for det så akkurat sånn ut. Men det var ingen blemmer. Da hun fikk tilbake igjen pusten og roet seg litt, ringte jeg legevakten. Så dro vi dit, blablabla, pluss resept på noe hun skal ta i 6 dager for å stoppe kløe og utslett! Samt en oppfordring om å prate med fastlege om henvisning til hudspesialist, for nå har jeg prøvd alle kremer og salver som er på markedet snart...

Så da tar jeg henne med når jeg skal på svangerskapskontroll 1 desember! Vi var hjemme 1915, 20-25 minutter etter leggetid, og kastet i henne litt grøt, vann, pusset tenner og la henne til sengs. Hun sovnet som en stein og søver søtt! :)

Etter å ha sovet fra 1845 igår til 0915 idag! :roll::fnise: Fikk luftet hund, satt på vaskemaskin, tømt oppvaskmaskin OG lest avisa før hun våknet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...oooogså tenker man koffert! :ler: Fy meg! :fnise: Ja, tenker hun kommer til å øke tempoet litt så klaskene gjaller i veggene! :jepp:

:skratte: Jeg tenker og fort koffert, men der kom du før meg! :hoho: (oj- enda en!)

Sånn ellers idag skulle jeg stelle henne for kvelden kl 1830. Smurte inn kroppen med aloe vera lotion (Hun har eksem over store deler av kroppen, som dere kanskje kan se på en del av bildene. Litt i ansiktet og en god del på bryst, mage og rygg - men vi håper hun vokser det av seg, som Pappamelona gjorde etter 1-2 år.) og jenta setter i et hyl! Hun hyler så høyt som jeg aldri før har hørt, hun ble ildrød på hele kroppen, hikster og gråter til hun stopper å puste, og det ga seg faen ikke! Hun klorte og skrapet seg og jeg trodde det var elveblest for det så akkurat sånn ut. Men det var ingen blemmer. Da hun fikk tilbake igjen pusten og roet seg litt, ringte jeg legevakten. Så dro vi dit, blablabla, pluss resept på noe hun skal ta i 6 dager for å stoppe kløe og utslett! Samt en oppfordring om å prate med fastlege om henvisning til hudspesialist, for nå har jeg prøvd alle kremer og salver som er på markedet snart...

Hoff, det hørtes ikke noe godt ut! Stakkars lille.. Dette er arvelig da, skjønner jeg? Men jeg vil tro at mye har forandret seg i legeverden siden pappan var liten, så kanskje en hudspesialist kan gi medisiner som fungerer? Jeg hadde blitt skikkelig redd hvis O. plutselig hadde blitt rød på hele kroppen og skreket sånn. Litt for sent trøste:klemmer: til deg!

Endret av aimee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Jeg tenker og fort koffert, men der kom du før meg! :hoho: (oj- enda en!)

Hoff, det hørtes ikke noe godt ut! Stakkars lille.. Dette er arvelig da, skjønner jeg? Men jeg vil tro at mye har forandret seg i legeverden siden pappan var liten, så kanskje en hudspesialist kan gi medisiner som fungerer? Jeg hadde blitt skikkelig redd hvis O. plutselig hadde blitt rød på hele kroppen og skreket sånn. Litt for sent trøste:klemmer: til deg!

:fnise:

Jeg var ikke så innmari redd, tror jeg.. jeg gikk mer inn i den fiks-problemet-uten-å-stresse-rollen som jeg brukte da hun satt noe i halsen for en tid tilbake.. Veldig greit. :) Men etter alt var over var jeg litt skjelven.

Men frustrert var jeg, hun skrek som om noen hadde satt fyr på henne, det var intenst. Ristet og skalv i smerte. Jeg er jo alene og måtte få roet henne ned før jeg kunne legge henne fra meg for å ringe legevakta... Stakkar gull. :( Men det har ikke vært noe problem idag da. Bortsett fra en god del syt, men det er fordi tann nr 2 har poppet frem! :hoppe: Nå har hun to små søte tenner nede! :nigo:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom med en fredags-:klem:

Fredags- :klem: tilbake! Ha en fin dag kjære Nilla.. :) Ser det er "merkedager" i disse dager! :( Gjør det beste ut av det! :kose:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har glemt å nevne at jeg var skikkelig kvalm igår, og er ganske så kvalm idag også. Bæsjebleier og grøt er ikke akkurat dagens høydepunkt, for å si det sånn! ;)

Men det er iallefall et steg nærmere sikkerheten. Men er jeg redd eller lettet over kvalmen? :hoppe::bond: Det var jo forferdelig ille sist! :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale

Jeg var litt letta i begynnelsen da jeg var kvalm, men nå er jeg redd den :fnise: Må være helt grusomt å være kvalm og måtte skifte bæsjebleier :spy: Jeg gjorde det en gang på lille niese og da måtte vi flytte oss til gulvet slik at tante kunne spy mellom takene :skratte: Kommer avløseren din hjem snart da? *bleieskiftarbeider :plystre: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var litt letta i begynnelsen da jeg var kvalm, men nå er jeg redd den :fnise: Må være helt grusomt å være kvalm og måtte skifte bæsjebleier :spy: Jeg gjorde det en gang på lille niese og da måtte vi flytte oss til gulvet slik at tante kunne spy mellom takene :skratte: Kommer avløseren din hjem snart da? *bleieskiftarbeider :plystre: *

Har ikke kommet så langt enda at jeg må spy, men jeg kan brekke meg litt! Men det var jo sånn det startet sist også! :roll:

Avløseren min kommer på tirsdag! :hoppe: Babymelona og jeg skal på UL kl 1400. og rett fra sykehuset og til flyplassen og hente han! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag blir en bra dag! :bolledeig:

Oh yes! :jepp:

Stilig profilbilde! :) "Profilbilde" Kommer ikke på hva det heter jeg.. :fnise:

Avatar?? :klø:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest faerytale
Oh yes! :jepp:

Stilig profilbilde! :) "Profilbilde" Kommer ikke på hva det heter jeg.. :fnise:

Avatar?? :klø:

Takk! :nigo: Profilbilde pleier jeg si, men det heter visst avatar - hvorfor det egentlig? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens private :ler:

(Bakgrunnshistorie: Jeg kom over en artikkel på vg-nett eller dagbladet.no Husker ikke hvilken.. Men uansett; Der stod det at 5 pils i uka halverer fruktbarheten! Jeg MÅTTE bare! :lur: )

Sms til Pappamelona:

"5 pils i uka halverer fruktbarheten! Så; Hvordan gjør du det :) "

Svar:

"Drikker ikke nok jeg! Fyll opp kjøleskapet!"

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...