Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!


Anamelona

Anbefalte innlegg

Deilig med en slik tur da :dåne:

Det blir godt tenker jeg :jepp: Du vil vel ikke kjøre turen om meg slik at jeg kan haike? :pls: ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Deilig med en slik tur da :dåne:

Det blir godt tenker jeg :jepp: Du vil vel ikke kjøre turen om meg slik at jeg kan haike? :pls: ;)

Sure thing babe.. ;) Plukker deg opp på bussen kanskje.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh... Hotellhelg hørtes deilig ut :dåne:

*jegviljegviljegvil*

Vi får heller ta en KG-tur en annen gang, så reiser vi alle sammen! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hotellet så jo bare skikkelig skikkelig deilig ut :nigo:

Blir med på KG-tur jeg :hoppe:

Hehe, hadde vært gøy å gjennomføre noe slikt en vakker dag da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke:

Vi får se hvor seriøs denne ideen kan bli da...... Blir vel ikke før om noen år for min del uansett. 1,5-2... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se hvor seriøs denne ideen kan bli da...... Blir vel ikke før om noen år for min del uansett. 1,5-2... :sjenert:

Skulle bodd i nærheten vet du, da hadde det lett latt seg gjøre med en kafétur ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle bodd i nærheten vet du, da hadde det lett latt seg gjøre med en kafétur ;)

Mannen kommer til å sette seg på bakbena om jeg lufter tanken. :ler: Men det er bare å si fra om du forviller deg inn på mitt område.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen kommer til å sette seg på bakbena om jeg lufter tanken. :ler: Men det er bare å si fra om du forviller deg inn på mitt område.. ;)

Er nok litt drøy å komme hit kun for en kafétur ja :ler:

Skal gi en lyd om det skjer ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok litt drøy å komme hit kun for en kafétur ja :ler:

Skal gi en lyd om det skjer ja ;)

Tenkte mer på å bo i nærheten. Jeg tok opp temaet i forbindelse med skole for noen år siden, han strittet imot med hver eneste celle. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom en liten tur og legger igjen spor. Må jo følge med her jo, skjer jo ting her! Tenk at du har en melon til på vei :) God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte mer på å bo i nærheten. Jeg tok opp temaet i forbindelse med skole for noen år siden, han strittet imot med hver eneste celle. :ler:

Åååh, på den måten :ler: Du kan bare si til mannen at det er supert å bo her i området :jepp: Innflytter selv, og trives som bare det :nigo:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom en liten tur og legger igjen spor. Må jo følge med her jo, skjer jo ting her! Tenk at du har en melon til på vei :) God helg!

:dåne: Ja, tenk det da.. :redd: Det er like skummelt som det er spennende.. :fnise:

Åååh, på den måten :ler: Du kan bare si til mannen at det er supert å bo her i området :jepp: Innflytter selv, og trives som bare det :nigo:

Han har "kost" seg i militæret oppi der en periode, og er innom mer enn nok med båten sin, og han vil ikke bo der om han så blir stiftet fast i bakken. :fnise: Militæret ødela hele hans forhold til stedet. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler: ikke om han hadde blitt stiftet fast i baken.. Du får sagt det du :hoho:

Men jeg kan da si det at selv om jeg hadde det bra da jeg bodde på din kant, så kunne ikke ti ville hester få meg til å bosette meg der :riste:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: ikke om han hadde blitt stiftet fast i baken.. Du får sagt det du :hoho:

Men jeg kan da si det at selv om jeg hadde det bra da jeg bodde på din kant, så kunne ikke ti ville hester få meg til å bosette meg der :riste:

Hans ord. :roll: Ikke bodd her? Neimen.. Det er jo beste plass på jord! :nigo:

Nei, han mener han ser mer enn nok av byen når de er innom med båten så, og det er visst ganske så ofte. 1-2 ganger hver gang han er på jobb.. Tror stedet er for stort for meg også, egentlig.. Trives på litt mindre plasser jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturen er strålende og jeg savner fjellene :jepp: , men synes byen blir liten. Trives godt her i byen som er akkurat passe stor, med tilgang på de fritidssyslene som jeg ønsker :)

Og så må jeg innrømme at jeg liker en litt mer anonym tilværelse enn den jeg er vant til fra hjemplassen min ;)

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...