Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!


Anamelona

Anbefalte innlegg

Ååååå, det er så kos første gangen :rødme:

:Nikke: Helt klart! Da får man det banket inn i knollen at det faktisk er noe der.. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da fant jeg hjertelyd. Prøvd mange ganger denne uka, men for 10 minutter siden - *dunkedunkedunke* :rødme: Sånn plutselig! Det kommer en Minstemelon! :)

Det bor noen inni deg!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er forresten tredje dagen på rad uten kvalme. :danse: Det kommer nok en gutt ja... :nigo: Det var jo i disse dager at det begynte for fullt sist!!

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ticker ticker. Jippi.

Gratulerer med hjertelyd:) Så utrolig deilig. Nå ble det nok plutselig veldig virkelig:) hihi

Ble plutselig litt realistisk nå ja! ;)

Og bare 3 dager igjen, så har du nådd den "magiske" grensa :rødme:

Vel, jeg er sikker på at jeg ikke er 11+4 sånn egentlig, det er vel sannsynligvis i helga jeg er 12 uker! :lur: Menn pytt pytt.. Vi får se hva som viser seg på UL neste tirsdag! :jepp:

Så moro med UL og hjertelyd.

Tenk om bebisen kommer på bryllupsdagen da, det hadde jo vært kjempegøy :)

Jeg tror det hadde vært dritbra!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fant jeg hjertelyd. Prøvd mange ganger denne uka, men for 10 minutter siden - *dunkedunkedunke* :rødme: Sånn plutselig! Det kommer en Minstemelon! :)

Ååååååå :rødme: Så herlig !!!!

Gratulerer med 11 uker forresten :strix: Snart 12 ;)

En go`kos til deg :hug:

Endret av ^^Sunny^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååååå :rødme: Så herlig !!!!

Gratulerer med 11 uker forresten :strix: Snart 12 ;)

En go`kos til deg :hug:

Ja, det var skikkelig deilig med den bekreftelsen.. Selv om jeg nå begynner å kjenne litt på hva kommende sommer har å by på! :dåne:

-----------------------------

..selv om Babymelona er litt tregere enn andre jeg har hørt om/lest om/sett, så er hun vel ikke FOR treg! Idag satte hun seg på rompa på egenhånd for første gang! :nigo: Hun holdt en kule i hånda, lente seg opp med den andre hånda, og plutselig slapp hun støttehånda for å ta på kula! Tror ikke hun var helt klar over det selv jeg! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kl 1500 idag fikk jeg sms av Pappamelona om at de var i byen og om jeg ville hente han kl 1800. Ville jeg? :nigo: Så nå har han fikset juletre, og stort sett alt av julehandel.. Sånne ting jeg har prøvd hele uka, men ikke hatt overskudd til. :sukk:

MEN; Vi pleier ikke å kjøre med Babymelona etter middag (1600-1630) for hun sovner! Og å sovne så tett på leggetid er håpløst, så turen til byen startet fint! 5 minutter senere lå trollet og purket og sov. Jeg øste opp hard musikk og skrudde opp og ned lyden for å få henne til å riste seg ut av koma, klapset litt i ansiktet.. Men nei.. Koma!

Heldigvis er det bare noen få minutter til byen, så da Pappamelona kom våknet hun med en gang. Stirret, lo og pratet som en foss i baksetet! :ler: Og han var veldig fornøyd selv der han satt og dullet og pratet. Hehe.. de er så søte sammen! :rødme:

Så ble det litt sitte i armkroken i en liten halvtime før han nå sitter på bussen til byen!

Bare en liten uke så kommer han og familien hans hit for å feire jul! :hoppe:

KRISSMASS!!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...