Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!


Anamelona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Puh! Her klarer jeg jammen ikke å henge med i svingene, det produseres jo dagbok så det ryker! Men kanskje jeg klarer å bli første innlegg på side 100??

:duskedame: litt i tilfelle :).

Æsja, prøver litt til!

*forbanna flood control*

:danse: :danse: :danse:

............litt til...........

:danse:

:duskedame:

...gir meg ikke.....

:strix:

:fnise:

NÅ går det vel :ler:.

Herregud, pusen min! :fnise:

Jippi, hurra for 100 sider!

:strix:

:strix:

..hjelper lille katt :engel:

Edit: she did it on her own :fnise:

Du tenkte å slå henne på målstreken?? :lur:

Spamming for å nå 100 sider faktisk.... :lol:

Hehe, ja de er gode disse KG-jentene!

Hva gjør man ikke for å være først ute :ler:.

You're the best!! :nigo:

100 sider!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

100 sider! Party! :skaal:

(med :perebrus: såklart, siden det er så mange "preggers" her :lol: )

:fnise:

*Psht* Så spratt jeg en Hansa! :nigo: Julebrus.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble skrudd tilbake en hel uke jeg! :dåne: Men det er greit det. Da kan jeg feire 12 uker på selveste julaften. :nigo:

Skriver mer om UL'en etter at Babymelona har lagt seg! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom inn på sykehuset ganske tidlig til Ul. (Det var så deilig å få litt barnefri. :fnise: ) Min kjære nabo passet Vesla mens jeg var på sykehuset, og alt hun ville ha for det var en sjokolade fra julegodtglasset! SNILLE NABODAMA!!

Men; Jeg kom ganske tidlig, og ikke overraskende var det 25 minutter forsinkelse. men det var greit. Jeg satt og leste blader, nøt stillheten og barnefri, og så fikk jeg komme inn. Han skulle undersøke hode, lengde, ryggmargen og evt ryggmargsbrokk, hjertelyd og om det er normalt skapt, nakkefold, magesekk og blodgjennomstrømming gjennom navlestrengen. Så det er en ganske krevende undersøkelse. Minstemelona gjorde det IKKE bedre ved å sprette rundt, snu seg opp ned og bak frem. Legen måtte bare le og han lurte på hva i all verden jeg hadde spist. :ler: men sannheten er at jeg spiser jo ikke før i 2tida. :roll:

Pulsen var fin, hjertet hadde 4 hjertekamre, blodgjennomstrømmingen var som den skulle, anatomien var som den skulle - 5 fingre på hver hånd, ryggen var perfekt, nakkefolden var tynn (som er det vi vil ha) , magesekken fant han etter 10 minutter pga sprettballfunksjon på babyen, og lengden var nesten 5 cm fra hodet til rumpa. En perfekt liten Minstemelona! Alt var som det skulle være. :rødme: Eneste var at jeg ble skrudd fra 12+5 til 11+5, men det gjør absolutt ingenting. :)

Jeg sa jo det selv at 12+5 er ganske umulig, og egentlig er det overlevende svømmere som må ha gjort meg til 11+5, for dette må ha skjedd så jeg er 12 uker idag!! :strix: JEG tror det, men den endelige terminen blir jo satt 10 februar.

Jeg måtte utsette ord. UL til da siden jeg ble skrudd tilbake, og dvs at Pappamelona får vært med allikevel. :nigo:

Terminen etter idag er 10 juli. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 juli er bursdagen til ene lillebroren min :nigo: fin dag å bli født på det!

:nigo: Og idag er din.. :nigo:

:danser::bursdag::danser:

Vi har begge brødre født rundt den datoen som har bursdager jeg kan risikere å føde på. Men jeg holder fortsatt en knapp på bryllupsdagen! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:nissevink: God jul!!! :klemmer:

:tree: God Jul :tree:

Innom for å ønske deg en riktig god jul!!! :nissevink::klemmer:

Tusen takk!!! :tree:

Håper alle dere har hatt en god jul så langt!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligheter for bloggtilgang? :sjenert:

Gjensidig?? :lur:

Ordner det nå! :klem:

-------------

:hoppe: Innlegg nr 2000!!!

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...